Конспект заняття з пізнавального розвитку на тему: "Мандрівка у казку"

Про матеріал

Продовжувати вчити розпізнавати цифри в межах 7; закріплювати вміння лічити прямою та зворотною лічбою, знаходити пропущені цифри, уточнити знання дітей про геометричні фігури, вчити застосовувати наявні знання в практичних діях, спонукати проводити паралелі між геометричними фігурами, предметами та явищами навколишньої дійсності.

Перегляд файлу

Заняття з пізнавального розвитку

Логіко-математична діяльність

Вид заняття: комплексне

Тип заняття: групове

Тема: Мандрівка у казку

Мета: навчальна: продовжувати вчити розпізнавати цифри в межах 7; закріплювати вміння лічити прямою та зворотною лічбою, знаходити пропущені цифри, уточнити знання дітей про геометричні фігури, вчити застосовувати наявні знання в практичних діях, спонукати проводити паралелі між геометричними фігурами, предметами та явищами навколишньої дійсності.

Розвивальна: розвивати логічне та творче мислення, уяву, пам'ять, моторику дрібних м’язів рук.

Виховна: виховувати вміння зосереджуватися та цікавість до занять, працелюбність.

Матеріал: лялька- Розумійко, картки з цифрами, лічильні палички, геометричні фігури. Дидактична гра «Підбери ключ до замка».

 

Хід заняття

 

Вихователь: малята, у нас сьогодні незвичайний день. Прийшло до нас багато гостей. Це вихователі з других садочків і вчителі початкових класів, які вас будуть у школі навчати. Вони хочуть подивитись чим у групі ми займаємось, що вміємо, чого навчаємось. Так що годі вже нам гратись, слід заняття розпочинати. Але постривайте, ще когось з гостей немає, піду його по виглядаю. А ось і він – наш помічник, ляльковий хлопчик Розуміймо. Він радий зустрічі із вами і прийшов з цікавими завданнями. А ці завдання він з країни Математики він приніс.

Вихователь: Розумій ку, чому ти запізнився?

Розуміймо: Я знаю, що запізнюватися це погано, але я так довго шукав вашу групу, весь садочок обійшов. Довго по сходинках бігав то вгору, то вниз.

Вихователь: Діти, а хто з вас може пояснити розміщення нашої групи в садочку.

(Відповіді дітей)

Вихователь: Діти, як Розуміймо піднімався вгору і спускався вниз? Полічіть будь ласка східці.

І завдання: «Пряма і зворотна лічба».

Розуміймо: Ой молодці, а ще я чув, що ви дуже любите казки. А щоб потрапити туди, я приніс для вас оці повітряні кульки. А як вони нас зможуть туди перенести? Кульки мої незвичні, вони  математичні.  Що зображено на них? Так, цифри. А на всіх кульках є цифри, чи ні? Бо я дуже до вас спішив і всі цифри загубив. А без них кульки не полетять і не зможуть перенести нас у казку. Що ж робити?

Вихователь: Не хвилюйся Розумійку, у нас багато цифр є, серед яких ми зможемо знайти ті, яких на кульках не вистачає. Давайте дітки допомагайте Розумійку.

ІІ завдання: «Знайди пропущені цифри».

Розуміймо: Завдяки вашій допомозі кульки знов набули чарівної сили і зможуть віднести нас до казкової математичної країни. Зачекайте, але ворота в казку зачинені, щоб їх відкрити треба підібрати ключі до кожного із замків.

Вихователь: Діти, а скільки замків? А ключів? Чого більше? На скільки? Спробуємо відкрити перший замок, другий, третій, четвертий, п’ятий.

ІІІ завдання: Дидактична гра «Підбери ключ до замка».

Молодці. Тепер в казку заходьте усі. І тепер скажіть, хто котрий по-порядку замок зміг відкрити?

Тепер сідайте всі рівненько, слухайте уваж ненько. Хай оченята цікавістю загораються, а ротики задоволено посміхаються. Чудова казка починається.

Вихователь: Тепер відгадайте за малюнками казку. А зараз ми не тільки будемо слухати цю казку, а й викладати з геометричних фігур і лічильних паличок героїв і атрибути до казочки.

Жили собі мишенята…

З ними півник…

Скільки було мишенят? А півників?

Давайте розглянемо з яких фігур ви зробили мишенят. З яких фігур ви їх зробили? Викладіть їх у себе на солі з відповідних фігур по пам’яті.

ІV завдання: «Викласти з геометричних фігур мишенят»

Тепер на пальчиках покажіть, які вушка у мишенят, яка голова.

А що в природі схоже на круг? Кульки, на яких ми прилетіли яку форму мають? Давайте вийдемо і покажемо, якою маленькою спочатку була кулька. Надуємо її. Якою вона стала? А тепер дітки ми пограємо у гру з м’ячем.

Фізкультхвилинка.   Покотись веселий м’яч

                                      Швидко, швидко побіжи,

     В кого будеш у руках

     Про фігуру розкажи.

     І у групі схожі предмети на неї покажи.

V завдання: «Про фігуру розкажи»

А тепер знову за столи сідаємо і будиночок в якому жили мишенята і Півник з паличок лічильних викладаємо.

VІ завдання: «Викладіть будиночок».

Вихователь: З яких фігур виклали? Скільки паличок ви використали?

Слухаємо казку далі.

Мишенята тільки й знають, що бігають і стрибають, а Півник рано звик вставати, справ у нього є багато. Прокидається він удосвіта, всіх піснею своєю будить і до роботи береться. А де сонечко знаходиться в цей час? Яка це частина доби? Де сонечко в цей час знаходиться на небі?

Якось підмітав він у дворі і знайшов колосок. Ось такий! Скільки зерняток у нім? З паличок викладіть і колосок. Запропонував Півник обмолотити колосок. Мишенята відмовилися і довелося йому самому все робити. А мишенята біля парканчику граються, стрибають.

А ми з вами давайте попрацюємо, новий парканчик для Півника з мишенятами побудуємо. Намалюємо його з довгих і коротких ліній, чергуючи.

А де в цей час сонечко буде? Яка частина доби?

А Півник тим часом пиріжків напік і мишенята вже тут як тут і запрошувати їх не треба, а Півник їх не пригощає. А чому? А якби ви були мишенятами, ви  допомагали б Півнику? Він за це вас пригощає і гостей наших теж.

От і закінчилась наша казочка. Діти, чим вона вам запам’яталася? (відповіді дітей) 

doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку