Конспект – заняття з музичного виховання в середній дошкільній групі Прийшла чарівниця весна
Мета:
Сприяти узагальненню уявлень про весну , як пору року, про життя тварин, птахів, погодних умов у весняний час; формувати позитивно - емоційне ставлення до краси весняної природи.
Розширювати і активізувати словниковий запас дітей по даній темі; закріплювати вміння відповідати на запитання повним реченням.
Розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, мислення.
Виховання активності, ініціативності, самостійності,
творчих здібностей, уяву.
Хід заняття:
Вихователь. Діти, відгадайте загадку і ви дізнаєтесь, якої пори року буде присвячено сьогоднішнє заняття.
Приходить з добром,
Віє теплом,
Світлом сонячним красна,
А звуть її …
(весна)
Вихователь. Молодці ! Сьогодні ми поговоримо про Чарівницю Весну. Вона завітала до нас з піснями , веснянками та загадками про своїх підопічних .
А про кого вона піклується як ви гадаєте ? (про квіти, тварини , птахи.)
Давайте зустрінемо Весну піснею та таночком ( українська народна веснянка «Десь тут була Подоляночка» - діти разом з вихователем та музичним керівником виконують танок , звучить фонограма).
Молодці! Як ви гадаєте сподобалось Весні ,як ви танцюєте.
А тепер відгадайте загадки про весняні квіти. (Вихователь роздає дітям ілюстрації з зображення весняних квітів ,коли вихователь прочитає загадку діти відгадують і відшукують у кого є зображена така квітка ).
6. На квітник погляньте, діти,
Там козак стоїть між квітів.
Весь червоний – гордий пан.
Не козак це, а ...
(Тюльпан)
7. Перша квіточка весняна
тихо під сніжком куняла.
Дмухнув вітерець тепленький,
і з’явився цвіт біленький.
(Підсніжник)
Вихователь. Чудово діти ! Впоралися з завданням . А зараз трішки знову потанцюємо ( українська народна пісня «А ми просо сіяли», «Веснянка забавлянка» , діти під музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).
Вихователь. Ну , що дітки втомилися ? (відповіді дітей). А тепер відгадаємо загадки про тваринок ?(Аналогічно ,як у першому завданні діти відшукують зображення тварин).
3. Я веселенький звірок,
Плиг з ялинки на дубок.
(Білка)
Вихователь. Ой ,як і ви спритні та активні ! Ну ,що давайте знову потанцюємо? (українська народна пісня «А в кривого танця та невиведем кінця», гра – змійка. Діти під музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).
Вихователь. Молодці дітки! А зараз я буду загадувати загадки про птахів , а ви відшукуйте у себе на малюнках . ?(Аналогічно ,як у попередніх завданнях діти відшукують зображення птахів).
Вихователь. Ну , дітки ось і закінчилось наше заняття . Ви були дуже активними , спритними , рухливими , гарно виконували таночки . Молодці!
Давайте згадаємо про яку пору року ми сьогодні з вами говорили?
Давайте згадаємо, чим ми з вами сьогодні займалися ?
Молодці! Ви відмінно впоралися з усіма завданнями. Я думаю, наша гостя Весна задоволена, і для вас приготувала невеличкий сюрприз – нагороди «За активну участь». А з нашою гостею ми прощаємось до майбутньої весни.
Примітка. За бажанням вихователя та музичного керівника можна змінити назви веснянок та таночків.