КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (5-ий рік життя)

Про матеріал
1) Формувати вміння дітей впізнавати та називати геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) за двома ознаками: формою, кольором у грі “Калейдоскоп”. 2) Удосконалювати навички рахування предметів у межах 5 (ускладнення індивідуальні – до 10); закріпити поняття “стільки-скільки”. Вчити працюва-ти в парах. 3) Вправляти у знаходженні “зайвої” геометричної фігури, яка відрізняється за певною однією ознакою (колір, форма, величина) від решти фігур на картці у грі “Четвертий зайвий”. 4) Закріпити часові уявлення та послідовність режимних моментів ранку (хлопчик прокидається, робить зарядку, вмивається, снідає, гуляє..) у грі “Що спочатку, а що потім”. 5) Розвивати увагу у грі “Зроби фігуру”; мислення, мовлення, пам’ять, зосередженість. 6) Виховувати інтерес до заняття, любов до природи.
Перегляд файлу

                                   

 

 

 

 

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ

 

З ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ

 

ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО

 

ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (5-ий рік життя)

 

 

 

 

 

       Підготувала

 

                                   Хорошилова Ірина Павлівна,

 

                         вихователь ХНВК № 180

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей молодшого дошкільного віку (5-ий рік життя)

 

Підготували конспект вихователь Хорошилова І.П. («спеціаліст вищої категорії», має педагогічне звання «вихователь-методист») та вихователь –методист Кобець С.Г. («спеціаліст вищої категорії», має педагогічне звання «старший вихователь) Харківського навчально-виховного комплексу № 180 Харківської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА: Білочка в гостях у малюків

                                    

Програмовий зміст:

1) Формувати вміння дітей впізнавати та називати геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) за двома ознаками: формою, кольором у грі “Калейдоскоп”.

2) Удосконалювати навички рахування предметів у межах 5 (ускладнення індивідуальні – до 10); закріпити поняття “стільки-скільки”. Вчити працюва-ти в парах.

3) Вправляти у знаходженні “зайвої” геометричної фігури, яка відрізняється за певною однією ознакою (колір, форма, величина) від решти фігур на картці у грі “Четвертий зайвий”.

4) Закріпити часові уявлення та послідовність режимних моментів ранку (хлопчик прокидається, робить зарядку, вмивається, снідає, гуляє..) у грі “Що спочатку, а що потім”.

5) Розвивати увагу у грі “Зроби фігуру”; мислення, мовлення, пам’ять, зосередженість.

6) Виховувати інтерес до заняття, любов до природи.

 

Матеріал: 1) для гри “Калейдоскоп”: геометричні фігури різні за кольором для всіх дітей групи, стільці, кошик,

2) для гри “Четвертий зайвий”: грибочки із зображенням чотирьох геометричних фігур,

одна з яких відрізняється від решти за однією ознакою (колір, величина, форма),

3) картки-схеми із зображенням людини у різних позах,

4) картинки із серії “Ранок”,

5) шишки, жолуді, каштани, горіхи на тарілочках

6) запис музики “Листопад” П.І.Чайковського з альбому “Пори року”,

7) іграшка білочка.      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

 

   Вихователь пропонує дітям розповісти про те, що вони робили сьогодні вранці після того, як прокинулися.

   Відповіді дітей (робили зарядку, вмивалися, одягалися, йшли в дитячий садок).

   Вихователь пропонує пограти у гру “Що спочатку, а що потім”. Перед дітьми виставлені сюжетні малюнки, які треба розташувати за порядком дій, що на них зображені (вранці дитина прокидається, робить зарядку, вмива-ється, одягається, снідає, гуляє). Діти розташовують в потрібному порядку малюнки, пояснюють “що спочатку, а що потім”.

   Стук у двері. До дітей на заняття завітала іграшкова білочка. Вона принесла кошик з подарунками. Серед подарунків – “кумедні” геометричні фігури, з якими можна пограти.

   Гра “Калейдоскоп”. Діти сидять на стільчиках, які розташовані по колу. У кожного в руках картка – геометрична фігура певного кольору. Картки не повторюються. Одне місце вільне. Ведучий говорить: “Біля мене вільне місце. Я хочу, щоб його зайняв зелений трикутник (або інша фігура)”. Той, поруч з ким місце звільнилося, стає ведучим. Гра повторюється кілька разів.

   Вихователь звертає увагу дітей на килимок, який перетворився на “лісову галявину”, де Білочка залишила для дітей грибочки. З ними можна пограти.

   Гра “Четвертий – зайвий”. На шляпці гриба з одного боку наклеєні 4 геометричні фігури, одна з яких за певною ознакою (колір, форма, величина) відрізняється від решти.

   Діти знаходять “зайву” фігуру,  пояснюють свій вибір.

   Фізкультхвилинка. Гра “Зроби фігуру”. У вихователя декілька карток зі

схематичними зображеннями людини. Діти під музику рухаються по групі. За сигналом “Стій” музика зупиняється. Вихователь показує одну з карток, діти повинні зробити таку фігуру, яка зображена на ній.

   Дитина читає вірш про білочку. Вихователь пропонує відгадати загадки про лісових друзів білочки. Троє дітей по черзі загадують загадки про їжачка, ведмедика, зайчика. Решта дітей відгадують загадки і знаходять у групі іграшки-відгадки. Рахують їх.

   Вихователь звертає увагу дітей на інші подарунки білочки.

  • Що це? (каштани, жолуді, шишки).

-     З яких вони дерев? З ними теж можна пограти.

   Гра в парах “Порахуй у сусіда і виклади стільки ж”. На столах у дітей тарілочки з каштанами, жолудями, шишками. Одна дитина викладає перед собою на столі певну кількість каштанів, друга дитина рахує їх і викладає таку саму кількість або жолудів, або каштанів. Перевіряють чи правильно порахували. Потім міняються ролями. Вихователь  перевіряє.

 

- В які ігри ми сьогодні пограли з Білочкою? Що найбільше сподобалось?

 

Білочка пригощає всіх присутніх горіхами.     

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 грудня 2021
Переглядів
1853
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку