Заняття «Подорож до Дійснейленду» (з морального виховання дітей старшого віку)

Про матеріал
Заняття допоможе педагогам згуртувати колектив дітей, та навчити аналізувати, оцінювати свої вчинки; бачити, розуміти, оцінювати почуття, вчинки інших, мотивувати, пояснювати свої судження; визначати переваги і недоліки себе та інших людей, розуміти причини їх вчинків. Допомогти дітям поділитися своїми уявленнями про себе, показати, що у кожного є свої таланти і здібності, які роблять нас особливими, несхожими на інших; формувати у дітей поняття «друг», «Дружба»; Розвивати у дітей здатність до співпереживання, бажання прийти один до одного на допомогу в складній ситуації, розвивати соціальні почуття, мовлення, мислення і пам'яті. Виховувати шанобливе ставлення один до одного; дбайливе ставлення до праці дорослих, патріотичні почуття, шанобливе ставлення до рідної мови, до надбань українського народу.
Перегляд файлу

Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№2 «Журавка» управління освіти Рубіжанської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Подорож до Дійснейленду»

(заняття з морального виховання дітей старшого віку)

 

                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

                                                          

                                                                 Підготувала:

                                                                 Вихователь: Старицька Н.Ю.

                                                                 спеціаліст другої категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Рубіжне

2018

 

Програмний зміст: Вчити дітей аналізувати оцінювати свої вчинки; бачити, розуміти, оцінювати почуття, вчинки інших, мотивувати, пояснювати свої судження; визначати переваги і недоліки себе та інших людей, розуміти причини їх вчинків.  Закріпити знання дітей про різні риси характеру людини Допомогти дітям поділитися своїми уявленнями про себе, показати, що у кожного є свої таланти і здібності, які роблять нас особливими, несхожими на інших; формувати у дітей поняття «друг», «Дружба»; Розвивати у дітей здатність до співпереживання, бажання прийти один до одного на допомогу в складній ситуації, розвивати соціальні почуття, мовлення, мислення і пам'яті. Виховувати шанобливе ставлення один до одного; дбайливе ставлення до праці дорослих, патріотичні почуття, шанобливе ставлення до рідної мови, до надбань українського народу.

Матеріал: Релаксійна музика, чаклунство, музика діснею, пісня з мультфільму «Фунтік та його друзі», м’яч, іграшки: Чіп і Дейл, риба, Міккі Маус, ляльки принцеса Софі, Фея Дінь-Дінь, Русалонька; замок із конструктора Lego з Білосніжкою, дерево з яблуками; Д/г «Погані і добрі вчинки», плакат із замком Діснею, стрічка, річка, міст, серця, прислів’я про дружбу, плакат «Правила дружби», предмети для прибиранняя(віник, савок, сміттєві пакети, сміттєве відро); акваріум, мирилки, психологічні загадки.

Відео матеріал: Пісня Себастяна «В  світі морськом», «Як створили Міккі Мауса»

Попередня робота: Знайомство з Walt Disney Company, бесіда «Дружба. Який твій друг», Бесіда «правила чистоти», Д/г «Добрі і погані вчинки», знайомство з прислів’ями про дружбу, мирилками. Д/ г «Компліменти», Читання казок «Русалонька», «Білосніжка і 7 гномів» (Братів Грімм)

Привітання з гостями

Добрий ранок

В добрий час. 

Ми  Вас раді тут вітать.

Наберем в долоні сміху

І розсипем всім на втіху.

Нашорошим швидше вуха –

Щоб могли усе - все слухать.

Ми потремо оченята –

Щоб могли спостерігати

Вихователь: Я вітаю вас сьогодні мої маленькі друзі. Я рада бачити вас всіх такими бадьорими, здоровими, веселими, дружніми. Сьогодні ми з вами відправимся в подорж. Це буде не звичайна подорож, а чарівна. Ви готові рушати у дорогу? 

Під музику діти роблять психогімнастику.

Заплющите очі,та уявіть, що перед вами  великий, чарівний замок. У ньому дуже високі вежі (діти піднімають руки і тягнуться вгору). А навколо багато красивих квітів. Ми беремо одну квітку, віна розпускається і вдихаємо її аромат (імітація рухів). А тепер починається яскраве шоу!

Вихователь: Подивіться діти ми з вами попали у діснейленд. Я гадаю, що всі ви мріяли побувати тут. Ну що ж наша казка зараз розпочнеться і ми потрапимо у чарівний світ діснею.

Під музику діснею відкривається завіса. Дітей зустрічає королева казок.

К,К, - Доброго ранку діти, я дуже рада бачити вас тут. У діснейленд можуть потрапити тільки справжні друзі. Розкажіть мені які риси характеру у ваших друзів.

Дидактична гра «Розкажи про товариша»:

(діти стоять в колі, вихователь посередині з м’ячем в руках)

-         твій друг жадібний,-

-         твій друг неслухняний,-

-         твій друг лінивий,-

-         твій друг щедрий,-

-         твій друг сумний,-

-         твій друг надійний,-

-         твій друг злий,-

-         твій друг талановитий,-

-         твій друг спокійний,-

 Діти дають стверджувальну або заперечну відповідь («Так, мій друг веселий», або «Ні, мій друг щедрий») .

К.К. – Бачу я ви справжні друзі. Діти, сьогодні до діснейленду прилетіла зла чаклунка, та зачарувала всіх казкових героїв: більше не почуємо ми веселого сміху, жартів, співу пташок, навіть сонечко не світить більше в нашому королівстві, всі стали сумними, а по декуди навіть чується плач принців та принцес.  Я впевнена що ви зможете повернути все на свої місця, бо справжні друзі завжди приходять на допомогу один одному.

Вихователь: Ну, що діти треба допомогти нашим друзям з діснейленду. Ви готові виправити , те що вчинила зла чаклунка?

Вихователь: Діти подивіться скільки сміття навкруги, сміття і на підлозі и на столі. Хто ж це міг так зробити? (Стоять іграшки Чіпа та Дейла). Діти подивіться так це ж Чіп та Дейл, те ж знаходяться під чарами злої чаклунки. Давайте допоможемо їм все це прибрати. Що нам для цього потрібно? (віник, савок, сміттєві пакети, відро). Діти прибирають.

Муз. супровід

Вихователь наголошує дітям: Що треба сміття викидати у сміттєве відро, на вулиці в урну, прибирати своє робоче місце після заняття, та дбайливо ставитися до праці дорослих двірника, помічника вихователя, прибиральниці.

Вихователь: Чіпа та Дейла ми розчарували і вони стали весело грати один з одним, але попереду стоїть стоїть замок незвичайної краси.(Замок із конструктора лего) Це замок принцеси Білосніжки. Діти а пригадайте, як її зачарувала чаклунка у казці? Поруч з замком росте дерево з зачарованими яблуками. Подивіться плоди на дереві це погані та хороші вчинки людей. Давайте виберемо з цього дерева погані плоди (погані вчинки) і зможемо розчарувати Білосніжку. Діти знявши з дерева погані вчинки супроводжують їх своїми поясненнями. На дереві залишаються тільки гарні вчинки. Діти пояснюють що зображено на картинках які залишились.

Муз. супровід

Вихователь: Тепер це дерево стало – деревом добра, і тепер Білосніжка зможе щодня бачити своїх друзів гномів.

Вихователь: Зараз діти ми відправимося у морське королівство до царя Тритона, и побачимо, що наробила чаклунка у підводнім царстві. Згадайте діти з якого мультфільму наші персонажі? (Русалонька Арієль). Я бачу і русалочка засмучена і Флаундер, вони посварилися, а тепер не спілкуються один з одним. Діти, я гадаю, що ми зможемо навчити Русалоньку миритися.

Дити кажуть ввічливі сова пробачення, та проговорюють мирилку:

Мир миром,

Пироги з сиром,

вареники в маслі,

Ми дружечки красні,

Поцілуймося. Помиримося

              Подивися просто в очі;

Я сваритися не хочу.

Я образить не хотів,

Ненароком зачепив.

Просто в очі подивись

І зі мною подружись.

Вихователь: Чари розвіялись, у підводному царстві зажили всі весело і навіть Себастьян заспівав свою пісню. (Перегляд відео «В світі морськом»)

Вихователь: Поспішаємо далі. Подивимось кому ще потрібна наша допомога. Зустріч з Феєю Дінь-Дінь. Діти це хто? Ви знаєте, що Фея Дінь постійно щось винаходить, та розв’язує складні завдання.  Ми зможемо її розчарувати розв’язавши ці завдання які вона залишила.

«Психологічна загадка». За описом дітям необхідно здогадатися, яка якість характеру людини: «Людина, яка вміє жити мирно, дружно, без сварок». (Миролюбний). «Людина, яка вміє сам виконувати свої обов'язки» (Відповідальний). «Людина, яка любить працювати» (Працьовитий). «Людина, яка знає свої недоліки» (Самокритичний). «Людина, завжди готова допомогти» (Чуйний).

Музичний супровід-чаклунство.

Вихователь: Розв’язавши складні загадки Дінь-Дінь ми її розчарували, та дізналися, якими рисами характеру повинен володіти друг.

Фізкультхвилинка «Дружба»:

Діти стають парами, обличчям один до одного і промовляють:

Я- твій друг, і ти - мій друг (показують один на одного)

І навколо друзі (розводять руками)  !

В мене - ніс і в тебе -  ніс(торкаються спочатку свого носика,а потім товариша)

Плеснемо в долоні(плескають в долоні)!

В мене -  щічки, в тебе - щічки (погладжують щічки свої, а потім товариша)

Гарні та гладенькі!

Я – твій друг, і ти - мій друг!

Друзі ми рідненькі! (обіймаються)

Вихователь: Подивіться нас зачекалась принцеса Софі. Вона теж зачарована. Принцеса Софі теж гарний друг, я гадаю, що ми зможемо її розчарувати розказавши прислів’я про дружбу.

Гра «Я почну, а ти продовж»

Дурний друг – (недруг)

– Річ краще нова, (а дружба – стара)

– Не той друг, хто медом маже, а той, (хто правду каже)

– Дружба та братство –( найбільше багатство)

– Скажи мені, хто твій друг,( і я скажу тобі, хто ти)

– Не варто з другом сваритися, (бо доведеться миритися)

Музичний супровід- чаклунство диво

Вихователь: А зараз ми з вами зустрінемо головного героя Діснейленду –це Міккі Маус- забавне мишеня. І подивіться на екран як мультиплікатори створювали цього персонажа.

Що б розчарувати Міккі Мауса ми пограємо у гру «Компіменти»

(Ми будемо передавати цю стрічку дружби один одному і казати компліменти Маша ти красива, Деніс ти розумний, Назар ти веселий)

Зразкові слова: веселий, красиві, швидкий, сміливий, хоробрий, турботливий, ввічливий, культурний, працьовитий, доброзичливий.

Музичний супровід –чаклунство.

Вихователь: У людини поднимаеться настрій від гарних слів. Висновок: - Отже, діти, гра змусила багатьох з вас посміхнутися,та навіть Міккі Маус вже посміхається. Від наших посмішок – чаклунство злої чаклунки було переможено. І в діснейленді стало світліше.(Запалюється гірлянда) За те що ми Перемоги чари Міккі нам дарує правила дружби. Давайте подивилося на цей плакат и запам’ятаємо їх.

Вихователь: - Що допомагає, а що заважає дружбі? Діти. Допомагають доброта, взаєморозуміння, співпраця, ввічливість, почуття гумору. Заважають грубість, обзивання, бійки, образи, упертість, егоїзм.

Вихователь: Тепер ми знаємо все про дружбу, и можемо розпочинати випробовування дружби.

Візьміть один одного за руку. Уявіть, що навкруг глибока річка…  Вам потрібно перевести свого товариша на інший берег цієї річки. Але є лише вузенький місточок. Добре подумайте, як ви виконаєте це завдання, адже  ви повинні йти разом із своїм товаришем і ваші руки не повинні роз’єднатися.

І от хто впорається  із цим завданням, отримає символ дружби, адже в них справді міцна дружба. Діти долають перешкоди і отримують серце. Королева Казок: Дякую вам мої друзі. Ви добре справились із завданням. Тому і надалі робіть все, щоб зберегти свої дружні, теплі стосунки. І навіть, якщо так станеться, що ви коли-небудь образите товариша, - знайдіть в собі сміливість вибачитись перед ним.

Вихователь: Ну що ж діти мені дуже сподобалось подорожувати з вами, але нам потрібно поспішати назад  дитячий садок, нас там зачекалися вже. Діти ідуть під музичний супровід пісні с мультфільму «Фунтік та його друзі»

 

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку