Заняття "Подорож до LEGO-сіті" (для дітей старшого дошкільного віку"

Про матеріал
Заняття було розроблене для впровадження в освітній процес дошкільного заклату LEGO технології "6 цегинок" дітей старшого віку,. За допомогою конструктора лего у дітей поширююється інтерес до занять з математики, художньої літератури, оточуючого світу, також конструктор допомагає розвитку конструктивних та інженерних, сенсорних здібностей, та дрібної моторики рук.
Перегляд файлу

Програмний зміст: Розширювати знання дітей про професії дорослих; вчити дітей вирішувати приклади на додавання та віднімання; закріплювати склад чисел за допомогою цеглинок лего; назви українських народних казок за видеонарізками мультфільмів, вправяти у визначенні предмету за допомогою органів чуття; вправляти дітей у співвідношенні кількісті цеглинок з числом; розвивати фантазію та конструктивні здібності дітей; виховувати поважне ставлення до праці дорослих, товариські стосунки у колективі.

Матеріал: корзина з конструктором LEGO DUPLO з 6 цеглинок Лего на кожну дитину, лего чоловічки, плакат лего сіті, презентаія «склад числа», Д/Г «Якими органами чуття ми досліждуєм світ», картки вантажівка з ціфрою, відеоролик «Впізнай казку».

Хід заняття:

Вихователь: Сьогодні до нас завітали лего - чоловічки из лего сіті. Їх місто розвиваєтся та будується. Будуються крамниці, школи, садочки, лікарні. Лего-чоловічки запрошують нас до їх міста. Що б потрапити у це місто ми прокладемо собі шляд за допомогою цеглинок лего.

Д/г «Не така як у мене». (Корзина з цеглинками різного розміру, кольору)

Перший учасник викладає обрану цеглинку, наступні учасники викладають цеглинки не такі як попередня, пояснюють свій вибір.

Вихователь: Ми побудували шлях до лего сіті. Пройдемо своєю доріжкою.

Діти опиняються у лего сіті на дошці розташований плакат з зображенням лего міста. Вихователь запрошує дітей зайняти свої місця за столами.

Вихователь: У лего сіті велике населення людей і всі вони працюють чи навчаються. Тож, лего чоловічки приготували для нас цікаві завдання, ми з вами спробуємо вірішити їх, а допоможуть нам у цьому целинки лего які  у вас знаходяться  на столах.

1 завдання: «Дати правильне твердження»

Дітям демонструються картинки із зображенням різних професій. Якщо тверження правильне діти піднімають зелену цеглинку, не правильне червону.

Швачка робить зачіски – червона цеглинка

Пожежний рятує людей від вогню – зелена цеглинка

Вчитель вчить дітей – зелена цеглинка

Кухар працює на автозапраці – червона цеглинка

Лікарь лікує людей – зелена цеглинка

Будівельник – літає на літаку – червона цеглинка

Вихователь: Ми вже впоралися з першим завданням, та дізналися які професїї є у цьому місті.

Вихователь: Щоб будувати споруди лего чоловічкам треба гарно рахувати. І ми зараз продемонстуємо наші знання з математики.

    

    2 завдання «склад числа 5» (Презентація).

Вихователь: Будівельний матеріал потрапляє на будівництво вантажівками. У кожного з вас на столах є вантажівка з цифрою, яка вказує на кількість цеглинок, що треба завантажити та відвести на будівництво.

         3 завдання «Завантаж вантажівку» (Робота з карткою)

Вихователь: Всі споруди на будівництві будують відповідно проекту який складає інженер. Бідівельники повинні бути дуже уважними щоб не зробити помилок при будівництві.

4 завдання «Будь уважним подивись, так як  я робити вчись»

Хід гри:

Педагог демонструє цеглинки різних кольорів викладені у рядок та після слів: «Будь уважним подивись, так як  я робити вчись» -  пропонує дітям запам’ятати розміщення цеглинок за кольором. Після цього педагог накриває цеглинки і просить кожну дитину відтворити порядок розташування цеглинок за відповідним кольором.

Вихователь: Тепер ми як справжні будівельники побудуемо башточку з цеглинок лего.

1) Запропонувати викласти цеглинки у певному порядку (наприклад, знизу вгору: червоний, жовтий, зелений, помаранчевий, блакитний, синій)

2) Запропонуйте змінити порядок відповідно до ваших завдань, наприклад:

а) помаранчеву цеглинку розташувати між блакитною та синьою цеглинками;

б) червону цеглинку прикріпити вгорі всієї башточки;

в) зелену цеглинку розташувати внизу башточки;

г) Жовту цеглинку розташуйте  між синьою та червоною;

Вихователь: І вже час нам та лего чоловічкам відпочити. Ми всі разом зробимо фізкультхвилинку. Вам буде потрібно дві цеглинки лего.

Ми цеглинки в руки взяли

І місцями поміняли.

Потім міцно їх з’єднали,

         Вгору високо кидали.

Раз-два, не роняй,

А швиденько заховай!

Вихователь: Науковці з наукового центру   лего сіті завжди у пошуках нових відкриттів, в цьому їм допомогають органи чуття. Зараз ми спробуємо бути справжніми дослідниками.

         5 завдання «Якими органами чуття я досліджую світ»

Вихователь: Діти, у мене виникла цікава ідея, давайте завітаемо у дитячий садок цього міста і продемонструємо свої знання.

Ми полюбляемо українські казки і спробуємо відгадати їх назви. Відповіді будемо давати за допомогою цеглинок відповідного кольору.

         Д/Г «Вгадай казку» (відеоролик)

Вихователь: На згадку про нашу подорож давайте кожен збудує свою власну споруду та залишить лего человічкам.

Д/Г «Моя споруда»

Діти виготовяють споруду за власним бажанням, кожен коментує свою споруду, дарують лего чоловічкам.

Вихователь: Наша подорож була дуже насичена, цікава. Лего чоловічки дякують нам за допомогу та подарунки і продовжують далі будувати своє місто. А нас діти вже чекають у нашому місті в нашому дитячому садку, тож вирушаемо додому нашій прокладеної дорогою.

 

 

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1060
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку