Конспект заняття з малювання .Тема: "Веселий автомобіль."2 молодша група група

Про матеріал
Тема: «Веселий автомобіль» Програмовий зміст: Викликати інтерес до створення образу «веселого» автомобіля. Збагачувати знання дітей про транспорт. Вчити дітей користуватися трафаретом, поролоновим «тичком». Обладнання: Аркуші паперу, гуашева фарба різнокольорова ,поролонові тички, трафарети машин. Матеріал: Два автомобіля різної марки, картинки із зображенням різного транспорту. Хід заняття: 1.Комунікативна діяльність. Вихователь: Діти відгадайте загадку: Є великий, є малий, З вантажами, легковий. По дорогах поспішає, У собі людей катає. Вихователь: -Про що ця загадка? - Як називається транспорт, який перевозить вантажі? (Показ картин) - Які вантажі можна перевозити ? - Як називається транспорт, який перевозить людей? - які види транспорту бувають? (Показуючи картинки із зображенням неба, річки, моря, дороги. 2.Пізнавальна діяльність. Вихователь:- Подивіться які я маю автомобілі. -Чи вони однакові? -Чим вони відрізняються? -Як вони називаються? - Давайте розглянемо, що є в автомобіля ? (Діти називають всі частини легкового та вантажного автомобіля) - Хто водить машину? (Водій.) 3.Перетворювальна діяльність. Вихователь: -Якими фарбами ми сьогодні будемо малювати? -Якого вони кольору? - Сьогодні я вам хочу запропонувати намалювати автомобіль, за допомогою такого трафарета і паралонового тичка, ось вони подивіться які. ( Вихователь показує дітям тичок і трафарет.) -Тепер подивіться як я буду ними малювати . ( Вихователь демонструє дітям спосіб малювання автомобіля, використовуючи техніку зображення – малювання під трафарет тичком ) Беремо трафарет кладемо його на аркуш паперу, та добре притримуємо лівою рукою . Вмочуємо тичок в фарбу та вертикальними ритмічними рухами,або можна ще сказати стукаємо легенько та розфарбовуємо зображення автомобіля в межах контуру трафарету,тільки колеса не чіпаємо, коли вся машина розфарбована, миємо тичок ,вмочуємо в чорну фарбу і зафарбовуємо таким чином колеса. Пальчикова гімнастика. Хованки Пальці в хованки всі грались Ось так, ось так, В кулачки всі заховались, Ось так, ось так. (Ритмічно згинати та розгинати пальці, покрутити кулачком) Робота дітей.(Діти малюють за показом вихователя.) 4.Оцінювально-контрольна діяльність. - Що ми сьогодні з вами малювали? - За допомогою чого ми намалювали автомобіль? - Де ми можемо побачити автомобілі? - Які бувають автомобілі? - Вам сподобалося заняття?
Перегляд файлу

Тема: «Веселий автомобіль»

Програмовий зміст: Викликати інтерес до створення образу «веселого» автомобіля. Збагачувати знання дітей про транспорт. Вчити дітей користуватися трафаретом, поролоновим «тичком».

Обладнання: Аркуші паперу, гуашева фарба різнокольорова ,поролонові тички, трафарети машин.

Матеріал: Два автомобіля різної марки, картинки із зображенням різного транспорту.

                                            Хід заняття:

1.Комунікативна діяльність.

Вихователь: Діти відгадайте загадку:

Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає.

Вихователь: -Про що ця загадка?

- Як називається транспорт, який перевозить вантажі?                                                           (Показ картин)                                                                                                                           - Які вантажі можна перевозити ?                                                                                       - Як називається транспорт, який перевозить людей?

 - які види транспорту бувають? (Показуючи картинки із зображенням неба, річки, моря, дороги.

2.Пізнавальна діяльність.

Вихователь:- Подивіться які я маю автомобілі.

-Чи вони однакові?                                                                                                                     -Чим вони відрізняються?

-Як вони називаються?

- Давайте розглянемо, що є в автомобіля ?

(Діти називають всі частини легкового та вантажного автомобіля)

- Хто водить машину? (Водій.)

3.Перетворювальна діяльність.

Вихователь:

 -Якими фарбами ми сьогодні будемо малювати?                                                                              

-Якого вони кольору?

- Сьогодні я вам хочу запропонувати намалювати автомобіль, за допомогою такого трафарета і паралонового тичка, ось вони подивіться які.                                    ( Вихователь показує дітям тичок і трафарет.)

-Тепер подивіться як я буду ними малювати . ( Вихователь демонструє дітям спосіб малювання автомобіля, використовуючи техніку зображення – малювання під трафарет тичком )

Беремо трафарет кладемо його на аркуш паперу, та добре притримуємо лівою рукою . Вмочуємо тичок в фарбу та вертикальними ритмічними рухами,або можна ще сказати стукаємо легенько та розфарбовуємо зображення автомобіля в межах контуру трафарету,тільки колеса не чіпаємо, коли вся машина розфарбована, миємо тичок ,вмочуємо в чорну фарбу і зафарбовуємо таким чином  колеса.

Пальчикова гімнастика.

Хованки

Пальці в хованки всі грались

Ось так, ось так,

В кулачки всі заховались,

Ось так, ось так.

(Ритмічно згинати та розгинати пальці, покрутити кулачком)

Робота дітей.(Діти малюють за показом вихователя.)

4.Оцінювально-контрольна діяльність.

- Що ми сьогодні з вами малювали?

- За допомогою чого ми намалювали автомобіль?

- Де ми можемо побачити автомобілі?

- Які бувають автомобілі?

- Вам сподобалося заняття?

 

docx
Додав(-ла)
Будак Елена
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
2461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку