Лісові звірі(молодша група)

Про матеріал
Вчимося наносити мазки гуашевою фарбою,закріплюємо величину-велике і мале,розвиваємо фантазію,творчість,сенсорне сприймання.
Перегляд файлу

Тема:Лісові звірі(молодша група)

Малювання: Вчити наносити мазки гуашевою фарбою,зображуючи явища навколишнього середовища;малювати самостійно,по всьому аркушу паперу,закріпити величину-великі і малі;продовжувати вчити правильно користуватися пензлем:тримати над металевою частиною,охайно набирати фарбу,знімати зайву фарбу,обтираючи пензлик об край посудини,добре прополіскувати пензлик.

Художня література:Розвивати фантазію,довільні рухи кистей рук,сюжетно-ігровий задум,творчість,самостійність,мовленнєву активність,пам'ять,увагу,ерсенсорне сприймання.

Матеріал:Сніжинка, сніг, іграшки-зайчик і ведмедик,пензлі,гуашеві фарби.

 

Хід заняття

До дітей залетіла сніжинка.

Вихователь:Гляньте дітки,що це залетіло до нас?Що літає в повітрі?Це сніжинка.Подивіться,як вона кружляє у повітрі,наче танцює.Яка вона?(Біла,пухнаста,легенька).

 

   Біленьки ми сніжиночки,

   Вродились ми з води;

   Легенькі,як пушиночки,

   Спустилися сюди.

-Діти,як ви гадаєте,чому до нас залетіла сніжинка? Яка пора року на вулиці?Так,зима,правильно.Як на вулиці-тепло чи холодно?(Діти розповідають що холодно,дме вітер,тріщить мороз.)

Вихователь:Ой,як холодно на вулиці взимку!Сніжинки падали,падали й утворилося багато снігу.

-Дітки,давайте подивимось який сніг.(У таз насипає снігу).

Діти відмічають,що він холодний,білий,пухнастий,в ручках тане.

Вихователь пропонує дітям погратися печатками для снігу,подивитися,які відбитки залишаються на снігу. Розказує дітям,чому на снігу залишаються сліди,а на доріжці-ні.

-А зараз дітки,ми підемо до зимового лісу й подивимось,чи ніхто там не залишив своїх слідів.А хто живе в лісі,ви дізнаєтесь,відгадавши загадки.

 

   Загадки

Довгі вуха,куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст,

На городі побував,

Нам капусту попсував.(Зайчик)

 

 

 

Він великий,косолапий

Кажуть,взимку смокче лапу,

Вміє голосно ревіть.

Відгадайте хто?(Ведмідь).

-Ось ми і прийшли до лісу.Як ви гадаєте,чиї це сліди?Це слід великий,чий він?А це чий слід?Який він маленький,дрібненький.

-Зараз ми з вами будемо малювати сліди.У ведмедика слід великий,малюємо прикладанням всього ворсика з фарбою коричневого кольору.Так іде ведмедик:туп-туп-туп.

-Миємо пензлики й набираємо фарбу синього колору,будемо малювати слід зайчика. У зайчика слід маленький,дрібненький,малюємо його кінчиком ворсика.

-Ось і готові сліди звірів.

Зайчик і ведмедик роздивляються малюнки,їм вони дуже подобаються.Діти стрибають із зайчиком,а з ведмедиком грають у гру «Дожени мене».

 Діти по лісочку ходили,

Там ведмедика зустріли,

Він під ялинкою сидить,

Дуже-дуже міцно спить.

Біля ведмедика ходили,

Косолапого будили.

Прокидайся і вставай,

 Нас швиденько доганяй!

Підсумок

Ведмедик пригощає дітей ласощами і дарує їм ялинку.Діти дякують за гостинці і прощаються зі звірятами.

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку