Заняття: "Конструюємо персонажів мультфільмів" (Корекція розвитку)

Про матеріал

Конспект заняття для дітей з ООП з Корекції розвитку для 4 класу на тему: "Конструюємо персонажів мультфільмів".

Перегляд файлу

Тема: “Конструюємо персонажів мультфільмів”

 

Мета заняття: створення позитивного емоційного настрою; розвиток комунікативних навичок і вмінь, навичок співпраці; розвиток психічних процесів; активізація та стимулювання пізнавальної діяльності; покращення стану загальної та дрібної моторики.

 

Хід заняття

І. Організаційний момент

1. Вправа - привітання.

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження.

Я всміхаюсь сонечку:

„Здрастуй золоте!”

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте

Я всміхаюсь дощику:

„Лийся, мов з відра!”

І тобі всміхаюся,

Зичу я добра!

ІІ. Основна частина

2. Вправа – гра “Розкажи про себе”

Мета: розвиток комунікативних навичок, мимовільної уваги.

Хід вправи: психолог розповідає дитині про себе і пропонує продовжити речення:

- Я (яка?)...

- Я люблю...

- Я мрію...

3. Вправа “Щось тут не так”

Мета: розвиток уваги, мислення.

Дитині пропонується прослухати вірш та сказати, що тут не так.

Помилки бувають різні:

І маленькі, й дуже грізні.

Щоб в житті їх не робити,

Будем зараз їх ловити.

Взимку в полі все цвіте –

І волошки й жито.

Гріє сонце золоте –

Ласкаво і привітно.

Морозець щипає щічки

Кличе дітлахів до річки

Щоб купатись і пірнати

І під сонцем засмагати.

4. Дидактична вправа “Знайди помилку”

Мета: розвиток уваги, мовлення, мислення.

Хід вправи: дитині показують картинки, на яких, щось недомальовано. Дитина має роздивитися і знайти помилки, те, чого не вистачає.

 

5. Вправа – завдання „Спробуй виконати”

Мета: розвиток пам’яті, уваги, слухового сприйняття.

Хід вправи: психолог знайомить дитину із завданням. Картки з намальованими геометричними фігурами означають виконання певного руху, а саме:

□ - руки в сторону

○ – руки вгору

▲ – руки вниз

Психолог показує дитині картку, а дитина виконує відповідні рухи. (можливо, під спокійну музику).

6. Конструюємо персонажа мультфільмів.

Сьогодні я пропоную тобі зробити персонажа мультфільму в техніці паперова мозаїка. У нас є ось така заготовка. Поглянь уважно на малюнок, хто на ньому зображений? Правильно, це персонажі відомої усім казки “Колобок”. Давай спробуємо розфарбувати наш малюнок, але зробимо ми це в незвичний спосіб, перед тобою різнокольорові кусочки паперу і клей, тобі потрібно приклеїти їх на наш малюнок і в нас вийде картина в техніці паперової мозаїки.

7. Вправа для «слухняних» пальчиків.

Мета: розвиток дрібної моторики.

Хід вправи:

Ми старались, ми трудились

Навіть пальчики стомились.

Втому з пальчиків струсили,

Стисли в кулачок щосили.

У замочок їх замкнули

І до сонця потягнулись.

8. Релаксація

Вправа «Сонячний зайчик»

Хід проведення: дитині пропонується заплющити очі та під словесний супровід психолога уявити собі сонячного зайчика. Психолог: - Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Заплющ їх. Він побіг далі по обличчю, ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на підборідді. Погладжуй ніжно, щоб не злякати. Погладь голову, шию, руки, ноги… Він скочив тобі на животик – погладь його там. Сонячний зайчик любить тебе, подружися з ним.

ІІІ. Рефлексія. Підсумок заняття.

Ось заняттю вже майже кінець.

Ти була справжній молодець!

Що сподобалось – хвалися,

Засмутило - пожалійся.

Хід проведення: психолог надає дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на занятті. Відмічає її успіхи, хвалить, зацікавлює до нового заняття.

Прощання “Подаруй усмішку”

Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.

Хід вправи: психолог звертається до учня зі словами:

Звати як мене, скажи?

Звати як тебе, скажи?

Ми з тобою грались дружно?

Отже, разом не сутужно!

Зустріч нову призначаймо,

Усім щастя побажаймо.

Руку стисни на прощання

Усміхнись як сонце раннє!

Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 листопада
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку