Конспект заняття з Корекції розвитку

Про матеріал
Конспект заняття з Корекції розвитку для дітей з ООП, за програмою Лего-конструювання (Автор: Лапін А.В.) для 4 класу за темою: "Розвиваючі ігри з використанням конструктора"
Перегляд файлу

Заняття “Розвиваючі ігри з використанням конструктора”

Мета: продовжувати розвивати вміння розрізняти деталі за кольором та формою; формувати сенсорне сприйняття; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику рук.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Гімнастика для мозку. Нейропсихологічна музична гра.

- Спробуй повторити рухи за інструкцією на відео:  https://youtu.be/OAIS0oghlTs

ІІ. Основна частина

1. Дидактична вправа «Розклади за кольором»

Мета: закріпити колір деталей конструктора LEGO.

Матеріал: цеглинки LEGO синього, червоного, жовтого, зеленого кольорів 2 x 2, 4 коробки відповідного кольору.

Хід гри: Дитина по команді психолога розкладає цеглинки LEGO по коробочках відповідно до кольору, називаючи при цьому його назву.

 2. Дидактична гра «Барви осені»

Мета: вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за кольором, формою, кількістю штирів. Формувати сенсорні основи сприйняття. Розвивати візуальну пам’ять. Розвивати дрібну моторику рук. Розвивати уміння вирішувати проблемні ситуації. Збагатити словниковий запас дітей складними словами.

Матеріал:цеглинки LEGO, зразок психолога –“осінній кущ”

Хід гри:

  • Розташувати перед дитиною набір із різних по кольору і формі цеглинок.
  • Підніміть цеглинку 2х4 жовтого кольору, попросіть дитину знайти таку ж саму. Таку ж вправу виконати із цеглинками червоного і зеленого кольору.

Завдання і запитання:

 

  1. Якого кольору цеглинки лежать перед тобою? Які предмети навколо нас мають жовтий колір? Які предмети мають червоний колір?                                                                                                                                                  
  1. Що є зеленим? Якщо ми подивимося на осіннє дерево, то якого воно кольору? Як це можна сказати одним словом? (зелено-жовте або жовто-зелене) Які ще кольори приносить нам осінь?
  2. Візьми до себе дві цеглинки будь-якого кольору і назви одним словом, який колір у тебе утворився (червоно-жовтий, зелено-червоний і т.д.).  Подивися, який кущик я зробила. Якого він кольору?(різнокольоровий, барвистий). Які цеглинки я використала для роботи?(прямокутні і квадратні). Порахуй скільки штирів на прямокутній цеглинці? Візьми квадратну цеглинку і порахуй штирі. Скільки їх? Спробуй зробити свій кущик.

3. Фізкультхвилинка.

Ми з тобою старанно попрацювали, а тепер давай допоможемо нашим ручкам відпочити і зробимо фізкультхвилинку. Повторюй за мною:

Працювали ми й трудились,

Наші пальчики втомились.

Варто їм спочити дати:

Поіменно всіх назвати:

Перший — то великий пальчик,

Він тримальчик і хапальчик.

Другий пальчик — вказівний.

Третій в центрі — основний.

Безіменний — то четвертий.

А останній пальчик впертий.

Він мазунчик. Він любимчик.

Ну а звуть його — Мізинчик.

4. Дидактична гра «Добудуй те, чого не вистачає»

Мета: вчити дітей будувати симетричні об’єкти, розуміти, що таке симетрія, розрізняти та називати різні види цеглинок, колір, розвивати вміння орієнтуватися на площині, дрібні м’язи рук.  

Матеріал: пластина та цеглинки LEGO

Хід гри: дитина отримує індивідуальне завдання – викладену на пластині половину візерунка, зображення. Необхідно добудувати таку саму половинку в дзеркальному положенні, щоб вийшов цілий візерунок чи зображення.

ІІІ. Рефлексія. Підсумок заняття.

- Ось і підходить до кінця наше сьогоднішнє заняття.

- Що тобі сьогодні сподобалося найбільше?

- Що викликало труднощі чи було складним?

- Чого нового ти навчилася?

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 листопада
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку