Конспект заняття з малювання .Тема: "Ягідки на кущиках."2 молодша група група

Про матеріал
Тема: «Ягідки на кущиках». Програмовий зміст: Вчити дітей створювати ритмічні композиції « Ягідки на кущиках». Показати можливість поєднання зображувальних технік: малювання гілочок кольоровими олівцями та ягідок пальчиками (за вибором). Розвивати почуття ритму та композиції. Виховувати інтерес до природи та відображенню яскравих вражень (уявлень) в малюнку. Обладнання : Аркуші паперу, зелені олівці, червона гуашева фарба, вологі серветки. Матеріал: картина із зображенням куща калини, гроно калини. Хід заняття: 1.Комунікативна діяльність. Вихователь: Діти, послухайте віршик Я не груша, я не слива, Я калинонька вродлива, Я стою в зеленім листі У червоному намисті. Вихователь: - Про яку ягоду я прочитала віршик? (Про калину.) - Подивіться, яка вона гарна. (Показ картини куща калини.) -Якого кольору ягідки? - Якої форми ягідки? - На що вони схожі? - Якого розміру? -Якого кольору листя? (Відповіді дітей.) 2.Пізнавальна діяльність. Вихователь: Які яскраві кольори! Вам кущ калини подобається? (Відповіді дітей.) Калину в Україні завжди любили та шанували, а ще калина — народний символ України, тож недарма кажуть: «Без верби та калини нема України» .Подивіться, ягідки калини ростуть разом, дружньо. Такий пучечок ягідок називається гроно. (Показує гроно калини.) Ягідки ці на смак: соковиті, кисло-солодкі, з гіркуватим присмаком усередині, з кісточкою, схожою на маленьке серце .А ще калина дуже корисна, вона допомагає від багатьох хвороб, лікує простудні захворювання, підвищує імунітет. -Якого кольору нам потрібна фарба, щоб намалювати ягідки? - А гілочку яка тримає ягідки, яким кольором намалюємо? -Дітки, але сьогодні ми будемо малювати не пензликами. -Як ви думаєте чим? - Так будемо малювати олівцем і пальчиками. 3.Перетворювальна діяльність. Вихователь: Тепер я вам покажу як малювати кущик калини. Показ вихователя. Спочатку беремо олівець та малюємо гілочки , я проводжу плавну лінію з низу до гори, тепер від цієї лінії яку я вже намалювала я малюю ще одну, а тепер від цих прямих ліній проводжу в сторони ще декілька гілочок , які будуть тримати ягідки. Більше олівець мені не потрібен. Тепер працює мій вказівний пальчик правої руки. Я занурюю в червону фарбу і роблю кружечки. Кетяги калини формую з двох , трьох рядків, ось так. Але перед тим як малювати ми з вами розімнемо пальчики. Пальчикова гімнастика «Червона калина» Є в нас ягідка одна, (Пальчики зімкнені в кільце.) Дуже гарна та смачна, (Незначні повороти кистю руки.) Не ожина, не малина, (Легке струшування кистями рук.) А червоная калина. (Плескання в долоні.) Вихователь: Сподобалась вам гра? Ось тепер наші пальчики готові до роботи. Робота дітей. .(Діти малюють за показом вихователя.) Вихователь: Беремо вологу серветку і витираємо пальчик. -Ну що дітки, ви хочете скуштувати калину? -Тож давайте спробуємо ягідки. 4.Оцінувально-контрольна діяльність: -Що ми сьогодні з вами малювали? -Якого кольору ягідки? -За допомогою чого ми їх намалювали? -А яка калина на смак?
Перегляд файлу

Тема: «Ягідки на кущиках».

Програмовий зміст: Вчити дітей створювати ритмічні композиції « Ягідки на кущиках». Показати можливість поєднання зображувальних технік: малювання гілочок кольоровими олівцями та ягідок пальчиками (за вибором). Розвивати почуття ритму та композиції. Виховувати інтерес до природи та відображенню яскравих вражень (уявлень) в малюнку.

Обладнання : Аркуші паперу, зелені олівці, червона гуашева фарба, вологі серветки.

Матеріал: картина із зображенням куща калини, гроно калини.

                                          Хід заняття:                                                         1.Комунікативна діяльність.

Вихователь: Діти, послухайте віршик                                                                                   Я не груша, я не слива,
Я калинонька вродлива,
Я стою в зеленім листі
У червоному намисті.                                                                                               Вихователь: - Про яку ягоду я прочитала віршик? (Про калину.)                                     - Подивіться, яка вона гарна. (Показ картини куща калини.)                                                                                     -Якого кольору ягідки?                                                                                                                                                                       - Якої форми ягідки?                                                                                                                  - На що вони схожі?                                                                                                                  - Якого розміру?                                                                                                                      -Якого кольору листя?                                                                                                 (Відповіді дітей.)                                                                                                    2.Пізнавальна діяльність.                                                                                                Вихователь: Які яскраві кольори! Вам кущ калини подобається? (Відповіді дітей.) Калину в Україні завжди любили та шанували, а ще калина — народний символ України, тож недарма кажуть: «Без верби та калини нема України» .Подивіться, ягідки калини ростуть разом, дружньо. Такий пучечок ягідок називається гроно. (Показує гроно калини.) Ягідки ці на смак: соковиті, кисло-солодкі, з гіркуватим присмаком усередині, з кісточкою, схожою на маленьке серце .А ще калина дуже  корисна, вона допомагає від багатьох  хвороб, лікує простудні захворювання, підвищує імунітет.

-Якого  кольору нам потрібна фарба, щоб намалювати ягідки?                                        - А гілочку яка тримає ягідки, яким кольором намалюємо?                                                                                                                 -Дітки, але сьогодні ми будемо малювати не пензликами.                                         -Як ви думаєте чим?                                                                                                               - Так будемо малювати олівцем і пальчиками.                                                                    

3.Перетворювальна діяльність.

Вихователь: Тепер я вам покажу як малювати  кущик калини.

Показ вихователя. Спочатку беремо олівець та малюємо гілочки , я проводжу плавну лінію з  низу до гори, тепер  від цієї лінії яку я вже намалювала я малюю  ще одну, а тепер від цих прямих ліній проводжу в сторони ще декілька гілочок , які будуть тримати ягідки. Більше  олівець мені не потрібен. Тепер працює мій вказівний  пальчик правої руки. Я занурюю в червону фарбу і роблю кружечки. Кетяги калини  формую з двох , трьох рядків, ось так.                                                                      Але перед тим як малювати ми з вами розімнемо пальчики.                                                                                                                 Пальчикова гімнастика                                                                                          «Червона калина»

Є в нас ягідка одна,

(Пальчики зімкнені в кільце.)

Дуже гарна та смачна,

(Незначні повороти кистю руки.)

Не ожина, не малина,

(Легке струшування кистями рук.)

А червоная калина.

(Плескання в долоні.)                                                                                

Вихователь: Сподобалась вам гра? Ось тепер наші пальчики готові до роботи.  Робота дітей. .(Діти малюють за показом вихователя.)

Вихователь: Беремо вологу серветку і витираємо пальчик.                                                                                                                                    -Ну що дітки, ви хочете скуштувати калину?                                                                -Тож давайте спробуємо ягідки.

4.Оцінувально-контрольна діяльність:

-Що ми сьогодні з вами малювали?                                                                                          -Якого кольору ягідки?                                                                                                                   -За допомогою чого ми їх намалювали?                                                                               -А яка калина на смак?                                                                                                                                                                                             

docx
Додав(-ла)
Будак Елена
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
5132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку