Конспект заняття з правового виховання в другій молодшій групі "Я та моє ім'я"

Про матеріал
Мета: учити дітей називати своє ім’я та прізвище; формувати елементарне усвідомлення дітьми власного “Я”; розвивати елементарні навички спілкування; розвивати вміння правильно промовляти звуки під час промовляння чистомовки; імена та назви тварин; робити з серветки кульки способом жмакання; виховувати любов до свого імені; дбайливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

Тема: “Я та моє ім’я” (для другої молодшої групи)

Мета: учити дітей називати своє ім’я та прізвище; формувати елементарне усвідомлення дітьми власного “Я”; розвивати елементарні навички спілкування; розвивати вміння правильно промовляти звуки під час промовляння чистомовки; імена та назви тварин; робити з серветки кульки способом жмакання; виховувати любов до свого імені; дбайливе ставлення до тварин.

Матеріал: іграшки Сніговий колобок, Кіт, лісових звірів (зайчик, лисичка, вовк, ведмідь, білка), предметні картинки відповідних лісових звірів, маски Кота та Колобка, тарілки з рисом, сніжинки, серветки.

Хід заняття

І. Організаційний момент

- Хочу я у вас узнати, що це там біліє за вікном? (Сніг)

- А коли сніжок буває? (Взимку)

- А як ми назвемо зимоньку? (Біла, сніжна, чарівна, холодна, морозна)

Сніжинки в небі закружляли

І до землі мерщій помчали

На землю впали білим кожушком

І біла казка утворилася кругом.

ІІ. Основна частина

- Тож зараз я хочу з вами помандрувати в білу казку.

Розповідь

В одному дрімучому лісі, де зимонька-зима накидала багато багато білого сніжку, жили лісові звірята. Вони дружили, допомагали один одному, гралися.

Бесіда “Назви лісових звірят”

- А які лісові звірі живуть в лісі? (Зайчик, лисичка, вовчик, ведмідь)

І ось одного зимового дня звірята вирішили побавитися із сніжком. Вони гралися, сміялися та зліпили велику снігову кулю. Та от дивина, куля почала рухатись. Звірі здивувалися. Ось вона Лисичці посміхається, Зайчикові махає лапкою, а Вовчику підморгує. І тут звірі запитали: “А ти хто?”.

Колобок.А я Колобок. А ім’я моє Сніговичок. Ім’я є не тільки в мене, а й у вас. Як вас тут багато. Давайте познайомимось.

- Тож слухай Колобок і ми назвемо своє ім’я.

(Лисичка-Сестричка, Вовчик-Братик, Зайчик-Пострибайчик, Ведмідь-Набрід)

Колобок. Які у вас різні і красиві імена.

- Тож познайомившись з Колобком-Сніговичком, звірята швидко побігли до своїх матусь, щоб розповісти історію знайомства з Колобком.(Знімають маски, кладуть на стіл)

- А Колобок не дрімає, відразу до мене в руки поспішає. Тож зробимо і ми кружечок. Бо Колобок хоче із вами, дітки, познайомитися. Зараз буде Колобок до вас у руки стрибати, а ви будете своє ім’я називати. (Називають ім’я та прізвище).

- Ім’я є не тільки у мене, у звіряток, у вас, малят, а в кожної людини є своє ім’я. А назвали вас таким ім’ям мами і тати, як ви народилися. Хто з вами живе вдома? (Відповіді дітей)

- Оце називається “сім’я”. Ті, хто з вами живе, піклується про вас, любить вас — це і є ваша сім’я.

Пальчикова гра “Сім’я”

- А зараз ми пограємось з пальчиками.

Це - дідусь,

А це бабуся,

Це - татусь,

А - це матуся,

А малюк, звичайно, я –

Ось і вся моя сім'я.

- Тепер коли ми познайомились, давайте з Колобочком потанцюємо.

Ти котись Сніговичок

Далі далі по руках

У кого я зупинюся

Той танцює гопака.

Топ-топ-топ-топ

Ось і вийшов гопачок.

- А зимовий сніжок над нами кружляє, та й нас в таночок закликає. Тобі сніжинка зимова, холодна...

Фізкультхвилинка з сніжинками

- Не тільки галявина наша вкрилася сніжком, а й деревце зробилось казковим. Та що за дивина. Тут ніби голос якийсь чується. Давайте присядемо і послухаємо, що за голос тут звучить. Що ти чуєш? (Вітер гуде. Сніжинка співає. Сніг рипить)

- А я ще чую якийсь голос, ніби він такий жалібний, ніби про щось просить. Зараз я загляну, тут якась кучугура снігу. Саме звідси голос чути. Зараз я сніжок розгорну і подивлюсь, хто це тут жалібно плаче (Витягую кота).

- Ти чого тут ховаєшся під кущем?

Кіт. Я заблукав і зовсім замерз.

- Давай ми тебе зігріємо (Беру кота на руки, встаємо). Лапки котику погріємо.

Морозець кота щипає,

Носик миттю замерзає.

Де тепло? Його нема.

Снігу намела зима.

- Зігрівся, котику? (Мур-мур)

- А як же тебе звати? (Котик-Мурчик)

- Ви запам’ятали, як Котика звати? (Запитую дітей).

- Звичайно, Котику, не місце у сніжку, бо снігова доріжка кличе нас додому. А Колобок нехай залишається. І звіряток чекає. Бо вдома він у нас може розтанути, там тепло.

- Нарешті ми вдома. Сідайте, зручненько, руки покладіть на коліна. А Котика посадимо біля печі, нехай відігрівається і за нами спостерігає.

- Дивіться, і до нашої домівки зима завітала і багато сніжку накидала. А біля хатинки на сніжку, хтось нас уже сидить чекає? (Звірі)

- Як їх звати? (Лисичка-сестричка, Вовчик-братик, Зайчик- пострибайчик, Ведмідь-набрід)

- Давно мами тут сидять, виглядають своїх малят, а їх немає та й нема. Пішли погратись із сніжком.

- Давайте, допоможемо знайти своїх діточок. Може вони заховались у кучугурі снігу?

- Давайте, сніжок розгребемо, може там когось знайдемо (Розгортають). Дістаньте звірятко і покладіть біля мами. (Рученята заховайте на коліна, щоб не замерзли від сніжку).

- Цікаво, як звати цих маленьких дитинчат. В тебе хто? (Відповіді дітей)

Пада пада білий сніг, засипає сто доріг

Землю ніжно обійма, біло рученька зима.

- А сніжок усе гуляє, крутиться, над землею кружляє. Одна сніжинка впала на долоньку. Покажіть, яка сніжинка. (Беруть до рук сніжинку)

- І ця сніжинка впала прямо на засніжений пеньочок. Та не довго вона тут була, бо дітки часу не гаяли, на подвір’я повибігали, в руки сніжку набрали та зліпили Колобок-Сніговичок.

- Що ми зліпили? ( Колобок-Сніговичок)

- Ось наший Котик відігрівся та хоче з вами погратися. Давайте, повернемося на нашу засніжену галявину.

Рухлива гра “Кіт і Колобок”

У зимовому ліску

Кіт сидів у кожушку.

Він дрімав і муркотів.

Бо дуже їсти він хотів.

А веселий Колобок,

Невгамовний наш браток.

Стрибнув із пенька і враз

Розбудив Кота якраз.

“Хочеш їсти — не дрімай. А мене наздоганяй”

Підсумок.

- Ось ми з вами погрались.

- А кого ми з вами зустрічали? (Відповіді дітей)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактична гра “Різнокольорові латки”

Мета: вчити називати кольори, предмети навколишнього світу; розвивати дрібної моторики пальців.

Хід гри: знайти латки (помпони) відповідного кольору і залатати малюнок.

 

Дидактична гра “Консервуємо компот”

Мета: закріпити вміння розрізняти кольори, назви фруктів, ягід; співвідносити кількість предметів з відповідною цифрою; розвиток дрібної моторики, уваги. Розвиток логічного мислення.

Хід гри: розглянути всі фрукти, обрати фрукти відповідного кольору до кришки. Порахувати кількість предметів та позначити відповідною цифрою на прищепці.

 

 

 

 

 

 

 

-

 

1

 

docx
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
2064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку