Конспект – заняття з музичного виховання в середній дошкільній групі Прийшла чарівниця весна

Про матеріал
Сприяти узагальненню уявлень про весну , як пору року, про життя тварин, птахів, погодних умов у весняний час; формувати позитивно - емоційне ставлення до краси весняної природи. Розширювати і активізувати словниковий запас дітей по даній темі; закріплювати вміння відповідати на запитання повним реченням. Розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, мислення. Виховання активності, ініціативності, самостійності, творчих здібностей, уяву.
Перегляд файлу

Конспект – заняття з музичного виховання в середній дошкільній групі Прийшла чарівниця весна

Мета:

Сприяти узагальненню уявлень про весну ,  як пору  року, про  життя  тварин, птахів,  погодних  умов  у  весняний час; формувати позитивно - емоційне ставлення до краси весняної природи.

Розширювати  і  активізувати словниковий запас  дітей по даній темі; закріплювати вміння відповідати на запитання повним реченням.

Розвивати  зв'язне  мовлення,  пам'ять,  увагу,  мислення.

Виховання активності, ініціативності, самостійності,

творчих здібностей, уяву.

Хід заняття:

 

Вихователь. Діти, відгадайте загадку і ви дізнаєтесь, якої пори року                                     буде  присвячено сьогоднішнє заняття.

Приходить з добром,
Віє теплом,
Світлом сонячним красна,
А звуть її …
(весна)

Вихователь. Молодці ! Сьогодні ми поговоримо про Чарівницю Весну. Вона завітала до нас з піснями , веснянками та загадками про своїх підопічних .

 А про кого вона піклується як ви гадаєте ? (про квіти, тварини , птахи.)

Давайте зустрінемо Весну піснею та таночком ( українська народна веснянка «Десь тут була Подоляночка» - діти разом з вихователем та музичним керівником виконують танок , звучить фонограма).

Молодці! Як ви гадаєте сподобалось Весні ,як ви танцюєте.

А тепер відгадайте загадки про весняні квіти. (Вихователь роздає дітям ілюстрації з зображення весняних квітів ,коли вихователь прочитає загадку діти відгадують і відшукують у кого є зображена така квітка ).

 

  1. Я найперша зацвітаю 
    Синім цвітом серед гаю, 
    Відгадайте, що за квітка,
    Бо мене не стане влітку 
    (Пролісок)

 

  1. Перший раз цвіла— 
    Жовтою була,
    Як дозріла—побіліла, 
    Схопилася, полетіла 
    Знову десь рости 
    Й жовто зацвісти 
    (Кульбаба)

 

  1. Із зеленої сорочки, 
    Що зіткав весною гай, 
    Білі дивляться дзвіночки.
    Як зовуть їх? Відгадай! 
    (Конвалії)

 

  1. Фіолетові фіранки
    У світлиці та на ґанку.
    Фіолетові малята
    Весну люблять зустрічати.
    (Фіалки)

 

  1. Посадила в квітнику 
    Квітку ніжну та струнку. 
    Жовті ніжні пелюстки, 
    Зеленесенькі листки. 
    В квітнику у мене зріс 
    Гордий красень... Це —
    (Нарцис)



       6.  На квітник погляньте, діти,
           Там козак стоїть між квітів.
           Весь червоний – гордий пан.
           Не козак це, а ...
           (Тюльпан)

    7.   Перша квіточка весняна
         тихо під сніжком куняла.
         Дмухнув вітерець тепленький,
         і з’явився цвіт біленький.

         (Підсніжник)

 

Вихователь. Чудово діти ! Впоралися з завданням . А зараз трішки знову потанцюємо  ( українська народна пісня «А ми просо сіяли», «Веснянка забавлянка» , діти під музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).

Вихователь.  Ну , що дітки втомилися ? (відповіді дітей). А тепер відгадаємо загадки про тваринок ?(Аналогічно ,як у першому завданні діти відшукують зображення тварин).

  1. Я руда, низького росту,
    Хитра я і довгохвоста.
    На курей я вельми ласа – 
    В них таке смачненьке м'ясо…
    Вовку-брату я сестриця,
    А зовуть мене…
    (Лисиця)

 

  1. Гостроносий і малий,
    Сірий, тихий і незлий.
    Вдень ховається. Вночі
    Йде шукать собі харчі.
    Весь із тонких голочок.
    Як він зветься?...
    (Їжачок)



     3.    Я веселенький звірок,
            Плиг з ялинки на дубок.
           (Білка)

 

  1. Буркотливий, вайлуватий,
    Ходить лісом дід кошлатий:
    Одягнувся в кожушину,
    Мед шукає і ожину.
    Літом любить полювати, 
    А зимою — в лігві спати. 
    Як зачує він весну — 
    Прокидається від сну.
    (Ведмідь)

 

  1. Сірий, ікластий,
    Хоче вівцю вкрасти.
    (Вовк)

 

  1. Маленьке, сіреньке,
    А хвостик як шило.
    (Миша)

 

  1. Не ходжу я,  а скакаю,
    Бо нерівні ноги маю.
    Через поле навмання
    Перегнав би я коня.
    (Заєць)

 

Вихователь. Ой ,як і ви спритні та активні ! Ну ,що давайте знову потанцюємо? (українська народна пісня  «А в кривого танця та невиведем кінця», гра – змійка.  Діти під музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).

Вихователь. Молодці дітки! А зараз я буду загадувати загадки про птахів , а ви відшукуйте у себе на малюнках . ?(Аналогічно ,як у попередніх завданнях діти відшукують зображення птахів).

 

  1. Привітала нас піснями із весною
    І живе з нами під стріхою одною.
    (Ластівка)
  2. Маленький хлопчик у сірій свитинці
    По дворах стрибає, крихти збирає.
    (Горобець)

 

  1. Ось хатина, в ній – Співак
    Як цю пташку звати…
    (Шпак)
  2. Стрекотуха білобока
    Звуть усі її …
    (Сорока)
  3. Довгі ноги  - довгий ніс.
    Прилетів – обід приніс.
    Смачних жабеняток
    Для своїх маляток.
    (Лелека)
  4. В лісі на зеленій гілці
    Ніби грав хтось на сопілці.
    Підійшов поближче я
    І побачив…
    (Солов’я)

Вихователь.  Ну , дітки ось і закінчилось наше заняття . Ви були дуже активними , спритними , рухливими , гарно виконували таночки . Молодці!

Давайте згадаємо  про  яку  пору  року ми сьогодні з вами говорили?

Давайте згадаємо, чим  ми з вами сьогодні займалися ?

Молодці! Ви відмінно впоралися з усіма завданнями. Я думаю, наша  гостя Весна задоволена, і для  вас приготувала   невеличкий  сюрприз – нагороди «За активну участь».  А з нашою гостею   ми прощаємось до майбутньої весни.

Примітка. За бажанням вихователя та музичного керівника можна змінити назви веснянок та таночків.

 

docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
3878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку