Космічна подорож
Програмовий зміст:формувати елементарні уявлення дітей про космос ,
Закріпити уявлення про будівельні матеріали :цеглинка , куб , визначати просторове розміщення; вибирати правильну послідовність дій , поєднання форм і кольорів ; закріпити математичні знання про рахунок. Сформувати стійкий інтерес до конструктивної діяльності ;бажання творити.
Виховувати дбайливе ставлення , повагу до своєї та чужої праці.
Вихователь :Діти скажіть мені будь ласка що таке Всесвіт.(Відповіді дітей.)
Діти ви хочете подорожувати ?(Відповіді дітей.)
У космосі так здорово!
Зірки і планети.
У чорній невагомості
Повільно пливуть!
У космосі так здорово
Гострі ракети
На величезній швидкості
Мчать там і тут
Ви хочете побувати в космосі.(відповіді дітей.)
А як ви думаєте на чому можна потрапити в космос ?
Так , звичайно на ракеті. А де ми візьмемо ракети ? (Побудуємо.)
Ви готові побудувати ракети . Тоді давайте пройдемо в наше конструкторське бюро , ви хочете бути конструкторами? Прошу займайте свої місця.
Ось так радуга на небі
Як кольоровий килимок
Ось так радуга на небі
Шовковистий завиток
А над радугою ракета
Злетіла в небеса
Ось таку ж ракету побудую сам.
Діти допомогти вам в цьому важкому завданні хоче зірочка , яка прилетіла до нас тільки почула яке у нас відповідальне завдання.Але зірочка прилетіла до нас з секретним завданням яке тільки ми для неї можемо допомогти вирішити.(В руках у зірочки куб закритий на ключик. Потрібно підібрати ключик з відповідною геометричною фігурою.Діти знаходять потрібний ключик і відкривають замочок .)
Вихователь: дістає цеглинки :якого кольору . (відповіді дітей.)
Як називається :(цеглинка ,куб ).
Порахувати скільки кнопочок (діти рахують ).
Вихователь:ну щож , ми допомогли для зірочки .
Приступаємо до будівництва.Розглядаємо зразок.Ракета складається з трьох частин.
1-ступінь
2 – ступінь.
3 – ступінь.Тільки ця частина від’єднується і летить в космос.Скажіть вам сподобалась ця конструкція (відповіді дітей ).
Ну що ж , я думаю ми з вами можемо розпочати будівництво.Запрошую вас всіх у конструкторське бюро.
А як ви думаєте з чого почнемо будівництво.(діти відповідають.)
Беремо 2 жовтих цеглинки 4 * 2
4синіх 6 * 2 – з’єднуємо це і буде нижня частина.
Далі беремо 2 деталі червоного кольору .Це будуть кірпічики 4 * 2 ставимо їх зверху.Ну що ж , рухаємось далі беремо 3 синіх кубика 2 * 3 ставимо один на одного і ще один зелений.Нам лишилось побудувати верхушку ракети , ми її побудуємо з кірпічика червоного кольору 4 * 2 , синього 2 * 2 , зеленого 2 *2 з’єднуємо всі частини.Зараз подивимось, адже в космос зможуть полетіти тільки правильно збудовані ракети.Я бачу всі ракети можуть вирушати у космічну подорож а ви справжні молодці.Залишимо ракети на наших площадках , нехай вони заправляються .
А ви всі хочете бути космонавтами.(Беруться за руки .»Один за всіх івсі за одного»
Гра з цеглинками.
В темному небі нам зірочки світять(руки вгорі зжовтими цеглинками)
Космонавт у ракеті летить
День летить і ніч летить(дивимось в одну сторону в іншу)
Все на землю вниз поглядає (руки в сторону)
Бачить зверху він поля
Гори , ріки і моря.
Бачить він весь шар земний
Це і є наш рідний дім.(з’єднують цеглинки одна з однією йдуть по колу.)
Д’якую вам ви були дуже слухняними , старанними виконували всі мої вказівки.давайте , скажемо до побачення.