КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ для дітей молодшого дошкільного віку

Про матеріал
Читання казки «Зайчик і горобина» В. Сухомлинського Програмові завдання: Знайомити дітей з творами В. Сухомлинського, вчити уважно слухати літературний твір,запам’ятовувати його, робити висновки. Розвивати пам'ять, увагу, вміння відповідати на запитання вихователя.Виховувати любов до художніх творів, шанобливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

З ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

для дітей молодшого дошкільного віку

 

 

 

 

 

 

                                                                  Підготувала:

                                                                             Студентка IIІ курсу                                                                   групи ДО-32

                                                                        Винник Адріана

 

 

 

 

Івано-Франківськ, 2019 р.

«Зайчик і горобина» В. Сухомлинський

Засипало снігом землю. Нема чого їсти зайцю. Побачив він червоні ягоди на горобині. Бігає коло дерева, а ягоди так високо. Просить заєць:

— Дай мені, горобино, одне гроно ягід.

А горобина й каже:

— Попроси вітра, він одірве.

От і попросив заєць у вітра. Прилетів той, гойдає, трусить горобину. Одірвалося гроно ягід, упало на сніг. Їсть заєць ягоди, дякує вітру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Читання казки «Зайчик і горобина» В. Сухомлинського

Програмові завдання:

            Знайомити дітей з творами В. Су- хомлинського, вчити уважно слухати літературний твір,запам’ятовувати його, робити висновки. Розвивати пам'ять, увагу, вміння відповідати на запитання вихователя.Виховувати любов до художніх творів, шанобливе ставлення до природи.

 

Обладнання та інвентар: 

      Портретне зображення письменника В.Сухомлинського, ілюстрації до казки «Зайчик і горобина», м'яка іграшка – зайчик.

 

Хід гри: 

Вихователь:

     -Діти сьогодні ми познайомимось із таким письменником як Василь Сухомлинський. Він написав дуже багато творів саме для маленьких дітей, таких як ви. (вихователь прикріплює на дошку портрет письменника)

-                     А ви знаєте хто такі письменники? Вони пишуть віршики, казки чи малюють картини?

-                     І ось Василь Сухомлинський написав казку про зайчика. Який прийшов до нас в гості. (вихователь ставить біля себе на стілець м’яку іграшку зайчика)

Діти описують зайчика: колір, форма…

  -Але зайчик не сам, а з таким красивим деревцем яке називається горобина. (вихователь витягає картинку цього дерева і ставить біля зайчика)   -Якого кольору ягідки у деревця?

  -Можливо ви знаєте який кущ подібний до горобини?Також з червоними ягідками? (Калина)

  -Отож, горобина це дерево чи кущ? І в горобини червоні ягідки, як і у калини.   -Тепер ви готові слухати казку про «Зайчика і горобину» Василя Сухомлинського?

Вихователь розказує казку.

Вихователь:

-Діти,як ви гадаєте,яку пору року описано в казці?(Зима)

-Чим засипало землю?(снігом)

-Яке дерево  побачив зайчик,коли був голодний? (Дерево горобини)

-У кого зайчик попросив поїсти? (У горобини)

-Хто допоміг зайчику зірвати ягід? (Вітер) -Якого кольору були ягоди? (червоного) Вихователь:

-Хто допоміг зайчику зірвати ягідки з дерева?(Вітер)

-Отож, ми бачимо, що вітер допоміг в скрутній хвилині зайчику, звірвати гроно ягід. 

-А як ми називаємо одним словом, коли люди,діти допомагають один одному?

(Дружбою)

Як прислів’я голосить: «Дружба — велика сила.»; «У лиху годину пізнаєш вірну людину.»; «Без вірного друга — велика туга.»

-І ще нас ця казка вчить, що потрібно не забувати особливо взимку годувати звірят, які не мають теплої та затишної домівки.

Вихователь:

-Діти,про кого ми сьогодні читали казку?

-А хто її написав? 

-Ягоди з якого дерева їв зайчик? 

-Хто допоміг зайчику? 

-Чи треба допомагати діткам взимку годувати тварин?

 

 

 

Джерело: https://naurok.com.ua/library/konspekt-zanatt-z-hudoznoi-literaturi-dla-ditejdrugoi-molodsoi-grupi-na-temu-citanna-kazki-vo-suhomlinsnogo-zajcik-i-gorobina62625.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обладнання, інвентар:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

pdf
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
13674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку