Конспект заняття з розвитку мовлення "Казковий вернісаж"

Про матеріал
Мета заняття: вчити дітей самостійно робити висновки про культуру поведінки з однолітками з обігравання певних моральних ситуацій, формувати у дітей доброзичливе, ввічливе ставлення до оточуючих, вчити малюків елементарному володінню своїми негативними емоціями, формувати навички мімікою передавати емоції радості; розробити з дітьми модель «доброзичливої поведінки». Розвивати зв'язну, діалогічну мову, вміння відповідати на питання дорослого, продовжувати збагачувати словник дітей прислів'ями. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати у дітей бажання підтримувати в дитячому колективі радісну, товариську атмосферу.
Перегляд файлу

Конспект заняття з розвитку мовлення з елементами казкотерапії

для дітей старшої групи

Тема: Казковий вернісаж.

Програмовий зміст: вчити дітей самостійно робити висновки про культуру поведінки з однолітками з обігравання певних моральних ситуацій, формувати у дітей доброзичливе, ввічливе ставлення до оточуючих, вчити малюків елементарному володінню своїми негативними емоціями, формувати навички мімікою передавати емоції радості; розробити з дітьми модель «доброзичливої поведінки». Розвивати зв'язну, діалогічну мову, вміння відповідати на питання дорослого, продовжувати збагачувати словник дітей прислів'ями. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати у дітей бажання підтримувати в дитячому колективі радісну, товариську атмосферу.

Обладнання:  маленькі подушки, картки до д/ігор « Впізнай казку»,  «Хто живе в будиночку», « Прочитай слово»,  «Сир для ведмедиків», « Іграшковий магазаи», роздатковий матеріал: конструктор «Лего», полотно для викладання фішек, настільний театр казка «Два жадібних ведмедика», аудіоказка, парасолька.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Треба всім нам привітатись.

Вліво-вправо поверніться,

Один одному всміхніться.

Чи готові ви до гри? Молодці!

То ж сідайте. Почали.

  • Сьогодні, діти я пропоную поговорити про казку. Скажіть звідки беруться казки?
  • Для чого їх придумують дорослі?
  • Колись дуже – дуже давно якщо дитина нашкодить , дорослі не поспішали її сварити. Вони складали казку і розповідали її дитині. Складали так ,що дитина розуміла в чому була не права. Скажіть що вміє казка? Чому можна навчитися у казці?
  • А ви знаєте казки?  Я пропоную це перевірити.

Д/г « Чарівний мішечок » (Діти стають в коло, по черзі дістають з мішечка картку, вгадують казку і говорять чому вона навчає.)

 

  • Скажіть, що ви відчували коли виконували це завдання?  Що ви зараз відчуваєте? Ви задоволені, що його  виконали ? Тож ми можемо себе похвалити і сказати : «Я молодець».
  • Ви дійсно молодці і запрошую вас на вернісаж казок де на вас чекає багато цікавих завдань.
  1. Основна частина.

Д/г « Добери слово на заданий звук» (Вихователь називає звук, а діти називають слово на заданий звук)

Д/г «Склади речення за схемою»

Фізкультхвилинка

У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ним усі звірятка,

Вирушали на зарядку.

Похитали головою,

Раз притупили ногою,

Руки вгору піднесли,

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо.

Та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз,

Раз присіли, піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали.

  • Стоїть в полі теремок. Хто – хто у теремі живе? А це ми зараз і дізнаємося.

Д/г «Хто будиночку живе» (Зробити звуковий аналіз слова казкохих героїв казки теремок).

  • Діти, чи задоволені ви як розселили мешканців будинків? Вам складно було? Чи відчуваєте гордість,що зуміли виконати вправу? Тож скажемо: « Я молодець!»
  • Багато казок ми зустріли, вправи різні робили. Час і самим казку послухати.
  • Паличку чарівну візьму. Вас на казкарів перетворю.

Д/г « Розкажи казку» (діти виконують завдання за допомогою мненотаблиці)

  • Ось і казочці кінець… , а нам час повертатися у групу.  Допоможе нам повернутися

Згорнеш – клинець,  а розгорнеш млинець

Тече вода, а йому не біда.(парасолька)

Парасольку  розгортаю, діточок усіх збираю. Поверну і прокручу нас додому поверну.

  1. Підсумок.
  • Чи сподобалась вам наша подорож.  Які поради ви ми з вами радили героям?
  • Чи ви самі будете дотримуватися цих порад?  Який у вас залишився настрій?

Я бажаю вам зберегти цей настрій на весь день. Дякую за спільну роботу.

 

docx
Додав(-ла)
Писана Наталія
Додано
6 жовтня 2021
Переглядів
1962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку