Конспект заняття з логічно-математичного розвитку «На подвір’ї тітки Одарки» (математична пригода) для дітей 5-го року життя

Про матеріал
Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за друге півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів, вправляти у порядковій та кількісній лічбі, вміння визначати кількість предметів відповідною цифрою в межах від 1 до 5. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий,довгий, короткий,широкий вузький,користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз,вліво, вправо, посередині). Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики. Обладнання: геометричні фігури, ,іграшки свійські тварини, роздавальний матеріал свинки та качки, демонстраційний матеріал ( коні, корови, півень, вівці,качки) , Д/гра «День, ніч», набірне полотно, цифри, магнітна дошка,смужки різної довжини та ширини ,геометричні фігури,телевізор, магнітофон.
Перегляд файлу

 

Конспект заняття з логічно-математичного розвитку

«На подвір’ї тітки Одарки»

(математична пригода)

для дітей 5-го року життя

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Підготувала вихователь

                                                     середньої групи Каверіна В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за друге  півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття  «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів, вправляти у порядковій та кількісній лічбі, вміння визначати кількість предметів відповідною цифрою в межах від 1 до 5. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий,довгий, короткий,широкий вузький,користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз,вліво, вправо, посередині). Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики.

Обладнання: геометричні фігури, ,іграшки свійські тварини, роздавальний матеріал свинки та качки,  демонстраційний матеріал ( коні, корови, півень, вівці,качки) ,  Д/гра «День, ніч», набірне полотно, цифри, магнітна дошка,смужки різної довжини та ширини ,геометричні фігури,телевізор, магнітофон.

     Хід заняття.

Запрошую дітей до групової кімнати

Їх зустрічає вихователь в українському одязі

  Добрий день мої малята

  Любі хлопчики дівчата

  З дивних пір й  понині

      Кажуть всі на Україні

 «Здоровенькі були!»

Діти вітаються

  • Як добре. Що ви до мене завітали,бо весною у господарствібагатороботи  потрібно і город посіяти  та худобу нагодувати ось чуєте(голоси свійських тварин) та ще й біда в мене. Пропали гуси(перегляд мультфільму «Два веселих гуся»)
  • Допоможете мені по господарству? (так)
  • Тоді проходьте на подвір’я та сідайте ось тут. (діти сідають за столи)

Завдання 1 «Хто за ким?»(порядкова лічба)

  • Була я на ярмарку та придбала нових тварин для свого господарства( розміщую на магнітній дошці тварин діти визначають в якому порядку вони стоять)

Завдання 2 «Порахуй скільки»(кількісна лічба)

  • Худоби та птахів у мене багато, але скільки всього я не знаю допоможіть мені порахувати та вкажіть відповідною цифрою

Завдання 3 «На озеро» (довга та коротка дорога)

  • Є у мне каченята вони дуже люблять плавати та пірнати допоможіть їм скорій ще дістатися до озера знайдіть коротку доріжку.

Завдання 4 «Хто кричить?» (рахування звуків)

  • Зараз дізнаємось чи уважні ви діти порахуйте скільки разів крикнула та чи інша тварина.

 

Завдання5 «Погодуємо тварин»(порівняння множин)

  •  Щось вже розкричалися мої тварини мабуть зголодніли допоможіть їх нагодувати

(діти викладають  на набірне полотно поросят та капусту порівнюючи групи предметів за кількістю)

  • Щось бачу ви втомилися ми не тільки працюємо аще і відпочивати

Фізхвилинка «Танок каченят»

Завдання 6 «Шкідливий пес»(геометричні фігури)

  • Ну що дітки ми з вами і відпочили, а ось і мій Дружок прибіг. Ой лишенько що це ти наробив? Навіщо ти тут весь город перекопав?
  • Діти подивіться що це дружок закопав на городі?

(діти знаходять геометричні фігури та називають їх)

  • А ви діти знаєте які овочі мають круглу форму, схожі на трикутник, овал?

Завдання 7 «Збери врожай»(більший менший)

  • Подивіться який багатий врожай полуниць у мене в цьому році всі вони різні допоможіть мені і розкласти за розміром у відповідне відро.
  • Молодці гарно впорались

Завдання 8 «Частини доби»

В народі говорять «Хто рано встає, тому бог дає»

  • А ви вмієте слідкувати за часом?
  • Давайте пригадаємо на які частини поділяється доба?
  • Що починається після ночі?
  • Що наступає після дня?

Послухайте вірші та покажіть мені відповідну картку, яка позначає ту чи іншу частину доби.

 

 

Діти прокидаються

Швидко всі вмиваються

В дитсадочку по порядку

Роблять всі разом зарядку

Снідають і грають

Та рослини поливають (ранок)

  • Коли це буває?

 

Сонечко сідає

Ти ідеш скоріш

Подивитись в тишині

Спокійної ночі малюки (вечір)

  • Коли це буває?

Гуляємо та граємо

За сонцем спостерігаємо

Кухар приготував котлет

Пропонує нам обід (день)

  • Коли це буває?

Зірки сяють у горі

 Сплять спокійно малюки (вечір)

  • Молодці діти всі ви уважні?

Завдання 9 «Картина»

  • Ви мені дуже допомогли, тому хочу щоб ви собі щось залишили  на пам'ять про мою оселю, зробимо  з вами  разом картину.

(орієнтування в просторі)

  • Дякую мої хороші за допомогу, але я зовсім забула ми ж не знайшли мого гуся, де це він та ось він у будинку свої улюблені мультфільми дивиться та ще й бублики їсть якими я вас хотіла пригостити .
  • Ану вилазь! Та діток пригости . А хочете разом з гусенятком його улюблений мультфільм подивитися?

Діти дивляться мультфільм «Козлик, який вмів рахувати до десяти»

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2021
Переглядів
1723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку