Конспект заняття з логічно-математичного розвитку
«На подвір’ї тітки Одарки»
(математична пригода)
для дітей 5-го року життя
Підготувала вихователь
середньої групи Каверіна В.П.
Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за друге півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів, вправляти у порядковій та кількісній лічбі, вміння визначати кількість предметів відповідною цифрою в межах від 1 до 5. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий,довгий, короткий,широкий вузький,користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз,вліво, вправо, посередині). Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики.
Обладнання: геометричні фігури, ,іграшки свійські тварини, роздавальний матеріал свинки та качки, демонстраційний матеріал ( коні, корови, півень, вівці,качки) , Д/гра «День, ніч», набірне полотно, цифри, магнітна дошка,смужки різної довжини та ширини ,геометричні фігури,телевізор, магнітофон.
Хід заняття.
Запрошую дітей до групової кімнати
Їх зустрічає вихователь в українському одязі
Добрий день мої малята
Любі хлопчики дівчата
З дивних пір й понині
Кажуть всі на Україні
«Здоровенькі були!»
Діти вітаються
Завдання 1 «Хто за ким?»(порядкова лічба)
Завдання 2 «Порахуй скільки»(кількісна лічба)
Завдання 3 «На озеро» (довга та коротка дорога)
Завдання 4 «Хто кричить?» (рахування звуків)
Завдання5 «Погодуємо тварин»(порівняння множин)
(діти викладають на набірне полотно поросят та капусту порівнюючи групи предметів за кількістю)
Фізхвилинка «Танок каченят»
Завдання 6 «Шкідливий пес»(геометричні фігури)
(діти знаходять геометричні фігури та називають їх)
Завдання 7 «Збери врожай»(більший менший)
Завдання 8 «Частини доби»
В народі говорять «Хто рано встає, тому бог дає»
Послухайте вірші та покажіть мені відповідну картку, яка позначає ту чи іншу частину доби.
Діти прокидаються
Швидко всі вмиваються
В дитсадочку по порядку
Роблять всі разом зарядку
Снідають і грають
Та рослини поливають (ранок)
Сонечко сідає
Ти ідеш скоріш
Подивитись в тишині
Спокійної ночі малюки (вечір)
Гуляємо та граємо
За сонцем спостерігаємо
Кухар приготував котлет
Пропонує нам обід (день)
Зірки сяють у горі
Сплять спокійно малюки (вечір)
Завдання 9 «Картина»
(орієнтування в просторі)
Діти дивляться мультфільм «Козлик, який вмів рахувати до десяти»