Конспект заняття з малювання .Тема: "Ріпка на грядці."2 молодша група група

Про матеріал
Тема: «Ріпка на грядці». Програмовий зміст: Викликати інтерес до створення образів за мотивами народних казок. Вчити дітей малювати велику ріпку і маленьку мишку, домальовувати олівцем хвостик. Розвивати відчуття форми і композиції. Попередня робота. • Читання казки «Ріпка», бесіда за змістом казки. • Розгляд овочів: знайомство з ріпою, обстеження (форма, колір,). Обладнання: аркуші паперу, прості олівці, гуашеві фарби: сіра, зелена, жовта, пензлі, стаканчики з водою, паперові серветки. Матеріал: Мишка -іграшка, картина із зображенням ріпи, ілюстрації до казки «Ріпка». Хід заняття. 1.Комунікативна діяльність Вихователь: Діти відгадайте загадку: « У норі хатинку має хліб, сирочок полюбляє. По підлозі тишком-нишком Бігає сіренька... (Мишка) -Так про кого ця загадка? -Як ви гадаєте хто прибіг до нас заняття? 2.Пізнавальна діяльність. -Діти згадайте, в якій казці мишка допомагала людям? -Давайте пригадаємо казку (Вихователь демонструє дітям ілюстрації казки діти пригадують її.) -Так що дід посадив? Яка виросла ріпка? -Що це зображено на картинці? Так це ріпка. -Якої форми ріпка? -Якого кольору? 3.Перетворювальна діяльність. Вихователь:-Діти, а мишка просить вас щоб ви їй намалювали велику ріпку і маленьку мишку, щоб зимовими вечорами згадувати, як вона допомогла дідусю вирвати ріпку. -Намалюємо? Вихователь: Яка у нас буде ріпка? -Намалюйте коло пальчиком в повітрі як я. -А яка буде мишка? Тепер подивіться, як ми будемо малювати. Беремо пензлик вмочуємо його в водичку, а тепер в жовту фарбу і круговими рухами малюємо коло, розфарбовуємо його від краю до центру, ось яке гарне жовте коло вийшло, щоб воно було схоже на ріпку, домальовуємо хвостик, ось і ріпка. Вимиваємо пензлик, примочуємо його на серветці набираємо зелену фарбу і малюємо листочки, ставимо пензлик біля ріпки і ведемо вгору, ось так. Наша ріпка є, а тепер вимили пензлик примочили його на серветці і відклали. Щоб намалювати мишку ми беремо олівець. Проводим маленьку пряму лінію в кінці лінії ставимо точку. Від цієї точки круговим рухом малюємо пів -кола, тепер домальвуємо мишці вушка з однієї сторони, це теж маленькі пів-кола, а з іншої пряму лінію – це хвостик. А тепер сірою фарбою розмальовуємо мишку. Пальчикова гра «Ріпка» Ріпку ми садили (рух неначе риється ямка лопаткою) Ріпку поливали (перебирати пальцями, неначе ллється вода) Виросла ріпка (повільно розтискати кулак) Хороша і міцна (долоня відкрита, пальці зігнуті) Витягнути не можемо Хто ж нам допоможе? Тягнемо - потягнемо, тягнемо - потягнемо! (пальці в замок) Ух! (розчепити пальці) Робота дітей. .(Діти малюють за показом вихователя.) 4.Контрольно-оцінювальна діяльність 1.Хто прийшов до нас на заняття? -З якої казки? -Що ми сьогодні мишці намалювали? -Яку ми ріпку намалювали?А мишку? -Вам сподобалося заняття? Діти мишці сподобалися ваші малюнки, вона дуже задоволена.
Перегляд файлу

Тема: «Ріпка на грядці».

Програмовий зміст: Викликати інтерес до створення образів за мотивами народних казок. Вчити дітей малювати велику ріпку і маленьку мишку, домальовувати олівцем хвостик. Розвивати відчуття форми і композиції.

Попередня робота.

• Читання казки «Ріпка», бесіда за змістом казки.

• Розгляд овочів: знайомство з ріпою, обстеження (форма, колір,).

Обладнання: аркуші паперу, прості олівці, гуашеві фарби: сіра, зелена, жовта, пензлі, стаканчики з водою, паперові серветки.

 Матеріал: Мишка -іграшка, картина із зображенням ріпи, ілюстрації до казки «Ріпка».

                                            Хід заняття.

1.Комунікативна діяльність

Вихователь: Діти відгадайте загадку:

« У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька... (Мишка)
-Так про кого ця загадка?                                                                                                       -Як ви гадаєте хто прибіг до нас заняття?                                                                                 

2.Пізнавальна діяльність.

-Діти згадайте, в якій казці мишка допомагала людям?                                                        -Давайте пригадаємо казку (Вихователь демонструє дітям ілюстрації казки діти пригадують її.)                                                                                                                  -Так що дід посадив? Яка виросла ріпка?                                                                                 -Що це зображено на картинці? Так це ріпка.                                                                -Якої форми ріпка?                                                                                                                    -Якого кольору?

3.Перетворювальна діяльність.

Вихователь:-Діти, а мишка просить вас щоб ви їй намалювали велику ріпку і маленьку мишку, щоб зимовими вечорами згадувати, як вона допомогла дідусю вирвати  ріпку.                                                                                                             -Намалюємо?                                                                                                             Вихователь: Яка у нас буде ріпка?                                                                                       -Намалюйте коло пальчиком в повітрі як я.

 

-А яка буде мишка?                                                                                                             Тепер подивіться, як ми будемо малювати.                                                                                  Беремо пензлик вмочуємо його в водичку, а тепер в жовту фарбу і круговими рухами малюємо коло, розфарбовуємо його від краю до центру, ось яке гарне жовте коло вийшло, щоб воно було схоже на ріпку, домальовуємо хвостик,       ось і ріпка. Вимиваємо пензлик, примочуємо його на серветці набираємо зелену фарбу і малюємо листочки, ставимо пензлик біля ріпки і ведемо вгору, ось так. Наша ріпка є, а тепер вимили пензлик примочили його на серветці і відклали. Щоб намалювати мишку ми беремо олівець. Проводим маленьку пряму лінію в кінці лінії ставимо точку. Від цієї точки круговим рухом малюємо пів -кола, тепер домальвуємо мишці вушка з однієї сторони, це теж маленькі пів-кола, а з іншої пряму лінію – це хвостик. А тепер сірою фарбою розмальовуємо мишку.

Пальчикова гра «Ріпка»

Ріпку ми садили

(рух неначе риється ямка лопаткою)

Ріпку поливали

(перебирати пальцями, неначе ллється вода)

Виросла ріпка

(повільно розтискати кулак)

Хороша і міцна

(долоня відкрита, пальці зігнуті)

Витягнути не можемо

Хто ж нам допоможе?

Тягнемо - потягнемо, тягнемо - потягнемо!

(пальці в замок)

Ух! (розчепити пальці)

Робота дітей. .(Діти малюють за показом вихователя.)

4.Контрольно-оцінювальна діяльність

1.Хто прийшов до нас на заняття?                                                                                         -З якої казки?                                                                                                                            -Що ми сьогодні мишці намалювали?                                                                                 -Яку ми ріпку намалювали?А мишку?                                                                                     -Вам сподобалося заняття?                                                                                              Діти мишці  сподобалися ваші малюнки, вона дуже задоволена.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мухаровська Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Будак Елена
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
2026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку