Конспект заняття з використанням твору В.О.Сухомлинського «Ледача подушка» ( середня група).

Про матеріал
Тема: Робота над твором В.О.Сухомлинського «Ледача подушка». Мета: Познайомити дітей з твором В.О.Сухомлинського «Ледача подушка»; вчити уважно слухати, запам’ятовувати, відповідати на запитання за змістом та робити висновки; розвивати увагу, зосередженість, зв’язне мовлення, увагу; виховувати почуття організованість.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської  ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

«Робота над твором В.О.Сухомлинського «Ледача подушка»

 

 

 

 

 

 

 

            Конспект заняття

                                                                 з використанням твору

 Вихователь:

             Душка Тетяна Анатоліївна

 

 

с.Піщанка 2021р.

 

 

 

Конспект заняття з використанням твору В.О.Сухомлинського «Ледача подушка» ( середня  група).

Тема: Робота над твором В.О.Сухомлинського «Ледача подушка».

Мета: Познайомити дітей з твором В.О.Сухомлинського «Ледача подушка»; вчити уважно слухати, запам’ятовувати, відповідати на запитання за змістом та робити висновки; розвивати увагу, зосередженість, зв’язне мовлення, увагу; виховувати почуття організованість.

Матеріал: твір В.О.Сухомлинського «Ледача подушка», ілюстрації до твору, дидактична гра «Частини доби» на кожну дитину.

Хід заняття.

Вихователь: Діти, коли я прийшла до дитячого садка, то вас в садочку ще не було. І я замислилась, а як же мої діти починають день? Ви мені покажете?

( Проводиться гра – пантоміма «Як я починаю день»)

Покажіть, як ви рано – вранці спите; піднялося сонечко і ви проснулися, потягнулися, піднялись, умиваєтесь, робите зарядку, одягаєтесь і йдете до дитячого садка. А я вас тут зустрічаю. «Добрий день» - кажу я дітям. «Добрий день» - відповідають мені діти.

Ось так починаєте ви свій день. А я знаю одну дівчинку, якій зовсім не хотілося підніматися з ліжка. А хто в цьому винен, відповісте ви мені після того, як я ознайомлю вас з твором В.О.Сухомлинського «Ледача подушка». Сядьте по зручніше, та слухайте мене уважно.

В.О.Сухомлинський «Ледача подушка».

Маленькій Яринці треба рано вставати, щоб до школи йти, а не хочеться, ой як не хочеться! Ввечері питає Яринка у дідуся:

- Дідусю, чому вранці вставати не хочеться? Навчіть мене, дідусю, спати так, щоб хотілося вставати i йти до школи.

- Це подушка в тебе ледача,- відповів дідусь.

- А що ж їй зробити, щоб вона не була ледачою?

- Знаю я таємницю,- пошепки сказав дідусь.- Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми подушку, винеси на свіже повітря, добре вибий її кулачками - вона і не буде ледачою.

- Справді? - зраділа Яринка.- Я так i зроблю завтра.

Ще дуже рано, а треба збиратись до школи. Не хочеться вставати Яринці, але треба ж нарешті подушку провчити, лінощі з неї вибити.

Схопилась Яринка швиденько, одяглася, взяла подушку, винесла на подвір'я, поклала на лавку - та кулачками її, кулачками. Повернулася до хати, поклала подушку на ліжко - та й умиватися. А дідусь у вуса посміхається.

Вихователь: Ви уважно слухали твір, а тепер скажіть мені будь ласка:

  1. Як звати маленьку дівчинку?
  2. Що не хочеться робити маленькій дівчинці рано вранці?
  3. Що запитала та про що попросила Яринка у Дідуся?
  4. Що відповів Дідусь Яринці?
  5. Яку таємницю повідав Дідусь Яринці?
  6. Що зробила Яринка наступного ранку?
  7. Чи насправді у Яринки була лінива подушка?

Молодці, відповіді вірні, але я ще раз хочу перевірити   вашу уважність.

Вправа на уважність.

 Читаючи твір В.О.Сухомлинського, я показувала ілюстрації, які відповідали змісту твору. Зараз ці ілюстрації знаходяться не в тій послідовності. Ваше завдання: уважно подивитися і розмістити ілюстрації за змістом. ( Діти виконують завдання).

Вихователь: Діти, ви добре працювали, а тепер час відпочити. Зробимо фізкультхвилинку.

Руки вгору – підтягніться,

Раз – два, раз – два!

Щонайнижче нахиліться,

Раз – два, раз – два!

Станьте рівно, поверніться

І до сонечка зверніться.

А тепер, любі малята,

Пострибаймо, як зайчата.

Руки вгору підніміть,

 Вдих і видих всі зробіть.

Вихователь: Зараз я вам пропоную пограти ще  в ігри. Перша гра має назву «Яке слово зайве».

Я називаю слова, які зустрічалися в творі В.О.Сухомлинського «Ледача подушка», ви уважно слухаєте і коли почуєте зайве слово, хлопнете в долоні.

Дівчинка, дідусь, хлопчик.

Подушка, простирадло, ковдра.

Яринка, Іванко, Петрик.

Посміхається, плаче, хахоче.

Молодці, ви були уважні! Добре запам’ятали твір. А тепер наступна гра  на закріплення частин доби.

Дидактична гра « Частини доби».

Перед вами лежать картинки, на яких зображені різні частини доби (ранок, день, вечір, ніч). Вам необхідно швиденько зорієнтуватися і підняти ту картинку, яка відповідає тій частині доби, яку я назву.

( Діти виконують завдання)

Вихователь: Молодці, ви впоралися з поставленими перед вами завданнями. Були активні, уважні, давали чіткі відповіді. Я вами дуже задоволена.

 

 

 

 

 

 

 

https://posnayko.com.ua/i/jornals/pages/1140https://school.home-task.com/pictures/image174_66.jpghttps://konspekta.net/studopedianet/baza16/1737833393952.files/image024.jpg

docx
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
2756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку