Конспект заняття з розвитку мовлення з елементами казкотерапії
для дітей старшої групи
Тема: Казковий вернісаж.
Програмовий зміст: вчити дітей самостійно робити висновки про культуру поведінки з однолітками з обігравання певних моральних ситуацій, формувати у дітей доброзичливе, ввічливе ставлення до оточуючих, вчити малюків елементарному володінню своїми негативними емоціями, формувати навички мімікою передавати емоції радості; розробити з дітьми модель «доброзичливої поведінки». Розвивати зв'язну, діалогічну мову, вміння відповідати на питання дорослого, продовжувати збагачувати словник дітей прислів'ями. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати у дітей бажання підтримувати в дитячому колективі радісну, товариську атмосферу.
Обладнання: маленькі подушки, картки до д/ігор « Впізнай казку», «Хто живе в будиночку», « Прочитай слово», «Сир для ведмедиків», « Іграшковий магазаи», роздатковий матеріал: конструктор «Лего», полотно для викладання фішек, настільний театр казка «Два жадібних ведмедика», аудіоказка, парасолька.
Хід заняття:
У цей ранковий, добрий час
Я рада, діти, бачить вас.
Треба всім нам привітатись.
Вліво-вправо поверніться,
Один одному всміхніться.
Чи готові ви до гри? Молодці!
То ж сідайте. Почали.
Д/г « Чарівний мішечок » (Діти стають в коло, по черзі дістають з мішечка картку, вгадують казку і говорять чому вона навчає.)
Д/г « Добери слово на заданий звук» (Вихователь називає звук, а діти називають слово на заданий звук)
Д/г «Склади речення за схемою»
Фізкультхвилинка
У країні казочок
Жив веселий Колобок.
Разом з ним усі звірятка,
Вирушали на зарядку.
Похитали головою,
Раз притупили ногою,
Руки вгору піднесли,
Трішки ними потрясли,
Нахилились вліво, вправо.
Та цього іще замало.
Руки вгору, руки вниз,
Раз присіли, піднялись.
Головою похитали
Й працювати знов почали.
Д/г «Хто будиночку живе» (Зробити звуковий аналіз слова казкохих героїв казки теремок).
Д/г « Розкажи казку» (діти виконують завдання за допомогою мненотаблиці)
Згорнеш – клинець, а розгорнеш млинець
Тече вода, а йому не біда.(парасолька)
Парасольку розгортаю, діточок усіх збираю. Поверну і прокручу нас додому поверну.
Я бажаю вам зберегти цей настрій на весь день. Дякую за спільну роботу.