Конспект заняття з логіко-математичного розвитку "Математична подорож у казку"

Про матеріал
Заняття для старшої групи. Мета: Продовжити формувати вміння дітей рахувати в межах 10 у прямому і зворотному порядку, розрізняти порядкову і кількісну лічбу; закріплювати знання геометричних фігур; вчити орієнтуватись у просторі. Розуміти структуру арифметичної задачі, вміння розв’язувати арифметичні приклади. Формувати вміння впізнавати казки, називати героїв, відповідати на запитання за змістом. Розвивати логічне мислення, увагу, уяву, пам'ять. Виховувати самостійність,старанність, інтерес до казок та математики.
Перегляд файлу

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку з елементами казкотерапії для старшого дошкільного віку

 

Тема: Математична подорож у казку

Програмовий зміст: Продовжити  формувати вміння дітей  рахувати в межах 10 у прямому і зворотному  порядку, розрізняти порядкову і кількісну лічбу; закріплювати знання геометричних фігур; вчити орієнтуватись у просторі.  Розуміти структуру арифметичної задачі, вміння розв’язувати арифметичні приклади. Формувати вміння впізнавати казки, називати героїв, відповідати на запитання за змістом. Розвивати логічне мислення, увагу, уяву, пам'ять. Виховувати  самостійність,старанність, інтерес до казок та математики.

Матеріал: демонстраційний: лист, мольберт, об’ємні геометричні фігури, килим-літак, ілюстрації до казок, іграшки, цифри в малюнках.

роздатковий: цифри, олівці,  конверти з геометричними фігурами, картки з пропущеними цифрами, приклади, знаки.  

Хід заняття

I.Організаційний момент

Встаньте діти всі рівненько

Посміхніться веселенько.

Поверніться до гостей

Привітайтесь: «Добрий день» .

  (  Взялися за руки стали в коло)

II. Основна частина

  • Діти, а ви любите казки? Які знаєте казочки?( кожен називає) Діти , сьогодні вранці, коли я прийшла до садочку, біля дверей стояв ось цей пакет. Давайте глянемо, що в ньому? ( лист) 

«Любі діти, звертається до вас Коза з казки «Вовк і семеро козенят». Злий вовк налякав моїх козенят і вони розбіглися по різним казкам. Допоможіть мені, будь-ласка, знайти козенят».

  • Ну ,що ж допоможемо Кізоньки? Але щоб знайти всіх козенят, потрібно відправитись в подорож до Країни Казок.  Готові?
  • А скажіть який казковий транспорт ви знаєте? (Чоботи-скороходи, ступа, мітла, летючий  корабель).
  • Сьогодні ми будемо подорожувати на килимі-літаку. Але з ним щось не так, його погризли миші, нам  треба полагодити килим.

Дидактична гра « Підбери геометричні фігури»

Килим –літак ми полагодили. Вирушаємо у путь. Закрийте всі оченята.

 (Звучить звук літака)

- Ось ми й потрапили в Країну казок.   

- Відгадайте, в яку казку потрапило перше козеня?  

На городі виростала

Сили й росту набирала.

Став тут дід усіх скликати,

 Щоб красуню виривати .

- Як називається казка? Назвіть  усіх персонажів казки. Хто за ким стояв? Скільки всього персонажів казки? Хто  праворуч ріпки? Хто ліворуч внучки?

 Щоб козеня потрапило до своєї  матусі потрібно виконати завдання.

Конверт № 1

Дидактична гра «Назви сусідів» 

- Розумні  діти , виконали завдання і перше козеня потрапило до своєї матусі.

- Послухайте , в яку казку потрапило друге козеня?

Від бабусі й дідуся я утік.

Від зайчика і вовка я утік.

І від тебе втечу. 

Як називається ця казка?

Конверт №2  Завдання від колобка

Дидактична гра «Порахуй» (за допомогою дидактичного матеріалу розв’язати приклади) 

 

Відгадайте, в яку казку потратило  ще двоє козенят.

Ніф-Ніф, Нуф-Нуф  і Наф-Наф

Три братики гарненькі.

Від вовка тікали

Хатинки будували.

Конверт № 3

Поросятка запрошують  вас погратися і відпочити (всі діти беруть цифру, під музику танцюють. Коли музика зупиниться, треба стати по порядку від 0 тдо 7; знову музика треба стати навпаки від 7 до 0)

 Умнички!  Ще два козенятка ідуть до мами!

 Щоб знайти наступне козенятко потрібно  пограти у математичне лото.

Відгадайте, в яку казку потрапило п’яте козеня?

Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині,

 А чому  ж вона сховалась

Від ведмедя-не призналась.

 - Як називається ця казка? 

- Де сховалась дівчинка?

Конверт № 4

Розв’язування задач

  • Щоб козеня потрапило до своєї матусі, потрібно розв’язати задачі.

Маша спекла для ведмедя 7 пиріжків. Ведмідь з’їв 4 пиріжка. Скільки пиріжків залишилося? 

3 синички щебетушки на сосні сиділи, потім ще 4 пташки до них прилетіли. Скільки пташок стало на сосні? 

  • Правильно виконали завдання і п’яте  козеня потрапляє до матусі. Дітки, залишилося нам знайти ще двох козенят. Відгадайте , в яку ж казочку потрапило шосте козеня.

Звірі в неї поховались

Бо морозу налякались,

Так вже тісно їм усім -

Ось-ось-ось порветься дім.

- Як називається казка? -  Щоб козеня потрапило до Кози потрібно виконати такі завдання.

Конверт № 5

Дидактична гра «Познач кількість цифрою»

  • Порахувати кількість іграшок на малюнку та у відповідній клітинці позначити цифрою.
  • Розумні діти, виконали завдання і шосте козеня потрапило до своєї матусі.  Дітки, залишився останній конверт під номером 6.

  Конверт №6

Останнього  козенятка віддасть мамі козі Сірий вовк.  Він пропонує нам погратися у гру «Лабіринт». Візьмемо ручки і проведемо козеня через лабіринт до своєї мами.

- Виконали завдання і  козеня потрапило до своєї  матусі.  

Полічіть скільки стало козенят.

III. Підсумок заняття

- Ось і повернули ми козенят мамі Козі і разом з ними здійснили цікаву подорож улюбленими казками.

- А тепер час повертатися до дитячого садка.

Рахувати починаєм

Один, два, три казка у садок нас поверни.

Звучить звук килима.

- Чи сподобалася вам подорож?

- Що сподобалося найбільше?

- Молодці діти, ви були уважними й добре виконували завдання. На цьому наше заняття закінчилося.

 

docx
Додав(-ла)
Писана Наталія
Додано
6 жовтня 2021
Переглядів
1689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку