Конспект заняття з сенсорного виховання «В гостях у ляльки Марійки»

Про матеріал
Продовжуємо знайомити дітей з сенсорними еталонами. Розвиваємо аналітико-синтетичну діяльність, вміння групувати фігури за кольором; зорову й довгочасну пам'ять, слухову увагу, наочно-дійове мислення.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект заняття

з  сенсорного виховання

для дітей раннього віку 

Тема: «В гостях у ляльки Марійки»

 

 

 

 

 

                                                                                                           підготувала

                                                                                                             Алюкова Є.Г.

 

 

 

 

Мета: Закріпити сенсорні еталони: форма, колір, величина. Познайомити дітей з поняттями широкий-вузький.  Продовжувати вчити виділяти певний предмет із групи предметів; виконувати рухи по звуковому подразникові. Розвивати: аналітико-синтетичну діяльність, вміння групувати фігури за кольором; зорову й довгочасну пам'ять, слухову увагу, наочно-дійове мислення. Виховувати вміння працювати дружно.

  Матеріал: іграшки: лялька Марійка, ведмідь із сумочкою; геометричні фігури: круг, трикутник (розрізаний на 3 частини) 3-х кольорів (червоний, жовтий, зелений); набір геометричних фігур 3-х кольорів; таці 3 кольорів (червоний, жовтий, зелений); смужки: широка й вузька; доріжки: широка й вузька; стрічки: широка й вузька, скринька; картинки з намальованими на них музичними інструментами, музичні інструменти: барабан, сопілочка, бубон, дзвіночок, брязкальце; картки із завданням на кожну дитину.

 

Хід заняття

 

 І. Сюрпризний момент

 – Сьогодні нас до себе в гості запросила лялька Марійка. Їй дуже подобається збирати розрізні фігури.

 – Діти, лялька прагне подивитися, чи вмієте ви збирати фігури.

Інструкція: підійдіть кожний до фігури на підлозі. Подивіться на неї. Зберіть фігуру. Перевірка: яку фігуру зібрала Аня?

 – Олена, а в тебе що вийшло? І т.д. 

           – Молодці діти! 

 Стук в двері – До Марійки ще хтось  іде. Хто це? (Ведмідь)

 – Ой, він щось нам приніс. Підійдіть до столу. Зараз ми подивимося, що ж у сумочці  ведмедика. (Вихователь висипає на стіл геометричні фігури).

 – Як цікаво! Що це діти? (фігури, круг, квадрат, трикутник)

 – Фігури однакові?

 – Сашко, назви, якого кольору фігури?

Інструкція: Ми будемо грати так. Олена з Вовою стануть разом, Сашко з Іллею, Андрій з Анютою. Погляньте, ось таці. Треба покласти фігуру такого кольору, якого кольору круг на таці. Виконуйте.

Перевірка (ведмежа йде перевіряти) – Ви, діти, якого кольору зібрали фігури? Ведмежа йде по доріжці на одній нозі.

 – А ви, якого кольору поклали фігури?

 – Фігури якого кольору у вас?    

 

 

 

 

 

II. Основна частина

 

  Діти, ви помітили, що ведмежа проходило по доріжках?

 – Подивіться, від червоних до жовтих фігур він ішов по одній доріжці, а від жовтих до зелених – по іншій.

 – Діти, доріжки однакові?

 – Доріжка, по якій ведмежа йшло на двох лапах широка. Яка? (широка)

 – А по якій він ішов на одній лапі - вузька. Яка? (вузька)

 – Діти, а тепер я рукою покажу доріжки, а ви скажете яка це доріжка – широка чи вузька. 

Перевірка: тепер ви покажіть доріжку, по якій ведмідь ішов на двох лапах? На одній лапі? –Молодці!

 

ІІІ. Заключна частина Підсумок заняття.

 

 – А тепер ведмежа запрошує вас походити по доріжках.

 – Я піду з ведмедем. Вова з Оленою, Андрій з Анею, Ілля із Сашком. Інструкція: Спочатку підемо по вузькій доріжці (проходять, не зручно). Тепер підемо по широкій доріжці. Як вільно йти! Ніхто нікому не заважає. Ми з вами пройшли по широкій доріжці.

-         На цьому наша подорож скінчилася… Треба попрощатися з лялькою та ведмедиком. Ми ще прийдемо до них в гості. А зараз повертаємось до садочка.

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку