Конспект заняття для старшої групи. Дитина у світі природи "Як хлопчик хотів приголубити сніжинку"

Про матеріал
закріплення знань дітей з сезонними змінами в природі, формування уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття для старшої групи

Дитина у світі природи

 

 

 

Підготувала:

Вихователь

Петренко Ю.П.

                                                                                   

 

Дитина у природному довкіллі

Група: старша

Тема: «Як хлопчик хотів приголубити сніжинку»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей з сезонними змінами в природі, формувати уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі; вчити досліджувати та робити самостійно  висновки; закріпити знання дітей про властивості снігу;розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати шанобливе ставлення до природи, цікавість, уміння бачити красу природи.

Методи і прийоми: зацікавлення, показ, пояснення, бесіда, худ/слово

Матеріал: лупа для кожної дитини, сніг, лід, дид/гра: «Створи сніжинку»

Попередня робота: спостереження під час прогулянок, розглядання ілюстративних матеріалів із зображенням характерних ознак зими, читання художніх творів про зиму

Хід заняття:

I. Організаційний момент

- Діти, а ви знаєте, яка зараз пора року? (зима)

Послухайте уважно загадку, щоб дізнатися, що за гостя до нас завітала на заняття.

Вихователь загадує загадку дітям.

Зіронька красива, біла – біла

На мою долоньку сіла.

Поки її розглядала.

Зірка крапелькою стала….  (сніжинка)

- Про що ця загадка? (про сніжинку)

- Сніжинки, які? (гарні, холодні, кришталеві, легкі, пухнасті…..)

Психогімнастика: « Ми сніжинки»

- Падає ніжний, пухнастий сніжок. Ми – сніжинки, що летять і кружляють у повітрі. Нам легко, радісно, весело. Подув вітерець, немов грає ніжна. Загадкова музика. Ми танцюємо. Вдих на повні груди – нас переповнює радість – видих.

II. Основна частина

Розповідання дітям оповідання «Як хлопчик хотів приголубити сніжинку».

Бесіда:

-  Як ви гадаєте, що трапилося зі сніжинкою?

- Чому вона розтанула?

- Чи придивлялись ви коли не будь до сніжинки?

Дослід №1 (розгляд сніжинок через лупу)

- А ви ловили сніжинки на долоньку?

Дослід №2 (закріплення властивостей снігу, вихователь пропонує дітям взяти сніг на долоньку і спостерігати за ним).

Фізкультхвилинка під музичний супровід.

Ми в небі народилися,

Сніжиночки малі,

А нині ми спустилися

До рідної землі.

Веселими, грайливими

Літаєм навкруги

І стелем білі килими

На поле, на луги.

Дидактична гра: «Створи сніжинку»

- Яку гарну сніжинку ви створили, молодці.

Сніжинка пропонує дітям послухати історію про її народження.

Вихователь розповідає дітям про народження сніжинки

Вихователь пропонує дітям розглянути сніг і лід, внесений з вулиці у групу.

- Що сталося зі сніжинками? снігом? льодом?

- Що розтало швидше? Чому?

- Де з’явилося більше води?

- Розгляньте воду, що залишилася. Що ви можете розповісти про неї?

Вихователь підводить дітей до розуміння, що після того, як розтанув сніг, лід – вода залишається холодною і брудною. У жодному разі не можна їсти сніг та лід.

 

III. Підсумок

Взимку зірка біла

З неба прилетіла

Шість промінців має,

На сонечку сяє.

- Вам сподобалося заняття?

- Що вам сподобалося та запам’яталося найбільше?

 

 

 

 

doc
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку