Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи «Ромашка» Тема: Переказування казки «Троє поросят»

Про матеріал
Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати літературний твір, вдосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, давати оцінку героєві, переказувати казку; розвивати загальнолюдські моральні якості: милосердя, співчуття, чуйність; виховувати любов до казки, доброзичливе ставлення до людей.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття з розвитку мовлення проведеного в старшій групі «Ромашка»

Тема: переказування казки «Троє поросят»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вихователь Возна Л.І

 

 

2018

Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати літературний твір, вдосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, давати оцінку героєві, переказувати казку; розвивати загальнолюдські моральні якості: милосердя, співчуття, чуйність; виховувати любов до казки, доброзичливе ставлення до людей.

Матеріал: дитячі книжки, книжка пошита з фетру.

Хід заняття

Вихователь: Малята, а ви любите подорожувати? Тому я сьогодні хочу запропонувати вам подорож, але куди, ви дізнаєтесь відгадавши загадку:

Дуже я потрібна всім:

І великим і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу.

Що це діти?

Вихователь: Вірно, це книга. Якщо мова зайшла про книги, то як ви думаєте, куди ми будемо подорожувати? (магазин, бібліотека)

Я пропоную вирушити на екскурсію в бібліотеку. А хто знає, що таке бібліотека? Вірно, це те місце де зберігається багато дітей. А хто працює в бібліотеці? Вірно, бібліотекар. Ну що ж пішли (діти з вихователем підходять до стелажа, де розміщені книги).

Вихователь: Малята, давайте розглянемо книги. Що ви можете сказати про них, які вони? (яскраві, красиві, паперові, цікаві).

Вихователь: Діти, а ви щось помітили незвичайне серед книг. Вірно, ось ця книга не схожа на інші. Чим вона від них відрізняється? Давайте ми її розглянемо (в ній немає тексту, зроблена вона не з паперу). А ви здогадались як називається ця казка? А може хтось знає хто її написав? Дати, це англійська народна казка.

Вихователь: Діти, я пропоную вам сісти на стільчики і послухати казку. Сідайте зручненько, та слухайте уважненько.

Вихователь читає казку.

Бесіда за змістом казки.

- Як називається казка?

- Як звали поросят?

- З чого побудував свій будинок Ніф-Ніф?

- А Нуф-Нуф?

- Яким був будинок Наф-Нафа? Що можна сказати про Наф-Нафа?

- Що сталося з Ніф-Ніфом і Нуф-Нуфом?

- Хто їм допоміг у їхній біді?

- Як поросята провчили вовка?

- Що перемогло в казці, добро чи зло?

Вихователь читає казку ще раз.

- Діти, а зараз я пропоную вам переказати казку. А допоможе вам якраз ось ця книжечка, яку я виготовила власноруч.

Діти переказують казку ланцюжком за частинами.

- Діти, скажіть як ви розумієте прислів’я «Книгу читаєш – розуму набираєш»?

Хто з книгою щиро дружить

Тому вона вірно служить

І в житті допомагає,

Уму-розуму навчає.

- Малята, вам сподобалась подорож?

- Що нового ви дізнались?

- Чи сподобалась вам ось ця книжечка? Таку книжечку ви можете разом з мамами виготовити дома.

 

docx
Додано
6 жовтня 2022
Переглядів
2965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку