«Гостинні чайники в гостях у малюків».

Про матеріал
Вчити дітей правил безпечної поведінки з електричними приладами, сірниками, окропом. Розширити знання дітей про різні види чайників, їх призначення; продовжувати формувати вміння дітей відповідати на запитання, збагатити словник дітей словами: окріп, чайник-заварничок. Розвивати увагу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Тематичне заняття
(ознайомлення з навколишнім,
художня література)
на тему: «Гостинні чайники в
гостях у малюків».

Вихователі:

/

Попелянець О. В.

/

Середня «А» група

 

Мета: Вчити дітей правил безпечної поведінки з електричними приладами, сірниками, окропом. Розширити знання дітей про різні види чайників, їх призначення; продовжувати формувати вміння дітей відповідати на запитання, збагатити словник дітей словами: окріп, чайник-заварничок. Розвивати увагу.

Хід

Загадка «Із гарячої криниці через ніс ллється водиця».

  •       Про що це? / про чайник /

(Стук у двері. До дітей завітав чайник)

  • Малята, до нас у гості завітав не звичайний гість. У нас таких цікавих гостей ще й не було. Хто це? / чайник /.
  •       Вам подобається цей чайник?
  •       А чим він подобається?
  •       Для чого нам потрібний чайник?

(відповіді дітей: кип’ятити воду, а потім пити чай).

Так, але кип’ятити воду можна робити тільки дорослим, а дітям забороняється, бо можна отримати опіки, а це дуже боляче. Запам’ятайте це діти?

  •       Малята, а що це таке? Конверт!

Це наш гість приніс нам цікаву гру. А ви хочете погратися?

Гра називається «Склади чайник»

Мета: з метою закріплення частин чайника.

Малята чайники бувають дуже і дуже небезпечними, коли з ними неправильно поводитися.

Ось послухайте, яка пригода стала з поросятами.

Поставивши чайник на плитку завзято,

Вогонь запалили малі поросята,

Самі ж веселенькі гайнули гуляти:

М’яча у дворі узялися ганяти!

Коли наганялись, згадали про чай:

Вже, мабуть, готовий! Іди-вимикай!

А чайник тим часом кипів та кипів,

Всю плитку забризкав, бурчав і шипів.

Вогонь загасив він, і в кухні відразу Почулось свистіння газу.

Прийшло поросятко, тернуло сірник:

Враз - вибух, страшенний і жалібний крик,- Це сталась біда: поросятка малого В лікарню забрала «швидка допомога».

Щоб лиха такого із газом не знати Увімкнену плитку не слід залишати!

  •       Чому сталася пожежа?

Не можна маленьким дітям ні в якому разі вмикати газову плиту, бо вони можуть забути про неї, і трапиться пожежа.

  •       А сірниками можна гратися дітям? А чому не можна? (бо може статися пожежа)
  •       Ось послухайте віршик про сірничок.

Червона голівка, жовтенький бочок.

На вигляд звичайний: тонкий і маленький.

Буває він добрий, буває і злий.

Він може зігріти, зварити обід Він палить метал і розтоплює лід.

А може і ліс велетенський спалити,

Майно, і будинок, і все спопелити.

  • Бачите, малята, яка маленька річ, а може наробити скільки біди.

Отже, малята, запам’ятайте, сірники-це не іграшка, їх брати дітям не можна, бо можна зробити велике лихо!

  •       А ви вмієте викликати пожежних?

Ось ми зараз пограємо в гру «Виклич пожежну машину», ми будемо вчитись викликати пожежників.

  •       Який номер потрібно набрати? ( 01 )
  • А ще потрібно сказати чітко: « У нас пожежа», і назвати правильну адресу. ( 3-4 дитини).
  • Молодці, я гадаю, коли у Вас трапиться пожежа то Ви обов’язково викличите пожежних.

Фізкультхвилинка.

Малята, давайте уявимо, що ми пожежні, і погасимо пожежу:

1-2-на пожежу ми пішли (вказати рухи)

3-4-на пожежу ми побігли,

5-6-ми пожежу всі тушили,

7-8 - швидко все ми потушили,

9-10-і тихенько відпочили.

  •    А що ще шумить, як паровоз?
  •    Це ж до нас, крім звичайного чайника, в гості завітав ще й електричний чайник.

Електричний чайник ми вмикаємо в розетку.

  •       Чи можна дітям користуватися цим чайником?
  •       А чому?

Електрочайник забороняє дітям:

  •       Користуватися електрочайником без дорослих.
  •       Не можна вмикати чайник без води.
  •       Не можна його залишати ввімкнутим без нагляду.
  • Скажіть, хто може вмикати чайник в розетку? (тільки дорослі)
  •       А можна торкатися до ввімкнутого чайника?

(не можна, бо отримаємо опік)

( Стук)

  •       Ой, діти, хтось стукає?!
  • До нас в гості проситься найменший чайничок- заварничок.
  • Ось подивіться, який він красивий, маленький. Якого він кольору?

А що на ньому зображено?

В цьому чайнику ми заварюємо чай, і він називається чайничок- заварничок.

  •    А хто може заварювати чай?
  •    А хіба не можна маленьким діткам заварювати чай? (не можна, бо вода гаряча, і можна обпектися, буде боляче).

Ось подивіться, як я буду заварювати чай. Для цього я беру заварку і всипаю в чайник - заварничок, і заливаю окропом (гарячою водою), накриваю.

А в електричний чайник наливаю воду і вмикаю в розетку.

І поки вода закипить і заварюється заварка, ми з вами пограємо в гру «Можна чи не можна».

Я Вам буду задавати запитання, а Ви уважно слухайте і, якщо це можна робити діями, будете плескати в долоні, а якщо ні - то сидіти тихенько.

  •    Вмикати телевізор
  •    Пити тепленький чай.
  •    Бавитися з сірниками
  • Викликати пожежників, коли трапилась пожежа.
  •    Торкатися до ввімкнутого чайника.
  •    Залишати без нагляду газову плиту.
  •    Торкатися до розетки.
  •    Сказати мамі. Що в неї кипить чайник.

Ой, малята, а чайник шепоче мені на вушко, що хоче пригостити всіх дітей чаєм за те, що Ви добре запам’ятали правила поведінки з чайником, а ще він приніс нам багато смачного, і запрошує всіх гостинно до столу.

docx
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку