Конспект заняття з логіко-математичного розвитку у молодшій групі «Горішки для білочки»

Про матеріал
Конспект заняття з логіко-математичного розвитку у молодшій групі «Горішки для білочки» Програмовий зміст: Навчальні завдання: ознайомити дітей з числом та цифрою 5 шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього, вчити порівнювати множини, визначати кількісне відношення(більше, менше, порівну); Розвивальні завдання: розвивати вміння орієнтуватись в просторі(зліва, справа, вгорі, внизу, посередині) ; Виховні завдання: виховувати уважність, активність на занятті.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області

 

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку  у молодшій групі

вихователя Альошина О.С.

«Горішки для білочки»»

 

 

Програмовий зміст:

Навчальні завдання: ознайомити дітей з числом та цифрою 5 шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього, вчити порівнювати множини, визначати кількісне відношення(більше, менше, порівну);

Розвивальні завдання: розвивати вміння орієнтуватись в просторі(зліва, справа, вгорі, внизу, посередині) ;

Виховні завдання: виховувати уважність, активність на занятті.

Демонстраційний  матеріал: іграшка,фланелеграф,лисичка,горобець,синичка,зайчик,ведмедик(площинні); гілочка;5грибів,5 горішків, каси з цифрами; площинні грибочки і горішки.

Хід заняття.

Вихователь.

Діти, сьогодні нас запросили в гості. А хто запросив, ви дізнаєтесь ,коли відгадаєте загадку:

Червонясту шубку має,

По гілках вона стрибає.

Хоч сама мала на зріст,

Та великий має хвіст(Білочка).

  • Правильно, ходімо в гості до білочки. Гляньте навколо , скільки грибів виросло. А білочка збирає грибочки, настромлює їх на сухі гілочки та сушить на зиму. Але порахувати їх не вміє. Допоможемо їй? Скільки грибочків на гілочці?(один).
  • -А ось білочка несе ще один, начепила його на гілочку та й побігла за іншим. Скільки грибів стало ?(два).

- Що зробила білочка, щоб отримати число два?(До одного грибочка доклала ще один).

- Пробігав галявиною їжачок і подарував білочці ще одного великого гриба. Давайте порахуємо разом ,скільки грибів стало у білочки.(1,2,3,4).

А тепер ви будете рахувати грибки для білочки. (Діти по черзі рахують гриби).

-А давайте і ми пригостимо білочку грибочком. І тепер у неї 5 грибів.

- Число п'ять позначається цифрою 5 .Ось як вона виглядає.

  • Напишемо цифру 5 у повітрі. Білочка пропонує викласти цифру 5 з лісових горішків.(Діти виконують завдання).

Вихователь.

Білочка Мілочка-Добра господиня.

В неї є горішки,

Шишок повна скриня

Ось метнулась білочка,

Заховалась в скриньці,

Це вона готує

Нам усім гостинці.

  • Білочка хоче нас пригостити горішками. Але горішки не звичайні із завданнями.

Перший горішок: «Чого буває тільки 4?»(ніжок у стола,ніжок у білочки,коліс у машини).

Другий горішок: «Білочка виставляє гриби ,а діти перелічують(умежах5)і знаходять відповідну цифру, що позначає цю кількість.

Третій горішок: Гра «Живі числа».

Діти одержують картки з горішками, на яких записані цифри від 1 до 5.Почувши команду «Горішки станьте по порядку», діти шикуються по порядку. Інші перевіряють правильність виконання завдання.

Четвертий горішок: Д/г «Час доби».

Дві команди мають викласти картинки з часами доби по порядку.

П'ятий горішок: фізкультхвилинка.

Лапки в боки, вгору вушка,

Скачуть білочки-подружки.

Раз, два, три, чотири, п’ять

По гілках вони летять.

Кожен ранок на галяві

Спритно роблять вільні вправи.

Раз, два, три, чотири, п'ять -

Люблять білочки стрибають.

  • Діти, білочка назбирала грибочків і горішків і хоче визначити ,чого більше. Допоможемо їй. Викладіть на верхній смужці 2 грибочки ,а на нижній горішків на 1 більше. Скільки горішків ви виклали?(три).
  • Чого у білочки більше-грибочків чи горішків? На скільки горішків більше?(на один)
  • Що треба зробити, щоб грибочків і горішків було порівну?(Додати ще один грибочок)
  • Скільки тепер грибочків?(три).А горішків?(три).
  • То чого тепер більше-грибочків чи горішків?(їх стало порівну).
  • А що ще можна зробити, щоб горішків і грибочків було порівну?(забрати один горішок).
  • То скільки грибочків стало та горішків?(теж два). Їх стало порівну.

 Вихователь.

Білка ще й торгує трішки.

Продає свої горішки:

Лисичці-сестричці,

Горобцю, синичці,

Ведмедику волохатому

Та зайчику вухатому.

  • Всі ці звірі та птахи прийшли до білочки по горішки. Давайте визначимо ,де хто знаходиться.(фланелеграф).Синичка-вгорі,лисичка-внизу,горобчик-справа^едмедик-зліва/Зайчик-посередині.
  • Діти, білочка дуже рада, що ви приходили до неї в гості. З яким числом та цифрою ви тут познайомились? Білочка бажає вам ,щоб ми завжди були друзями природи, часто бували в полі, в лісі, біля річки.

 

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
3989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку