Конспект заняття з соціальної та фінансової програми дітей дошкільного віку «Афлатот» на тему «Найважливіші люди в моєму житті» (середня група)

Про матеріал
Матеріал: Демонстраційний: іграшка Афлатун, кошик з немовлям (лялька), смайлики – сумний та веселий, аудіозапис пісні Афлатуна, легка музика, ілюстрації до казки «Малюк в кошику», жабка-іграшка, вірші про батьків. Роздатковий: маски жабенят, кольорові олівці, аркуші паперу прямокутної форми з наклеєною рамочкою.
Перегляд файлу

Червоноградська міська рада Львівської області

Заклад дошкільної освіти ясла-садок №1 комбінованого типу

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

 з соціальної та  фінансової  програми  дітей дошкільного віку «Афлатот» на тему «Найважливіші люди в моєму житті»

(середня група)

 

 

 

                                                                                                                Укладач:

                                                                                                                     Ляшук С.М.,

                                                                                                                   вихователь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

- вчити визначати і називати всіх членів своєї сім’ї, цінувати роль кожного члена сім’ї, його важливість;

- закріпити знання дітей про немовлят та їхні «потреби»;

- збагачувати словник дітей словами: новонароджені, немовлята;

- розвивати мислення, пам’ять, уяву, дрібну моторику рук під час малювання;

- виховувати дбайливе, шанобливе ставлення до близьких людей.

 

    Матеріал:

  Демонстраційний: іграшка Афлатун, кошик з немовлям (лялька), смайлики – сумний та веселий, аудіозапис пісні Афлатуна, легка музика, ілюстрації до казки «Малюк в кошику», жабка-іграшка, вірші про батьків.

  Роздатковий: маски жабенят, кольорові олівці, аркуші паперу прямокутної форми з наклеєною рамочкою.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Хід заняття

Діти стоять півколом, виконують пальчикову вправу:

                       Сонячний промінчику,

                       Ямочки на щічках.

                       Спить маленька лялечка,

                       Локони розсипались,

                        Ручки – вітрячками.
  Вихователь. Діти, декілька років тому, ви народилися у своїх батьків і вас називали новонародженими. А що ви знаєте про новонароджених малюків?         -  Що роблять малюки?

-  Чого потребують малюки?

-  Чи можуть малюки жити одні? (Відповіді дітей)

(Стук в двері. Заходить Афлатунчик з кошиком. Говорить тихим голосом)

  Афлатун. Добрий день, мої малята. Подивіться з ким я до вас завітав сьогодні. Ви знаєте хто це? (Немовля) Мене попросили за ним наглянути. А чи знаєте ви щось про немовлят? (Так)

 (Ставить кошик на кріселко. По протилежних кінцях коврика кладе два смайлика – веселий та сумний.)

 Вихователь. Зараз я буду говорити вам твердження, і якщо ви вважаєте, що воно вірне, вам треба стрибати до веселого смайлика, а якщо твердження невірне – до сумного.

(Діти стають посередині коврика, перший, хто дострибає да смайлика, повинен пояснити, чому він (вона) вважають, що ви говорите правду або неправду.)        

-  Малюки потребують молока.

-  Малюки потребують газованої солодкої води.

-  Малюки потребують шоколаду.

-  Малюки потребують турботи батьків.

-  Малюки можуть спати на вулиці.

-  Всі діти потребують всього того ж, чого потребують малюки.

  Вихователь. Молодці, ви вправно все робили і пояснювали. Сідайте , будь-ласка, на місця. Кожній дитині потрібна родина, яка любить її і піклується про неї.   (Малюк в корзинці заплакав) Напевно вже час їсти малюку.   

 (Стук в двері прийшла мама і забрала малюка, подякувавши Афлатунчику за те, що він його доглянув та дала ілюстрації )

  Вихователь. Ось послухайте, яку чудову історію розповіла мені мама цього малюка.

  (Роповідь казки «Малюк в кошику» з показом ілюстрацій. Під час розповідання діти імітують звуки тварин, про яких говориться в казці і наслідують їх рухи за показом вихователя)

   Вихователь. Про кого була казка? (Діти відповідають)

-  Які тварини хотіли забрати малюка до себе?

-  Чому вони не змогли б піклуватися про малюка?

-  Що потребував малюк? (знайомство з поняттям «потреби»)

  Афлатун. Як пощастило цьому малюку. Вони стали для нього особливими  найважливішими в житті людьми. Подивіться, хто до нас стрибає? (жабка) Це ж жабка з казочки до нас завітала і хоче з нами погратися. Давайте на мить всі станемо маленькими жабенятами.(Вдягають маски жабенят)

                                Фізкультхвилинка

Жабки вранці піднімались

І щосили потягались. 

Потім довго умивались, 

Рушничками розтирались. 

Лапками махали 

Тулуб нахиляли. 

І собі стрибали 

Дружно у водичку. 

Жабкам зелененьким 

Жити не сумненько.

(Діти виконують рухи, згідно словам. Жабка стрибає до дверей, діти скидають маски) 

  Вихователь. Жабка з нами погралася і пострибала до своєї родини, адже вони для неї є особливими. А чи є у вашому житті особливі люди?

-  Чому вони для вас особливі?

-  Як ви показуєте їм, що вони для вас означають?

-  Що вам подобається з ними робити? (Відповіді дітей)

 Вихователь. Дітки, коли люди люблять один одного, дуже важливо піклуватися, говорити, як сильно ми любимо їх, проявляти свою любов через добрі справи. Хто-небудь, коли-небудь зробив для вас добру справу? Наприклад, обняв вас, подякував за що-небудь, запропонував зробити щось разом? (Відповіді дітей)

- Як ви показуєте близьким, що любите їх?

-  Розкажіть про те, що ви роблите разом з близькими людьми, як кожен член сім'ї піклується про потреби сім'ї, такі як їжа, житло, одяг, турбуються один про одног.

  (Розповіді дітей, читання віршів дітьми)

Хто розкаже мені казку,                        Тато сильний і завзятий,

Хто щедріший всіх на ласку?                Він господар в нашій хаті.

Ти, матусю, наймиліша!                         Все майструє, все ладнає,

В цілім світі найрідніша!                        Бо для всього хист він має.
Хто нас ніжить і голубить,
Пестить, гладить, ніжно любить,
Пригортає до серденька?
Ти, моя найкраща ненька!

   Вихователь. Ось які у вас рідні. А зараз сідайте, будь-ласка, за столики та намалюйте в рамочках, які ми з вами підготували, найближчих вам людей. Це будуть ваші фотографії. Потім ми їх покладемо в коробочки для Подорожей.

  (Діти малюють, звучить легка музика, Афлатунчик ходить між рядами та дивиться, запитує хто на малюнку)

  Афлатун. Які ж гарні у вас рідні люди вийшли на ваших фотографіях. Як швидко промайнув час за вашими цікавими розповідями, але мене теж чекають дома найближчі, найрідніші, особливі для мене люди. Буду я до них поспішати, до побачення малята, до нових зустрічей.

(Афлатун виходить під свою пісню, діти підспівують.)

 

 

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку