Коспект заняття з ознайомлення з природним довкіллям для дітей середнього дошкільного віку на тему: "Допоможемо мамі-ведмедиці цибулю посадити"

Про матеріал

розширити, систематизувати та поглибити знання дітей про цибулю, особливості її та зовнішні ознаки. Формувати природничо-екологічну, здоров'язбережувальну і мовленнєву компетенції, трудові навички по садінню і вирощуванню цибулі. Активізувати пізнавальну діяльність. Виховувати бажання пізнавати нове, досі незвідане.

Перегляд файлу

Тема: «Допоможемо мамі ведмедиці цибулю посадити»

Мета: розширити, систематизувати та поглибити знання дітей про цибулю, особливості її та зовнішні ознаки. Формувати природничо-екологічну, здоровязбережувальну і мовленнєву компетенції, трудові навички по садінню і вирощуванню цибулі. Активізувати пізнавальну діяльність. Виховувати бажання пізнавати нове, досі незвідане.

Матеріал: іграшка-ведмедиця, кошик з цибулею, ємкості із землею для висаджування цибулі.

План. Організаційний момент.

Прихід заплаканої мами-ведмедиці із кошиком цибулі.

Діалог з ведмедицею.

Готувала я салат для своєї родини.

 Та поки чистила велику цибулину

Не одну полила я сльозину.

Та почистила хоч і плакала,

Хоч і слізоньки рясно капали.

Мотивація. Вихователь пропонує дітям допомогти мамі-ведмедиці почистити цибулю.

Д/гра «Для приготування яких страв потрібна цибуля, що таке цибуля?»

Вихователь пропонує дітям взяти по цибулині з кошика і обстежити її. Якої форми, розміру, кольору цибуля? Дослідницька діяльність з лушпинням цибулі. Навіщо воно цибулі, якої товщини?

Перевірка народної прикмети: «Якщо верхня лусочка товста, то зима буде холодна».

Міркування дітей: «Яка в цьому році зима?»

Продовження дослідницької діяльності.

«Яка цибуля всередині, як про це дізнатися?», «З чого вона складається?», «Чи є у неї сік?»

Розповідь вихователя про фітонцид – особливості речовин, що знаходяться всередині цибулини і їх корисні властивості.

Пояснення нового слова «фітонциди». Фіто – рослина, цидо – захищаю.

Розгляд ростка всередині розрізаної цибулини.

Міркування дітей.

Що станеться, якщо посадити її у воду або у землю?

Розглядання вирощеної цибулі у воді.

Обмін думками.

Що потрібно цибулі для росту?

Підтримання сюжетної лінії заняття. Розмова з ведмедицею.

Мама-ведмедиця стурбована що в неї в кошику залишились тільки маленькі цибулинки, що й немає що чистити.

Організація праці. Зробимо городик для ведмежої родини.

Висаджування цибулі у ємності із землею. Показ і коментування дій висаджування вихователем.

Самостійні трудові дії дітей.

 Ведмедиця дякує за впорядкований городик.

 Підсумок.

 

doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку