Конспект заняття з логіко-математичного розвитку ст.гр.

Про матеріал
Мета: продовжувати лічити в межах 9,в прямому і зворотньому напрямку,називати сусідів числа. - закріпити вміння співвідносити кількість предметів із цифрою; - вправляти в умінні складати задачі,розрізняти й називати геометричні фігури,орієнтування в просторі; - розвивати зорову пам’ять, вміння працювати самостійно; - виховувати прагнення допомагати одне одному.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської  ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

«Рахунок в межах від 1 до 9. Розв’язування задач»

 

 

 

 

 

 

 

 

            Конспект заняття

          з логіко-математичного розвитку

 Вихователь:

             Душка Тетяна Анатоліївна

 

 

с.Піщанка 2021р.

Заняття з логіко - математичного розвитку в старшій групі.

Тема : Рахунок в межах від 1 до 9. Розв’язування задач.

Мета : - продовжувати лічити в межах 9,в прямому і зворотньому                     напрямку,називати сусідів числа.

  • закріпити вміння співвідносити кількість предметів із цифрою;
  • вправляти в умінні складати задачі,розрізняти й називати геометричні фігури,орієнтування в просторі;
  • розвивати зорову пам’ять, вміння працювати самостійно;
  • виховувати прагнення допомагати одне одному.

Матеріали та обладнання: демонстраційний : картки з цифрами від 1-9;набір геометричних фігур (площинних та об’ємних);книжки з казками; календар природи; кубики для задач; роздавальний:набір карток з цифрами 1-9, індивідуальні картки, альбомний аркуш,фломастери.

Методи та прийоми: словесний (пояснення, бесіда); наочний (ілюстрації,картки);практичний (вправи з картками).

Хід заняття.

Орг. момент.

Вихователь: - Діти, в мене на столі  геометричні фігури площинні і  об’ємні, поки я несла вони змішалися. Допоможіть їх розкласти.

Дидактична гра «Фігура об’ємна чи площинна»

Мета: закріпити вміння класифікувати геометричні фігури. Називати їхні характерні особливості. Розвивати пам ’ять ,увагу,логічне мислення.

Вихователь: Молодці діти з цим завданням ви справились. А скажіть будь ласка яка зараз пори року? А скільки всього пір року? А днів тижня?  Покажіть будь ласка цифрою.

Вихователь: - Діти ви любити казки? А які казки ви знаєте?Назвіть казки в яких зустрічається цифра. «Три ведмедя», «Білосніжка і сім гномів», «вовк і семеро козенят »

     Фізкульхвилинка

Раз,два,три,чотири,п’ять-

Будем дружно крокувать,

Будем бігати,стрибати,

Руки вгору піднімати.

Повернемо тулуб вліво.

Наші вправи наші –диво!

Щодня будем їх робити,

Тоді довше зможем жити.

Вихователь: - Відпочили, а зараз до роботи час. Сідайте за столи будемо працювати.

Робота з цифрами:

Викладіть цифровий ряд від 1до9;

Порахуйте в прямому  і зворотньому напрямку;

Назвіть сусідів числа… 7,5,2,8,6;

Вихователь: - Молодці !Цифри повторили , можно складати задачі.

Складання задач.

У Марійки було 3 цукерки, Наталочка дала їй ще 1. Скільки цукерок у Марійки? (3+1=4) діти викладають цифрами на столі.

Індивідуальна робота з картками. (на закріплення рахунку в межах від1до 9).

      Малювання картини (орієнтування в просторі,кольори).

      Вихователь:А зараз ми трішки відпочинемо і намалюємо картину.

       У верхньому лівому куточку намалюємо сонечко, у верхньому правому куточку-хмаринку, в нижньому правому будиночок,( з яких геометричних фігур він складається?), в нижньому лівому ялинку. Яка гарна картина в нас.

Підсумок: Давайте пригадаємо чим ми сьогодні займалися на занятті?

docx
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
2049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку