Конспект заняття з малювання для раннього віку
Тема: «Рукавичка»
Програмовий зміст: вчити дітей малювати нетрадиційним способом (ватними паличками), наносити ритмічно на рукавичку спершу фарбу жовтого, а потім червоного кольору, розвивати увагу, дрібну моторику рук,естетичний смак; виховувати самостійність та охайність під час роботи.
Матеріали: ватні палички, фарба, серветки, зразок, шаблони рукавичок, картинки ьварин до загадок.
Хід заняття
I. Організаційний момент
Вихователь. Діти, коли я йшла в дитячий садок, то знайшла рукавичку.
Гарна тепла рукавичка
Схожа на свою сестричку
Одягнуть її малята
І не мерзнуть рученята.
Малята, а у вас є рукавички? (Відповідають)
II. Основна частина
Дидактична гра «Хто в рукавичці живе?»
Зустріч з собачкою, яка щось шукає.(діти допомагають собачці знайти рукавичку)
Вихователь: Діти, а рукавичка ворушиться, мабуть там хтось є . Хто ж це може бути?
(Діти відгадують загадки про тварин, які живуть в рукавичці і дістають іграшки з рукавички).
Маленька, сіренька,
Довгий хвостик має ,
Від кота тікає.(мишка)
Зелененька, невеличка,
Має ротик рукавичку,
Ротик відкриває,
«Ква-ква-ква» співає.(жабка)
Довгі вуха, куций хвіст
І маленький сам на зріст
По лісі стрибає
Від вовка утікає.(заєць)
В темнім лісі проживає,
Хвіст рудий має,
Їй на місці не сидиться
І зовуть її (лисиця)
Гострі зуби, злющі очі
В лісі виє він щоночі. (вовк)
Він великий, волохатий,
любить медом ласувати.
А як випав глибокий сніг
У барлозі спати ліг. (ведмідь)
Вихователь: Наші звірі залишилися без домівки, тож давайте їм цю домівку намалюємо.
Пальчикова гімнастика
— Сідайте на стільчики за столи.
— Підготуймо наші пальчики до роботи
Одягнемо рукавички
Рукавички невеличкі
Знають хлопчики й дівчатка
Кожен пальчик має хатку.
Практична робота: «Рукавичка» (проводиться за столами)
Вихователь: Зараз уважно дивіться на мене: я беру паличку правою рукою, умочую в фарбу і притискаю ним в центрі рукавички. Ось так. Гарно виходить?
Вихователь пропонує дітям фарбу жовтого та червоного кольору і за допомогою ватних паличок розмалювати рукавички.
(Виконання роботи)
Підсумок: А про кого ми відгадували загадки? А що ми розмальовували? Якими фарбами? Чим ? Чи сподобалося Вам малювати?