Заняття “Розвиваючі ігри з використанням конструктора”
Мета: продовжувати розвивати вміння розрізняти деталі за кольором та формою; формувати сенсорне сприйняття; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику рук.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Гімнастика для мозку. Нейропсихологічна музична гра.
- Спробуй повторити рухи за інструкцією на відео: https://youtu.be/OAIS0oghlTs
ІІ. Основна частина
1. Дидактична вправа «Розклади за кольором»
Мета: закріпити колір деталей конструктора LEGO.
Матеріал: цеглинки LEGO синього, червоного, жовтого, зеленого кольорів 2 x 2, 4 коробки відповідного кольору.
Хід гри: Дитина по команді психолога розкладає цеглинки LEGO по коробочках відповідно до кольору, називаючи при цьому його назву.
2. Дидактична гра «Барви осені»
Мета: вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за кольором, формою, кількістю штирів. Формувати сенсорні основи сприйняття. Розвивати візуальну пам’ять. Розвивати дрібну моторику рук. Розвивати уміння вирішувати проблемні ситуації. Збагатити словниковий запас дітей складними словами.
Матеріал:цеглинки LEGO, зразок психолога –“осінній кущ”
Хід гри:
Завдання і запитання:
3. Фізкультхвилинка.
Ми з тобою старанно попрацювали, а тепер давай допоможемо нашим ручкам відпочити і зробимо фізкультхвилинку. Повторюй за мною:
Працювали ми й трудились,
Наші пальчики втомились.
Варто їм спочити дати:
Поіменно всіх назвати:
Перший — то великий пальчик,
Він тримальчик і хапальчик.
Другий пальчик — вказівний.
Третій в центрі — основний.
Безіменний — то четвертий.
А останній пальчик впертий.
Він мазунчик. Він любимчик.
Ну а звуть його — Мізинчик.
4. Дидактична гра «Добудуй те, чого не вистачає»
Мета: вчити дітей будувати симетричні об’єкти, розуміти, що таке симетрія, розрізняти та називати різні види цеглинок, колір, розвивати вміння орієнтуватися на площині, дрібні м’язи рук.
Матеріал: пластина та цеглинки LEGO
Хід гри: дитина отримує індивідуальне завдання – викладену на пластині половину візерунка, зображення. Необхідно добудувати таку саму половинку в дзеркальному положенні, щоб вийшов цілий візерунок чи зображення.
ІІІ. Рефлексія. Підсумок заняття.
- Ось і підходить до кінця наше сьогоднішнє заняття.
- Що тобі сьогодні сподобалося найбільше?
- Що викликало труднощі чи було складним?
- Чого нового ти навчилася?