Тематичне заняття
(ознайомлення з навколишнім,
художня література)
на тему: «Гостинні чайники в
гостях у малюків».
Вихователі:
/
Попелянець О. В.
/
Середня «А» група
Мета: Вчити дітей правил безпечної поведінки з електричними приладами, сірниками, окропом. Розширити знання дітей про різні види чайників, їх призначення; продовжувати формувати вміння дітей відповідати на запитання, збагатити словник дітей словами: окріп, чайник-заварничок. Розвивати увагу.
Загадка «Із гарячої криниці через ніс ллється водиця».
(Стук у двері. До дітей завітав чайник)
(відповіді дітей: кип’ятити воду, а потім пити чай).
Так, але кип’ятити воду можна робити тільки дорослим, а дітям забороняється, бо можна отримати опіки, а це дуже боляче. Запам’ятайте це діти?
Це наш гість приніс нам цікаву гру. А ви хочете погратися?
Гра називається «Склади чайник»
Мета: з метою закріплення частин чайника.
Малята чайники бувають дуже і дуже небезпечними, коли з ними неправильно поводитися.
Ось послухайте, яка пригода стала з поросятами.
Поставивши чайник на плитку завзято,
Вогонь запалили малі поросята,
Самі ж веселенькі гайнули гуляти:
М’яча у дворі узялися ганяти!
Коли наганялись, згадали про чай:
Вже, мабуть, готовий! Іди-вимикай!
А чайник тим часом кипів та кипів,
Всю плитку забризкав, бурчав і шипів.
Вогонь загасив він, і в кухні відразу Почулось свистіння газу.
Прийшло поросятко, тернуло сірник:
Враз - вибух, страшенний і жалібний крик,- Це сталась біда: поросятка малого В лікарню забрала «швидка допомога».
Щоб лиха такого із газом не знати Увімкнену плитку не слід залишати!
Не можна маленьким дітям ні в якому разі вмикати газову плиту, бо вони можуть забути про неї, і трапиться пожежа.
Червона голівка, жовтенький бочок.
На вигляд звичайний: тонкий і маленький.
Буває він добрий, буває і злий.
Він може зігріти, зварити обід Він палить метал і розтоплює лід.
А може і ліс велетенський спалити,
Майно, і будинок, і все спопелити.
Отже, малята, запам’ятайте, сірники-це не іграшка, їх брати дітям не можна, бо можна зробити велике лихо!
Ось ми зараз пограємо в гру «Виклич пожежну машину», ми будемо вчитись викликати пожежників.
Фізкультхвилинка.
Малята, давайте уявимо, що ми пожежні, і погасимо пожежу:
1-2-на пожежу ми пішли (вказати рухи)
3-4-на пожежу ми побігли,
5-6-ми пожежу всі тушили,
7-8 - швидко все ми потушили,
9-10-і тихенько відпочили.
Електричний чайник ми вмикаємо в розетку.
Електрочайник забороняє дітям:
(не можна, бо отримаємо опік)
( Стук)
А що на ньому зображено?
В цьому чайнику ми заварюємо чай, і він називається чайничок- заварничок.
Ось подивіться, як я буду заварювати чай. Для цього я беру заварку і всипаю в чайник - заварничок, і заливаю окропом (гарячою водою), накриваю.
А в електричний чайник наливаю воду і вмикаю в розетку.
І поки вода закипить і заварюється заварка, ми з вами пограємо в гру «Можна чи не можна».
Я Вам буду задавати запитання, а Ви уважно слухайте і, якщо це можна робити діями, будете плескати в долоні, а якщо ні - то сидіти тихенько.
Ой, малята, а чайник шепоче мені на вушко, що хоче пригостити всіх дітей чаєм за те, що Ви добре запам’ятали правила поведінки з чайником, а ще він приніс нам багато смачного, і запрошує всіх гостинно до столу.