Тема: «Веселий автомобіль»
Програмовий зміст: Викликати інтерес до створення образу «веселого» автомобіля. Збагачувати знання дітей про транспорт. Вчити дітей користуватися трафаретом, поролоновим «тичком».
Обладнання: Аркуші паперу, гуашева фарба різнокольорова ,поролонові тички, трафарети машин.
Матеріал: Два автомобіля різної марки, картинки із зображенням різного транспорту.
Хід заняття:
1.Комунікативна діяльність.
Вихователь: Діти відгадайте загадку:
Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає.
Вихователь: -Про що ця загадка?
- Як називається транспорт, який перевозить вантажі? (Показ картин) - Які вантажі можна перевозити ? - Як називається транспорт, який перевозить людей?
- які види транспорту бувають? (Показуючи картинки із зображенням неба, річки, моря, дороги.
2.Пізнавальна діяльність.
Вихователь:- Подивіться які я маю автомобілі.
-Чи вони однакові? -Чим вони відрізняються?
-Як вони називаються?
- Давайте розглянемо, що є в автомобіля ?
(Діти називають всі частини легкового та вантажного автомобіля)
- Хто водить машину? (Водій.)
3.Перетворювальна діяльність.
Вихователь:
-Якими фарбами ми сьогодні будемо малювати?
-Якого вони кольору?
- Сьогодні я вам хочу запропонувати намалювати автомобіль, за допомогою такого трафарета і паралонового тичка, ось вони подивіться які. ( Вихователь показує дітям тичок і трафарет.)
-Тепер подивіться як я буду ними малювати . ( Вихователь демонструє дітям спосіб малювання автомобіля, використовуючи техніку зображення – малювання під трафарет тичком )
Беремо трафарет кладемо його на аркуш паперу, та добре притримуємо лівою рукою . Вмочуємо тичок в фарбу та вертикальними ритмічними рухами,або можна ще сказати стукаємо легенько та розфарбовуємо зображення автомобіля в межах контуру трафарету,тільки колеса не чіпаємо, коли вся машина розфарбована, миємо тичок ,вмочуємо в чорну фарбу і зафарбовуємо таким чином колеса.
Пальчикова гімнастика.
Хованки
Пальці в хованки всі грались
Ось так, ось так,
В кулачки всі заховались,
Ось так, ось так.
(Ритмічно згинати та розгинати пальці, покрутити кулачком)
Робота дітей.(Діти малюють за показом вихователя.)
4.Оцінювально-контрольна діяльність.
- Що ми сьогодні з вами малювали?
- За допомогою чого ми намалювали автомобіль?
- Де ми можемо побачити автомобілі?
- Які бувають автомобілі?
- Вам сподобалося заняття?