Конспект проведення режимного процесу (сніданок) у II молодшій групі.
Мета: Привчати дітей самостійно та акуратно, ретельно пережовувати їжу, тримати ложку в правій руці, користуватися серветкою, виходити із-за столу тільки поївши, тихо, дякувати. Розвивати самостійність, уміння правильно користуватися столовими приборами, паперовою серветкою. Виховувати самостійність при самообслуговуванні за столом, дбайливе ставлення до праці дорослих.
Хід роботи:
- Сьогодні до нас в гості завітала мавпочка з самої Африки (з далекої, спекотної країни).
- Давайте привітаємося з нею. (Діти вітаються)
- Вона хоче подивитися, як ви охайно їсте і чи самостійно?
- Чи вірно тримаєте ложку в руці?
- Чи в ту руку хліб берете?
- Певно чули ви, малята
Вже не раз такі слова:
«Хліб потрібно шанувати!
Хліб усьому – голова!»
(Повторення правил поведінки за столом).
- Діти, бажаю вам приємного апетиту! (Діти починають їсти).
- Діти, не забувайте, що на вас дивиться мавпочка, тому сидимо рівненько, красиво, їмо акуратно, слідкуйте щоб на столах було менше крихіт.
Це ж чому завжди у Тані
Щічки свіжі і румˈяні?
А тому, що наша Таня
Їсть, і борщ, і хліб, і кашу.
- Ой, який смачний сніданок приготували нам кухарі.
- Щоб бути здоровити, красивими, міцними, бадьорими – потрібно їсти.
(Діти продовжують їсти)
- Молодці! Малята все поїли.
- Чи сподобався вам сніданок? (Відповідь дітей)
- Діти, мавпочка мені сказала, що ви всі охайно їли, і ви їй сподобались. Вона сказала, що завітає до вас ще в гості. А зараз їй час поспішати додому. ( Мавпочка прощається ).
- Гарненько поївши, можна і встати із-за столу.
- Діти, що потрібно сказати після сніданку?
- Молодці!(Діти дякують, ідуть гратись на килимок).