КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ З ДІТЬМИ 6-ГО РОКУ ЖИТТЯ

Про матеріал
Закріпити знання дітей про площинні (круг, квадрат, трикутник, п’ятикутник, прямокутник та об’ємні (кулю, куб, циліндр, конус, піраміда) геометричні фігури. Навчати міркувати , пояснювати своє рішення, запам’ятовувати предмети , їх розташування, кількість тощо. Вправляти у кількісній та порядковій лічбі, розв’язуванні логічних задач; здійснити серіацію та класифікацію геометричних фігур за певною ознакою; у визначенні геометричної фігури за її розташуванням у таблиці, поділеній на ряди і стовпці. Удосконалювати вміння дітей збирати ціле з частин. Розвивати мислення, увагу, уяву, пам’ять, зосередженість, мовлення. Виховувати інтерес до занять, патріотичні почуття, любов до України. дисциплінованість, організованість.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ

 

З  ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО  РОЗВИТКУ

 

З  ДІТЬМИ  6-ГО  РОКУ  ЖИТТЯ

 

 

 

 

 

 

 

                                               Підготувала

                                                           Хорошилова Ірина Павлівна,    

                                                           вихователь ХНВК № 180

                                                           (має кваліфікаційну категорію 

                                                           «спеціаліст вищої категорії»

                                                           та педагогічне звання

                                                           «вихователь-методист»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ

З  ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО  РОЗВИТКУ

З  ДІТЬМИ  6-ГО  РОКУ  ЖИТТЯ

 

                                                           Склала Хорошилова Ірина Павлівна,

                                    вихователь ХНВК № 180

 

 

Тема: «У Країні Геометричних Фігур».

 

Мета: Закріпити знання дітей про площинні (круг, квадрат, трикутник, п’ятикутник, прямокутник та об’ємні (кулю, куб, циліндр, конус, піраміда) геометричні фігури.

   Навчати міркувати , пояснювати своє рішення, запам’ятовувати предмети , їх розташування, кількість тощо.

   Вправляти у кількісній та порядковій лічбі, розв’язуванні логічних задач; здійснити серіацію та класифікацію геометричних фігур за певною ознакою; у визначенні геометричної фігури за її розташуванням у таблиці, поділеній на ряди і стовпці.

   Удосконалювати вміння дітей збирати ціле з частин.

   Розвивати мислення, увагу, уяву, пам’ять, зосередженість, мовлення.

   Виховувати інтерес до занять, патріотичні почуття, любов до України. дисциплінованість, організованість. 

   Індивідуальна робота з Марійкою С.К., Ірмою Г. – активізувати, вчити пояснювати свій вибір.

 

Матеріал: пісня про Україну, корона Королеви, малюнки із зображенням іграшок, складених із геометричних фігур;

демонстраційний матеріал: площинні (круг, квадрат, трикутник, п’ятикутник, прямокутник та об’ємні (кулю, куб, циліндр, конус, піраміда) геометричні фігури; таблиці для гри «Визнач фігуру», «Чарівні трикутники»,

«Що зайве?»;

роздавальний матеріал: набори геометричних фігур для складання прапору України.  

 

ХІД  ЗАНЯТТЯ:

 

   Королева геометричних фігур запрошує дітей у свою країну – Країну Геометричних Фігур. У цій країні діти пограють з геометричними фігурами

у різні цікаві ігри.

 

   Гра «Вибери сусіда».

Діти з площинними геометричними фігурами, які вони тримають перед собою, сидять на стільцях, розставлених по колу. Один стільчик вільний. Дитина, яка сидить поряд із цим стільцем промовляє: «Біля мене вільне місце. Я хочу, щоб його зайняв …(називає геометричну фігуру, її колір за власним вибором. Наприклад: «Біля мене вільне місце. Я хочу, щоб його зайняв синій квадрат». Продовжує гру дитина біля якої звільнився стільчик.

 

   Гра «Визнач фігуру».

Діти розглядають таблицю з геометричними фігурами, поділену на 3 рядки та 4 стовпчика.

Вихователь пропонує визначити, яка фігура розташована в другому рядку і третьому стовпчику. Аналогічні завдання виконують 3-4 рази.

 

   Гра «Що зайве?».

Діти визначають «зайву» фігуру з декількох запропонованих на малюнку (за назвою, кольором, величиною). Пояснюють свій вибір.

 

   Фізкультхвилинка:

Руки вгору – підтягніться.         Стати навшпиньки, руки підняти вгору. 

Раз, два. Раз, два.

Щонайнижче нахиліться.           Нахилитись вперед, торкнутись пальцями ніг.

Раз, два. Раз, два.

Станьте рівно, поверніться        Руки за голову, оберти праворуч, ліворуч.

І до сонечка зверніться.              Руки вгору.

А тепер хай всі малята                Стрибки на двох ногах на місці.

Пострибають як зайчата.    

Руки вгору підніміть,                  Руки вгору, стати навшпиньки.

Вдих і видих всі зробіть.            Подивитись на руки, опустити їх.

 

   Гра «Чарівні трикутники».

Діти розглядають 2 фігури, складені з трикутників, рахують і визначають, яка фігура складається з більшої (меншої) кількості трикутників.

 

   Гра «Порахуй і розкажи».

Вихователь звертає увагу на ряд об’ємних геометричних фігур. Запитання: Скільки всього їх? Який за порядком циліндр? Яка фігура за порядком третя? А при рахуванні справа наліво?

 

   Гра «Що змінилось?».

Діти стоять. Перед ними декілька площинних геометричних фігур, розташування і назви яких їм треба запам’ятати . Вихователь просить дітей заплющити очі й щось змінює (або не змінює) в ряду геометричних фігур ( їх кількість розташування тощо). Гра повторюється 3-4 рази.

 

   Логічна задача.

Для прикрашання замку Королеві Геометричних Фігур знадобилися конуси. У  неї їх було 6: три синіх, а решта – жовті. Вона взяла 4 конуси. Якого ко-льору вони могли бути? (2 жовтих і 2 синіх; 1 жовтий і три сині; 1 синій і 3 жовті).

 

   Запитання: Що нагадують вам ці кольори – синій і жовтий? (Кольори прапора України). А яку геометричну фігуру нагадує прапор України? (Прямокутник).

 

   Гра «Виклади з геометричних фігур прапор України».

У кожного з дітей конверти з різними наборами геометричних фігур для викладання прапора України. Під українську мелодію діти виконують завдання гри.

 

Підсумок.

Вихователь. Сьогодні ми побували в Країні Геометричних Фігур, грали з ними, виконували різні цікаві завдання. А зараз наша подорож закінчується і ми знов повернулися до країни, де ми живемо. Як вона називається?

 

Звучить пісня про Україну.

 

 

  

 

 

docx
Додано
26 грудня 2021
Переглядів
1213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку