Конспект заняття з малювання "Квітуча яблуня"

Про матеріал
Мета: розвивати естетичний смак та творчі здібності, фантазію, дрібну моторику; виховувати бажання малювати, доводити розпочату справу до кінця; вправляти у зображені дерева пензликом, а цвітіння дерева - у нетрадиційний спосіб - малювати вушною паличкою; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу.
Перегляд файлу

Тема: «Квітуча яблуня»

Мета: розвивати естетичний смак та творчі здібності, фантазію, дрібну моторику; виховувати бажання малювати, доводити розпочату справу до кінця; вправляти у зображені дерева пензликом, а цвітіння дерева - у нетрадиційний спосіб - малювати вушною паличкою; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу.

Матеріали: ілюстрація дерева(квітуча яблуня), зразок вихователя,аркуші паперу,фарби гуашеві та акварельні,склянки з водою,пензлики,губки,вушні палички ,серветки, підставки.

Хід заняття:

I Організаційний момент

Доброго ранку, малята, любі хлопчики й дівчата

I Мотивація

Я знаю малята,  що ви дуже любите малювати і я також люблю малювати.

Тому у мене сьогодні для вас сюрприз. Ми сьогодні помалюємо.

Скажіть, малята, яка зараз пора року? А який місяць? У квітні малята все навкруги розквітає і дерева і кущі і квіти. А що ми сьогодні будемо малювати ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

На «я» починається,

На «я» закінчується,

У саду цвіте.

На ній плоди є.

Що це малята? Так , це яблуня. Сьогодні ми з вами намалюємо квітучу яблуню. Цвітіння дерев навесні - це справжнє диво. Коли цвіте яблуневий сад – це надзвичайно гарно.  Розглянемо, що є у яблуні.(стовбур, гілки, листочки,квіти). Скільки стовбурів у  яблуні?(один). А чого багато у яблуні?(гілочок, листочків, квітів).

III Продуктивна діяльність

Малята, ходімо до нашої творчої майстерні, підготуймося до малювання.

Пальчикова гімнастика «Дерева».

Вітер залетів у гай.

Ти дерева не хитай,

(хитають руками з боку в бік)

Дуже гілки не хили,

Щоб не тріснули вони!

(хитають руками вниз-угору, не згинаючи пальців, струшують кисті рук).

Погляньте малята що нам потрібно для малювання: фарби,пензлики, склянка з водою, вушні палички,губка для миття посуду, аркуш паперу, серветки , підставки для пензлика і звичайно гарний настрій, без нього наш малюнок не вийде.

 Починаємо малювати? Спочатку нам потрібно затонувати наш аркуш паперу для цього нам потрібна буде біла і синя гуашеві фарби. Ми їх розмішаємо додаючи трохи води і затонуємо наш папір губкою для миття посуду.

Доки наш аркуш сохне пригадаємо правила користування пензликом.

*Спочатку змочимо пензлик водою зайву воду відіжмемо об край склянки з водою;

*набираємо фарбу на пензлик;

*не слід залишати пензлик тривалий час у воді, адже його ворс деформується, буде незручно ним малювати;

* проводити пензликом по аркуші паперу слід легенько – «ворс сам біжить за патичком»;

*потрібно промивати пензлик після однієї фарби перед малюванням іншою.

Етапи малювання

Спершу намалюємо стовбур. Якого він кольору? Стовбур дерева малюємо коричневою фарбою знизу вгору, за ростом дерева. Гілки від стовбура вгору, зліва і справа, спочатку товстіші, потім тонші. Якого кольору листочки у яблуні? Листочки малюємо на гілочках зеленою фарбою. Якого кольоу квіточки у яблуні? Змішаємо рожеву фарбу з білою і намалюємо квіточки нетрадиційним способом, вушною паличкою. А тепер домалюємо травичку.

IV Підсумок заняття

 Діти, які гарні яблуні ви намалювали,наче справжні художники. У нас у групі наче зацвів яблуневий сад.

 

 

 

docx
Додано
26 квітня 2021
Переглядів
5219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку