Конспект заняття для середньої групи "Допоможемо Колобкові" з використанням LEGO-конструктора

Про матеріал
Учити дітей конструювати нескладні моделі із лего-конструктора за зразком педагога. Сприяти розвитку емоційно-чуттєвої сфери дітей, розуміти свої почуття та почуття інших людей та істот. Формувати сенсорні основи сприйняття, стійкий інтерес до конструктивної діяльності, бажання експериментувати, творити. Закріпити знання про кольори і форму, про поняття «однаковий-різний», «високий-низький», вміння орієнтуватись у просторі. Розвивати конструктивні навички, закріпити вміння з'єднувати цеглинки. Розвивати наочно-дійове та образне мислення, просторову уяву та уміння зосереджувати увагу, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції дітей. Виховувати уміння слухати та розуміти звернення педагога, інтерес й любов до українських народних казок.
Перегляд файлу

 

Тема. «Допоможемо Колобкові»

Програмовий зміст:Учити дітей конструювати нескладні моделі із лего-конструктора за зразком педагога. Сприяти розвитку емоційно-чуттєвої сфери дітей, розуміти свої почуття та почуття інших людей та істот. Формувати сенсорні основи сприйняття, стійкий інтерес до конструктивної діяльності, бажання експериментувати, творити. Закріпити знання про кольори і форму, про поняття «однаковий-різний», «високий-низький», вміння орієнтуватись у просторі. Розвивати конструктивні навички, закріпити  вміння з'єднувати цеглинки. Розвивати наочно-дійове та образне мислення, просторову уяву та уміння зосереджувати увагу, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції дітей. Виховувати уміння слухати та розуміти звернення педагога, інтерес йлюбов до українських народних казок.

Матеріали: конструктор ЛЕГО, відеозвернення Колобка, скарбничка настрою, картинки із зображенням звірів.

Хід заняття

  1. Привітання
  • Доброго ранку, дітки! Давайте привітаємося та разом побудуємо «башточки-привітання»:

 

Доброго ранку, сонце привітне! (показують жовту цеглинку)

Доброго ранку, небо блакитне!(показують синю цеглинку і ставлять її на попередню)

Доброго ранку, рослини землі! (показують зелену цеглинку і ставлять її на попередню)

Доброго ранку подих зими! (показують білу цеглинку і ставлять її на попередню)

Доброго ранку тобі і мені! (показують червону цеглинку і ставлять її на попередню)

Доброго ранку, всім людям землі!(руки перед собою)

(В процесі діти складають башточку з певним переліком кольорів)

Вихователь. Діти, подивіться, а що ви побудували? (башточку з цеглинок ЛЕГО)

- Я знаю, що вам дуже подобається грати з цим конструктором. А чому ви любите цю гру? (можна побудувати будинок, машинку…)

 

2. Сюрпризний момент

Вихователь: Ой, щось шарудить у коробці. Та це ж Лего-цеглинка. Малята, якого кольору цеглинка? (червоного) Цеглинка лежала не в простій коробці, а в чарівній.

3. Вправа «Покажи свій настрій»

Вихователь: Це  «скарбничка настрою» і я хочу дізнатись з яким настроєм ви прийшли у дитячий садочок.Давайте розглянемо який настрій може бути у людей. Ось, наприклад, цей смайлик що позначає? (радість)

  • Коли у вас буває радісний настрій?  (коли світить сонечко, дарують подарунки, ніхто не хворіє)
  • А коли поганий настрій? (Хтось образив, забрав або поламав іграшку, щось болить, захворіла мама)
  • Покажіть смайлик суму
  • А які ви ще знаєте емоції? (здивування, злість, подив, сльози, спокій)

Вихователь:- Давайте покажемо свій настрій за допомогою цеглинок ЛЕГО:

червона цеглинка - це гарний настрій, а біла – поганий. Оберіть цеглинки  і покладіть їх до скарбнички настрою (діти кладуть цеглинки у коробку).

Вихователь: - Яких цеглинок більше? Яких менше? Отже діток з гарним настроєм більше. А діткам з поганим настроєм ми допоможемо його підняти.

4. Гра «Збудуємо ліс»

Звучить пісенька Колобка

Вихователь – Діти, ви чуєте хтось співає? Ви впізнали? Так, це Колобок. Він нам прислав відеозвернення:

«Доброго всім дня! Я – Колобок і дуже радий вас бачити. Але у мене погана новина: злий вітруган налетів на казковий ліс, зламав всі  дерева, а герої моєї казочки поразбігались в різні сторони і я не можу їх знайти. Допоможіть мені, будь ласка, все повернути назад».

Вихователь: - Допоможемо Колобочку?

Діти: Звичайно допоможемо.

Вихователь: Давайте із цеглинок ЛЕГО цілий ліс збудуємо.

Вихователь: - Діти, а що росте у лісі? (ялинки і дерева) А якого кольору ялинки? (зеленого) Давайте побудуємо з ЛЕГО- конструктора і дерева і ялинки,

але спочатку зробимо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика «Веселі цеглинки»

Ми цеглинки в руки взяли

І місцями поміняли.

Потім міцно їх з’єднали,

Вгору високо підняли.

Раз-два, не кидай

А швиденько заховай!

Вихователь: А тепер починаємо конструювати дерева та ялинки.

(Самостійна робота дітей за зразком вихователя)

Вихователь: Які гарні в нас вийшли дерева та ялинки. Давайте їх віднесемо на Лего-галявину.

Вихователь: - Діти, а які дерева у вас вийшли – різні чи однакові?

  • Покажіть, у кого високі? А кого низькі?
  • Яких дерев більше – високих чи низьких?

Вихователь: Ось які ви молодці - зробили справжній ліс.

5.Фізкультхвилинка

Вихователь: - Давайте трошки відпочинемо, а допоможуть нам знову наші помічники – ЛЕГО-цеглинки.

Кулачки, як молоточки

Тук-тук, тук-тук.

І цеглинки - молоточки

Тук-тук, тук-тук.

Будем плескать по колінцях

Хлоп-хлоп, хло-хлоп.

І цеглинки по колінцях

Хлоп-хлоп, хлоп-хлоп.

Ти цеглиночки з’єднай

І сусіду передай.

(Повторити 2-3 рази)

6. Завдання «Відшукай героїв казки»

Вихователь: - Діти, чарівний ліс ми збудували, допомогли Колобку. Але ж нам ще треба героїв казочки знайти. Діти, а ви добре знаєте казочку про Колобка? (так)

Вихователь: Щоб казкових героїв відшукати, треба загадки відгадати.

 

Я вухатий ваш дружок,

В мене сірий кожушок

Куций хвостик, довгі вуха

Я усіх-усіх боюся (зайчик).

 

Я сірий хижак лісовий,

Для  звірів я дуже страшний.

Живу я в глибокій норі

Полюю і вию вночі (вовк).

 

Буркотливий, вайлуватий

Ходить лісом звір лахматий.

Одягнувсь  він в кожушину,

Мед шукає і ожину.

Колобка хотів він з’їсти

Та не зміг так швидко бігти (ведмідь).

 

Колобка вона з’їла,

До зайця в хатку сіла.

Вовкові сестричка,

А звуть її ...(лисичка).

7. Завдання «Відшукай транспорт»

Вихователь: - Молодці, діти. Знайшли героїв казочки. Давайте їх віднесемо у наш чарівний ліс. Але як же нам їх повернути у казочку? Дорога туди  довга, а наші герої дуже хочуть скоріше туди повернутись. Як же це нам зробити? На чому можна швидко дібратись до казочки? (на автобусі, літаку, поїзді)

Вихователь: - Давайте розглянемо транспорт, за допомогою якого ми зможемо повернути наших героїв у казку. Давайте пригадаємо, які бувають види транспорту (наземний, повітряний, залізничний, водний).  Нам потрібно знайти такий транспорт, щоб помістились всі звірята. Малята, який транспорт нам підійде? (поїзд).

(Діти розміщують звірят у потяг).

Вихователь: - Гарний у нас поїзд. Давайте розсадимо наших героїв казочки по вагончиках.

  • Кого першим зустрів Колобок? (Зайчика) Його посадимо у перший вагончик
  • Кого другим зустрів Колобок? (Вовка), його посадимо у другий вагон
  • Кого третім зустрів Колобок? (Ведмедя) – садимо його у третій вагончик
  • Кого останнім зустрів Колобок? (Лисичку) – посадимо її у останній вагончик

8. Музична гра «Збери цеглинки за кольором»

Вихователь: - Діти, транспорт ми відшукали, героїв казочки розсадили по вагончикам, але їхати ми не можемо, тому що Вітруган  розкидав ЛЕГО-цеглинки.  Давайте позбираємо їх і розчистимо дорогу. (Діти під музику збирають цеглинки у кошики)

9.Заключна частина

Вихователь: - Ось ми й виконали всі завдання, допомогли Колобкові. Я думаю, що настрій у всіх покращився, ви сьогодні зробили багато добрих справ, показали, які ви молодці!

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня 2022
Переглядів
4000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку