Конспект заняття з розвитку мови з дітьми старшого дошкільного віку з ЗНМ. «Чарівна подорож до лісу»

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мови з дітьми старшого дошкільного віку з ЗНМ для активізації мовленнєвого апарату.
Перегляд файлу

Конспект заняття з розвитку мови з дітьми старшого дошкільного віку з ЗНМ. «Чарівна подорож до лісу» Мета: підвищити мовленнєву активність дітей.

Завдання:

1.     Освітні: продовжувати формувати уявлення про живу природу.Складати речення з опорою на малюнки.

2.     Розвиваючі: формування направленоі повітряної струї видихаємого повітря, мовленнєвої моторики.

3.     Виховні: виховувати бажання спостерігати за природою, дбайливе ставлення до неї.

Обладнання: іграшка сонечко, лого іграшка Язичок, листячко з схемами, паперове листячко.

Хід

1. Організаційний момент.

Логопед звертає увагу дітей на Сонечко, яке зажурилось( поміні закручені на гілочки.Діти розгортають промені і Сонечко посміхається ім.

Світить сонечко

У наше віконечко

Світить у кімнату

Заплискаємо в долоні Дуже раді сонечку!

Сонечко пропонує малюкам подорож до лісу. Але спочатку треба налаштувати Язичок. Виконуються вправи «Парканчик», «Трубочка».

2.Основна частина.

Діти беруть паперове листя і дмухають на нього. Логопед слідкує за правильним формуванням направлення повітряної струї.

Язичок звертає увагу на листя під ногами дітей. Діти збирають чарівні листя, перегортають їх. Зі зворотньої сторони листочків намальовані схеми правил поведінки у лісі. За цими схемами діти складають речення.

     У лісі НЕ можна громко вмикати музику.

     НЕ треба ломати гілочки.

     НЕ можна руйнувати мурашник.

     НЕ можна брати до рук птахів ,звіряток.

     НЕ треба розпалювати багаття.

     НЕ слід смітити.

Гра-забава «Звуки лісу»

Діти слухають спів птахів, журчання струмка,спів зозулі.За допомогою карток -схем пояснюють свою думку.

Фізична пауза

Дуже важко так стояти

Ніжку на підлогу не опускати

І не падати, не хитатись

За сусіда не триматись

На галявину сідаймо, Скоромовки промовляємо

са-са-са-біжить лиса чик-чик-чик-стрибає зайчик дик-дик-дик- іде медведик ка-ка-ка-скаче білка.

        -    А зараз пограємо в гру « м'ячик тримай — слово називай»

хто у лісі злий, голодний? хто з маленьким хвостиком сидить під кустиком? хитра, рижа, з пухнастим хвостом, хто це?

Гра з підзорною трубою «Що я бачу у лісі»

      я бачу дерева

      я бачу лисицю

      я бачу іжака

      я бачу галявину

3. Заключна частина

Діти повертаються до садочка і викладають кукурудзяним зернятком силуети тварин.

pdf
Додано
12 серпня 2023
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку