Конспект заняття з математики

Про матеріал

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ:

Продовжувати вчити дітей використовувати наглядні логічні прийоми, пов*язані з формуванням понять « < », « > », « = ». Продовжувати формувати інтерес до логіко – математичної діяльності. Вчити дітей знаходити путі до вирішення завдань, самостійно виводити нові знання з вивченого. Продовжувати здійснювати серіацію за величиною, розташуванню у просторі, послідовності дій у часі. Продовжувати здійснювати теоретичні вичислення, розв*язувати арифметичні та логічні задачі. Продовжувати розвивати вміння думати, розмірковувати, обгрунтовувати, доводити правильність своєї думки. Продовжувати здійснювати навколишне середовище, в якому знаходиться дошкільник, а воно повино бути варіативним, різноманітним для успішного розвитку логіко – математичних умінь.

Перегляд файлу

    Відділ  освіти   Петровської  районної у місті Донецьку  ради

            Дошкільний  навчальний  заклад  № 264  «Гвоздичка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             К О Н С П Е К Т

                              КОМПЛЕКСНОГО   ЗАНЯТТЯ

 

                  «ПОДОРОЖ   ДО   КРАЇНИ   МАТЕМАТИКИ»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      підготувала

                                                                      вихователь    Захарова  С.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               Донецьк

                                                 2008

ПРОГРАМОВИЙ   ЗМІСТ:

Продовжувати  вчити  дітей   використовувати   наглядні   логічні прийоми,   пов*язані   з   формуванням   понять  « < »,  « > », « = ». Продовжувати    формувати   інтерес   до    логіко – математичної діяльності.  Вчити   дітей  знаходити  путі  до  вирішення  завдань, самостійно виводити  нові  знання  з  вивченого.   Продовжувати здійснювати  серіацію  за  величиною,  розташуванню у просторі, послідовності  дій  у  часі.  Продовжувати   здійснювати   теоретичні   вичислення,   розв*язувати   арифметичні  та  логічні задачі.  Продовжувати  розвивати  вміння  думати,  розмірковувати,  обгрунтовувати,  доводити  правильність  своєї думки.  Продовжувати  здійснювати  навколишне  середовище,  в якому  знаходиться  дошкільник,  а   воно   повино  бути варіативним,   різноманітним   для   успішного   розвитку   логіко – математичних  умінь.

 

 

ОБЛАДНАННЯ

Демонстраційний  матеріал:  чарівна вказівка ( всередені з вогником); конверти  з  завданнями для  гри «Танграм»;  геометричні   фігури, за якими сховані  завдання та картки;  фішки; казкові герої Королева Математики, чарівник Неуч; музичний супровід.

 

Роздавальний  матеріал:  по 4 картки  (на кожну  дитину) з завданнями;  каси з цифрами;  ручки ; олівці; картки з примерами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Зала   прикрашена  зображенням цифр, геометричних фігур, математичних знаків.

 

Діти входять до зали.

 

Вихователь.    Діти, подивіться, куди ми з вами сьогодні потрапили. Мабуть, це - країна Математики.

               (Звучить  пісня « 2 х 2 =4» В.Шаїнського)

                    З*являється Королева Математики.

Королева.     Доброго дня, діти! Я дуже рада вас бачити у своїй країні. Зараз я вас познайомлю з тими, хто тут мешкає. Це  мої  помічники: цифри, геометричні знаки та фігури. А ще, діти, десь неподалік мешкає злий чарівник Неуч – він ворог навчання.

                 (Звучить «Танок з саблями» Хачатуряна)

Королева.     Ой, здається, це Неуч!

                 (залітає  чарівник  та забирає Королеву)

Вихователь.     Неуч забрав Королеву Математики! Що ж нам тепер робити? Як ми зможемо її повернути?

                     (діти чують голос Неуча ( за дверима)

Неуч.      Я поверну Королеву Математики, якщо ви виконаєте математичні завдання.

Вихователь.      Діти, виконаємо?(відповіді дітей).  А де ж вони знаходяться? Ми їх не бачимо.

Неуч.     Вони сховані у країні Математики – шукайте.

Вихователь.  Де ж нам шукати ці завдання? Ой, діти, подивіться, ось залишилась чарівна вказівка Королеви. Може вона нам допоможе? Я зараз її покручу, куди вона нам покаже, там і будемо шукати математичні завдання.

           (Вихователь водить навколо геометричних фігур.                              Вказівка  загорається біля кола)

Вихователь. Подивіться, діти, на що вона вказує? Яка це фігура? На що схожа? Давайте подивимось, що там.

                   (з-за фігури дістає конверт з цифрою 1)

Для  виконання завдань діти сідають за столи.

 

 

 

1 завдання.

Дидактична  гра «Збери намисто» - написати пропущені цифри та з*єднати цифровий ряд. Під час аналізу – розгадування  загадок про цифри.

 

Вихователь. Діти, подивіться. Вказівка знову щось показує. На яку геометричну фігуру? Де вона знаходиться? 

                 (вихователь дістає конверт з цифрою 2)

 

2 завдання.

Дидактична гра «Домалюй фігуру, якої не вистачає» - пошук закономірностей.

 

Вихователь  Ваші пальчики  втомились. Давайте трішки пограємо з олівцями.

 

 Олівець у нас мудрець.

І секрету він знавець:

Аби гарно малювати,

Вправні пальці треба мати.

(котити олівець між долонями рухами  вперед – назад)

 

По долонці він кружляє,

Діткам м*язи розслабляє.

Покружляв і зупинився.

Дуже добре потрудився.

(робити колові рухи тупим кінцем олівця по долоні)                

 

Вихователь. Діти, зверніть увагу – знову вказівка щось показує.

  ( за наступною геометричною фігурою вихователь знаходить 3 конверт)

 

3 завдання.

Дидактична  гра  «Розташуй знаки» - порівняти групи предметів, визначити кількість та написати потрібні математичні знаки.

 

 

 

 

Вихователь. Діти, я тільки помітила, щось тут у куточку лежить. Виходьте до мене на килим та разом подивимось.

       (діти виконують фізхвилинку  на вибір  вихователя)

 

 Діти знаходять картки, на яких написані примери.

         Подумково знаходять відповідь.

 

За отриманим результатом ( більше 5 або менше 5 ) розділяються на дві команди. Кожна команда придумує собі назву.

 

Вихователь загадує командам віршовані загадки- задачі. За кожну правильну відповідь команда отримує фішку.

 

Вихователь знову бере вказівку, яка загорається над наступною фігурою. Знаходять останнє  завдання.

 

4 завдання.

Гра  «Танграм» - треба зібрати цілу фігуру з частин.

Діти  командами виконують завдання на килимі.

 

Вихователь.  Чарівник Неуч, ми знайшли та виконали всі завдання. Ти обіцяв нам повернути Королеву Математики. Виконуй свою обіцянку.

Неуч. Добре. Повертаю.

 

З*являється Королева Математики. Дякує дітям за допомогу та нагороджує золотими  медальонами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 вересня 2018
Переглядів
2107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку