Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області
«Професії майбутнього»
Конспект заняття з соціуму
Вихователь:
Семенюк Олена Миколаївна
с.Піщанка 2021р.
« Професії майбутнього»
Мета: дати поняття «професія»; розширити знання про професії дорослих; формувати комунікативну компетентність; готувати дитину до соціуму; розвивати логічне мислення, творчу уяву, інтерес до незвичних професій; виховувати повагу до результату роботи людей різних професій.
Матеріал: картки із зображенням людей таких професій – вчитель, лікар, будівельник, кухар; картки із зображення предметів для дидактичної гри «Кому належить?» ( указка ,лінійка, ручка, стетоскоп, шприц, бинт, молоток, пила, шпатель, ложка, ніж, каструля, ваги); картки із зображенням таких професій - грумер, блогер, запахознавець , хедхантер, лего-скульптор.
Хід заняття
-
Комунікативна діяльність
-
Діти, сьогодні я хочу Вас дещо запитати, чи знаєте ви що таке «професія»? Як Ви розумієте це слово? Професія - це робота, яку людина для себе обрала, це справа, якою людина займається в житті. До чого має людина інтерес та хист, таку професію вона і обирає. Ось , наприклад, я дуже люблю маленьких діточок, і моя професія називається – вихователь.
-
Дидактична гра «Кому належить?»
-
Які Ви знаєте іще професії , назвіть їх.
Вихователь демонструє картки із зображенням таких професій – вчитель, лікар, будівельник, кухар.
-
А зараз ми пограємо гру , де потрібно, віднайти професію до якої належить той чи інший предмет.
Діти почергово обирають картку із зображенням предмета, пояснюють свій вибір.
-
Дидактична гра « Де це?»
Вихователь пропонує дітям пограти у гру, де потрібно продовжити речення .
-
Там багато ліків…(це аптека);
-
Там людей лікують, роблять операції…(лікарня);
-
Там дітей навчають …(школа);
-
Там печуть хліб…(пекарня);
-
Там виступають повітряні гімнасти, клоуни та звірі…(цирк);
-
Там лікують звірів…(ветлікарня);
-
Там телеведуча читає новини…(телестудія);
-
Там шиють та ремонтують одяг…(ательє);
-
Там людям роблять зачіски та стрижки ….(перукарня).
-
Фізкультхвилинка.
Діти слухають і виконують дії відповідно вірша.
Руки вгору – підтягніться,
Раз – два, раз – два!
Щонайнижче нахиліться,
Раз – два, раз – два!
Станьте рівно, поверніться
І до сонечка всміхніться.
А тепер, любі малят
Пострибайте, як зайчата.
Руки вгору підніміть,
Вдих і видих всі зробіть.
-
Мотиваційний момент.
-
Діти а чи замислювались вже ким хотіли би стати , коли виростите? А чи знаєте Ви, що у світі видуваються багато змін і з’являються нові професії? Сьогодні ми з Вами поговоримо про деякі з них, можливо комусь із Вас вони сподобаються.
-
Розповідь вихователя.
Вихователь демонструє карти із зображенням різних професій і розповідає про них.
-
Грумер - це людина яка доглядає за твариною. Віна приводить в порядок зовнішній вигляд вашого вихованця. Грумер - це своєрідний стиліст для домашньої тварини.
-
Блогер – це людина яка веде онлайн репортажі, знімає цікаві відео на різу тематику, дає різні поради. Ця людина повинна чітко і ясно розмовляти, вміти зацікавлювати інших людей.
-
Запахознавець – така людина працює, як правило, у компаніях, які займаються виробництвом дезодорантів та парфумів. Вона оцінює запахи, а також створює парфумні композиції.
-
Хедхантер – це працівник у якого далеко не один секрет і метод підбору найкращих працівників. Його часто сприймають як таємного агента.
-
Лего-скульптор – це людина яка відповідає за оформлення магазинів скульптурами з «Лего». Звісно, для цього потрібно бути не тільки кмітливим , але й мати освіту або знання з дизайну.
-
Творча гра « Я мрію стати»
Вихователь пропонує дітям помріяти і розказати про професію, яку б вони обрали для себе. Доповнити розповідь - чому саме цю професію? Які якості, навички, уміння або знання необхідно мати аби стати гарним фахівцем саме з цієї професії?
-
Підсумок.
-
Сьогодні ми з Вами поговорили про професії майбутнього, помріяли . Щоб обрати професію у Вас дуже багато часу, але найголовніше любити свою справу всім серцем, працювати чесно та залишатись хорошою людиною.