Конспект заняття з логічно-математичного розвитку «Один, два,три – ялиночка гори!»

Про матеріал
Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за перше півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття «один», «багато», «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий,довгий, короткий,користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз, посередині). Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики. Обладнання: геометричні фігури, сніжинка,ялинки різної висоти, роздавальний матеріал білки та шишки, кошик з шишками, сніжинки, іграшки білка,ведмедик, смужки різної довжини.
Перегляд файлу

Конспект заняття з логічно-математичного розвитку

«Один, два,три – ялиночка гори!»

(математична пригода)

для дітей 4-го року життя

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Підготувала вихователь молодшої групи

                                                                  Каверіна В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за перше півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття «один», «багато», «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий,довгий, короткий,користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз, посередині). Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики.

Обладнання: геометричні фігури, сніжинка,ялинки різної висоти, роздавальний матеріал білки та шишки, кошик з шишками, сніжинки, іграшки білка,ведмедик, смужки різної довжини.

                                              Хід заняття.

Запрошую дітей пройти до групи та привітатися з гостями.

Встаньте, діти, всірівненько,

Посміхнітьсявсігарненько.

Посміхнітьсявидо мене,

Посміхніться і до себе,

Привітайтесь: «Добрий день!»

  • Діти подивіться як гарно в нас у  групі, навколо багато прикрас гірляд бо ми готуємось зустрічати свято Новий рік.  Ой а що це з  ялинкою, я пам’ятаю вчора вона була така гарна,що ж сталося. Зараз ми з вами дізнаємось давайте подивимось(діти переглядають уривок мультфільма «Маша та ведмідь» про ялинку)
  • Так знову ця Маша шкоди наробила, що нам робити, як ялинку прикрасити.
  • Хто нам підкаже.?
  • Діти подивіться ,що це?

З неба зірочка злетіла

На віконце наше сіла

Щоб я вам її достала

І дорогу показала

  • Це сніжинка чарівна вона запрошує нас з вами піти до чарівного лісу, може його мешканці допоможуть відшукати нам нові прикраси для ялинки.

Завдання 1: «Порівняння предметів за довжиною»

  • А щоб скоріше туди потрапити нам потрібно знайти саму коротку доріжку сядьте за столи та визначте коротку доріжку, якого вона кольору? Ось і визначились .
  • Ось ми з вами у лісочок прийшли ,як гарно тут! Кого ми тут зустрінемо то всіх порахуємо та на ялинку до себе запросимо.

Завдання 2 «Порахуй»

  • Діти яке свято без гостей  давайте порахуємо скільки їх.
  • Скільки більчат?
  • Скільки зайчиків?
  • Лисичок?
  • Вовчиків?
  • Сніговичків?
  • Снігурів?
  •  Молодці теж отримаєте кульку?

Завдання3: «Один багато»

Хто тут спить під дубком

Ще й накрився кожушком

Тихо, тихо не шуміть

Це напевно спить (ведмідь)

  • Діти  завдання від сніжинки потрібно врятувати від холоду ведмедика, в цьому році в лісі випало мало снігу потрібно зібрати усі сніжинки та накрити його барлогу. Сніжинки беремо кожен по одній та кладемо на барлогу.
  • Скільки ти приніс сніжинок? (одну)
  • А ти ?(одну)
  • А тепер подивіться скільки стало сніжинок? (багато) отримали кульку.

 

Фізхвилинка музична «Гра зі сніжками»

 

Завдання 4 «Чарівний дзвін»

  • Діти ви чуєте щось дзвенить у далечині?
  • Дзвоники Діда Мороза, порахуйте скільки разів подзвонить дзвоник.

Молодці отримали кульку.

 

Завдання5: «Порівняння множин»

  • Діти хто це ховається на дереві?

Червонясту шубку має

По гілкам вона стрибає(білка)

  • Що ти білочка хотіла?
  • Вона каже що назбирала шишок восени та напевно не знає чи всім її подружкам вистачить?
  • На верхню поличку покладіть всіх білочок7
  • А на нижню викладіть шишки, чи всім білочкам вистачило шишок? Чому?
  • Бо шишок менше, а білочок більше. Молодці отримали кульку.

Завдання 6: «Порівняй»

  • У вас на столі лежать картки із зображенням ялинок та сніговики. Вони весь час сперечаються хто з ний більший покладіть великого сніговика біля високої ялинки,а маленького біля низенької. Молодці і тут ви отримали кульку.

Завдання 7: «Прикрась подружку ялинки»(орієнтування в просторі)

(діти беруть геометричні фігури та називають їх вішають за вказівкою вихователя.

 

  • Ось дітки ми й назбирали цілий кошик нових іграшок для нашої ялинки час вже повертатися. Підемо нарядимо нашу ялинку (діти разом з вихователем наряджають ялинку та запалюють вогники)

 

  • 1,2,3 ВОГНИКИ ЗАСВІТИ (у чарівній скриньці під ялинкою подарунки).

А тепер ми можемо поласувати смачненьким та переглянути наш улюблений мультфільм «Маша та ведмідь з Новим роком!»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2021
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку