КОНСПЕКТ Заняття з художньо-мовленнєвої діяльності з використанням інноваційних технологій для дітей молодшого дошкільного віку на тему: «Казкові каруселі»

Про матеріал

Заняття з художньо-мовленнєвої діяльності з використанням інноваційних технологій для дітей молодшого дошкільного віку

на тему: «Казкові каруселі»

Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ

Заняття з художньо-мовленнєвої діяльності з використанням інноваційних технологій для дітей молодшого дошкільного віку

на тему:

«Казкові каруселі»

 

Програмові завдання: закріплювати і поглиблювати знання дітей про казки (авторські і українські народні), казкових дійових осіб та послідовність дій, що відбуваються в казках.  Навчати за ознаками, поданими в загадках, відгадувати казки і персонажів казок, а також  під час відгадування користуватися коректурними таблицями.

 Розвивати і збагачувати словниковий запас, зв’язне мовлення, вміння передавати емоції, міміку, жести певного образу.

Виховувати цікавість,та любов до казок.

Матеріали і обладнання:книжка з казками,  ілюстрації казкових героїв,  ілюстрації до казок, розрізні картинки  із фрагментами казок, набір кадрів до казок, загадки, іграшковий півник, в’язочка бубликів.

 

   Хід заняття

Діти, давайте  веселою  усмішкою привітаємо наших гостей і покажемо, що ми їм дуже раді.  

 Діти проходять на килимок

Малята,  запрошую вас підійти до нашої казкової каруселі , яка перенесе нас у чарівний світ казок.

  Гей, барвисті каруселі,

  Закрутіть нас хоч  разок!

  Щоб ми всі були веселі,
  і потрапили у світ казок.

Адже: каруселі річ весела,

Не побачиш  тут сумних,

Та на наших каруселях,

Вже затих веселий сміх.

  • Ой, а чому  карусель  така сумна і не крутиться вона?

 

Це тому, що в казковій країні сталася біда:  в ній загубилися всі казочки.

І тепер вони по вулицях блукають, дорогу додому сумні шукають. Діти,  нам треба швиденько  ті казочки знайти і повернути до казкової каруселі, щоб вони зраділи і  закружляли і нас веселих.

Діти, допоможемо казкам повернутись в Їхню країну?

Діти сідають за парти.

Цікаво, які казки загубились?  Про це можемо дізнатись коли відгадаємо загадки.  Ви повинні назвати казку, знайти і показати  картинку до неї.

Робота з коректурними  таблицями «У  світі казок»

Ой, набридло на віконці

 Все на сонечку сидіть,

Я візьму і покочуся,

Щоб побачить увесь світ. (Колобок)

 

Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині,

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась.  (Марійка і ведмідь)

 

Загубив дід рукавичку,
 Рукавичку -  невеличку.

Звірі в неї поховались

Бо морозу налякались,

Та так тісно їм усім

Ось – ось – ось порветься дім.  (Рукавичка)

 

В охайній хатинці  голосистий півник жив.

І від рання до смеркання  працювати він любив.

Ще жили з ним мишенята, Круть і Верть  їх звали,
Цілий день ледачі на вулиці стрибали.

До роботи не охочі, а  як їсти тут як тут,

Пригадайте, милі діти,як цю казочку зовуть.                                                                                                     (Колосок)

 Малята, казочки ми з вами назвали, а які  герої живуть в казках зараз ми дізнаємось.

  Робота з коректурною таблицею «Герої казок»

Слухайте уважно завдання,  картинку знайдіть і слово скажіть:

 

  • Пташка, яка несе золоті яйця - …;
  • Дівчинка, яка заблукала в лісі - …;
  • Будиночок для лісових звірів -…;
  • Будиночок для пальців рук і для казкових звірів -….;
  • Котиться по доріжці -…;
  • Жили – були -…;
  • За три копи куплена, пів боку  луплена -…;

 

Думаю, малята,  нам необхідно вирушити на пошуки казок.

Музична пауза «Казки мої»

Здається мені, що ми з вами вже зовсім близько були до того, щоб повернути казочки  до рідної домівки, та налетів сильний вітер і розкидав  картинки  до казок в різні сторони.                                                                                                                                Перед вами стоїть  завдання скласти із частинок одну картинку і назвати до якої казки вона.

Д. гра: «Склади із частин ціле»

Ми знаємо з вами, що  в казках зустрічається багато звірят. Давайте пригадаємо які казкові звірі живуть в казочках. Наприклад:

В  яких казках живе лисичка?  А яка лисичка в казках? (хитра, руда, лукава);

А вовк в яких казках живе? Який він? (сердитий, хижий, голодний, злий, зубатий, сірий);

А коза в яких казочках живе?

 В яких казках зустрічається зайчик?  Що можна сказати про зайчика? Який він? (маленький, сіренький, довговухий, куцохвостий, спритний).

А ось і зайчик до нас завітав (іграшковий)

  • Добрий день діти, пригадайте, в якій казочці я просив місяць мене  зігріти? («Зайчик і місяць»)  Хто написав цю казочку?

Дуже вас прошу викладіть мені місячну доріжку із зерняток кукурудзи, щоб я швидко дістався до копички із сіном.

 

 Вправа  на розвиток  дрібної моторики «Виклади доріжку»

Молодці, діти, дякую вам і до побачення!

Вже ми з вами, діти , пригадали і казки,  і героїв, що в них живуть, але наші каруселі  однак ще  не веселі.  Тому нам з вами іще  необхідно відтворити в правильній послідовності  події  казок.

 Діти, я на дошці викладала  ілюстрації  до казки. До якої казки ці ілюстрації?  ( «Ріпка») .

 Подивіться і перевірте, чи всі кадри із казки я поставила правильно? (Змінити порядок ілюстрацій два  рази)

Вправа «Раніше – пізніше» (ТРВЗ) Діти виправляють помилки.

Молодці, мої помилки виправили. Тепер подивіться на ілюстрації наступної казки. До якої казки вони? ( «Колосок»)

А чи всі епізоди казки є чи можливо  який  загубився?

 Вправа «Що загубилося?» (ТРВЗ)

Хто головні герої цієї казки? Яким був півник?   Якими були мишенята?

Діти, а ось до нас і півник завітав (іграшковий) . 

Він запрошую вас на килимок , щоб ми разом   показали працьовитого  півника.  (Діти переходять на килимок)

 Уявімо, що ми з вами півники.

Перетворювальна діяльність.

Діти зображують, як півник піснею всіх будив, як двір підмітав, як здивувався, коли знайшов колосок, як молотив, як ніс  важкий мішок до млина, як тісто місив, пиріжки ліпив і на стіл ставив.

-  «  Бачу, діти, ніхто із вас не лінувався, хто як міг, той так старався. Всі ви  добре  працювали, і  погляньте,  казки всі  відшукали.

І зраділи каруселі.   Закружляли в ясний день,

На веселих каруселях  і ми співатимем пісень.

Рухлива гра «Каруселі»

doc
Додано
7 січня 2019
Переглядів
7805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку