Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області
«Рахунок в межах від 1 до 9. Розв’язування задач»
Конспект заняття
з логіко-математичного розвитку
Вихователь:
Душка Тетяна Анатоліївна
с.Піщанка 2021р.
Заняття з логіко - математичного розвитку в старшій групі.
Тема : Рахунок в межах від 1 до 9. Розв’язування задач.
Мета : - продовжувати лічити в межах 9,в прямому і зворотньому напрямку,називати сусідів числа.
Матеріали та обладнання: демонстраційний : картки з цифрами від 1-9;набір геометричних фігур (площинних та об’ємних);книжки з казками; календар природи; кубики для задач; роздавальний:набір карток з цифрами 1-9, індивідуальні картки, альбомний аркуш,фломастери.
Методи та прийоми: словесний (пояснення, бесіда); наочний (ілюстрації,картки);практичний (вправи з картками).
Хід заняття.
Орг. момент.
Вихователь: - Діти, в мене на столі геометричні фігури площинні і об’ємні, поки я несла вони змішалися. Допоможіть їх розкласти.
Дидактична гра «Фігура об’ємна чи площинна»
Мета: закріпити вміння класифікувати геометричні фігури. Називати їхні характерні особливості. Розвивати пам ’ять ,увагу,логічне мислення.
Вихователь: Молодці діти з цим завданням ви справились. А скажіть будь ласка яка зараз пори року? А скільки всього пір року? А днів тижня? Покажіть будь ласка цифрою.
Вихователь: - Діти ви любити казки? А які казки ви знаєте?Назвіть казки в яких зустрічається цифра. «Три ведмедя», «Білосніжка і сім гномів», «вовк і семеро козенят »
Фізкульхвилинка
Раз,два,три,чотири,п’ять-
Будем дружно крокувать,
Будем бігати,стрибати,
Руки вгору піднімати.
Повернемо тулуб вліво.
Наші вправи наші –диво!
Щодня будем їх робити,
Тоді довше зможем жити.
Вихователь: - Відпочили, а зараз до роботи час. Сідайте за столи будемо працювати.
Робота з цифрами:
Викладіть цифровий ряд від 1до9;
Порахуйте в прямому і зворотньому напрямку;
Назвіть сусідів числа… 7,5,2,8,6;
Вихователь: - Молодці !Цифри повторили , можно складати задачі.
Складання задач.
У Марійки було 3 цукерки, Наталочка дала їй ще 1. Скільки цукерок у Марійки? (3+1=4) діти викладають цифрами на столі.
Індивідуальна робота з картками. (на закріплення рахунку в межах від1до 9).
Малювання картини (орієнтування в просторі,кольори).
Вихователь:А зараз ми трішки відпочинемо і намалюємо картину.
У верхньому лівому куточку намалюємо сонечко, у верхньому правому куточку-хмаринку, в нижньому правому будиночок,( з яких геометричних фігур він складається?), в нижньому лівому ялинку. Яка гарна картина в нас.
Підсумок: Давайте пригадаємо чим ми сьогодні займалися на занятті?