Конспект заняття з соціуму

Про матеріал
« Професії майбутнього» Мета: дати поняття «професія»; розширити знання про професії дорослих; формувати комунікативну компетентність; готувати дитину до соціуму; розвивати логічне мислення, творчу уяву, інтерес до незвичних професій; виховувати повагу до результату роботи людей різних професій.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської  ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

«Професії майбутнього»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Конспект заняття з соціуму

 Вихователь:

             Семенюк Олена Миколаївна

 

 

 

с.Піщанка 2021р.

« Професії майбутнього»

Мета: дати поняття «професія»; розширити знання про професії дорослих; формувати комунікативну компетентність; готувати дитину до соціуму; розвивати логічне мислення, творчу уяву, інтерес до незвичних професій; виховувати повагу до результату роботи людей різних професій.

Матеріал: картки із зображенням людей таких професійвчитель, лікар, будівельник, кухар; картки із зображення предметів для дидактичної гри «Кому належить?» ( указка ,лінійка, ручка, стетоскоп, шприц, бинт,  молоток, пила, шпатель, ложка, ніж, каструля, ваги); картки із зображенням таких професій  - грумер, блогер,  запахознавець , хедхантер, лего-скульптор.

Хід заняття

  1. Комунікативна діяльність
  • Діти, сьогодні я хочу Вас дещо запитати, чи знаєте ви що таке «професія»? Як Ви розумієте це слово? Професія - це робота, яку людина для себе обрала, це справа, якою людина займається в житті. До чого має людина інтерес та хист, таку професію вона і обирає. Ось , наприклад, я дуже люблю маленьких діточок, і моя професія називається – вихователь.
  1. Дидактична гра «Кому належить?»
  • Які Ви знаєте іще професії , назвіть їх.

Вихователь демонструє картки із зображенням таких професій – вчитель, лікар, будівельник, кухар.

  •  А зараз ми пограємо гру , де потрібно, віднайти професію до якої належить той чи інший предмет.

Діти почергово обирають картку із зображенням предмета, пояснюють свій вибір.

  1. Дидактична гра « Де це?»

Вихователь пропонує дітям пограти у гру, де потрібно продовжити речення .

  • Там багато ліків…(це аптека);
  • Там людей лікують, роблять операції…(лікарня);
  • Там дітей навчають …(школа);
  • Там печуть хліб…(пекарня);
  • Там виступають повітряні гімнасти, клоуни та звірі…(цирк);
  • Там лікують звірів…(ветлікарня);
  • Там телеведуча читає новини…(телестудія);
  • Там шиють та ремонтують одяг…(ательє);
  • Там людям роблять зачіски та стрижки ….(перукарня).

 

  1. Фізкультхвилинка.

Діти слухають і виконують дії відповідно вірша.

Руки вгору – підтягніться,

Раз – два, раз – два!

Щонайнижче нахиліться,

Раз – два, раз – два!

Станьте рівно, поверніться

І до сонечка всміхніться.

А тепер, любі малят

Пострибайте, як зайчата.

Руки вгору підніміть,

Вдих і видих всі зробіть.

  1. Мотиваційний момент.
  • Діти а чи замислювались вже ким хотіли би стати , коли виростите? А чи знаєте Ви, що у світі видуваються багато змін і з’являються нові професії? Сьогодні ми з Вами поговоримо про деякі з них, можливо комусь із Вас вони сподобаються.
  1. Розповідь вихователя.

Вихователь демонструє карти із зображенням різних професій і розповідає про них.

  • Грумер - це людина яка  доглядає за твариною. Віна приводить в порядок зовнішній вигляд вашого вихованця. Грумер - це своєрідний стиліст для домашньої тварини.
  • Блогер – це людина яка веде онлайн репортажі, знімає цікаві відео на різу тематику, дає різні поради. Ця людина повинна чітко і ясно розмовляти, вміти зацікавлювати інших людей.
  • Запахознавець – така людина працює, як правило, у компаніях, які займаються виробництвом дезодорантів та парфумів. Вона оцінює запахи, а також створює парфумні композиції.
  • Хедхантер – це працівник у якого далеко не один секрет і метод підбору найкращих працівників. Його часто сприймають як таємного агента.
  • Лего-скульптор – це людина яка відповідає за оформлення магазинів скульптурами з «Лего». Звісно, для цього потрібно бути не тільки кмітливим , але й мати освіту або знання з дизайну.
  1. Творча гра « Я мрію стати»

Вихователь пропонує дітям помріяти і розказати про професію, яку б вони обрали для себе. Доповнити розповідь  - чому саме цю професію? Які якості, навички, уміння або знання необхідно мати аби стати гарним фахівцем саме з цієї професії?

  1. Підсумок.
  • Сьогодні ми з Вами поговорили про професії майбутнього, помріяли . Щоб обрати професію у Вас дуже багато часу, але найголовніше любити свою справу всім серцем, працювати чесно та залишатись хорошою людиною.

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку