Неслухняна цеглинка.
Програмовий зміст:Розвивати здібності дітей через ЛЕГО – конструктор.Розвивати зорове і просторове сприйняття.Закріпити вміння дітей будувати по зразку. Розвивати у дітей вміння , передавати характерні особливості тварин , спираючись на схему.
Вихователь:Діти підійдіть всі до мене , до нас сьогодні прийшло багато гостей ,давайте привітаємось з ними
(діти вітаються.)
Вихователь:Ой , хтось стукає до нас!
Я зараз піду подивлюся.(ЗаходитьЛЕГО – цеглинка.)
ЛЕГО – цеглинка:Ой , привіт! А куди це я потрапила.
Діти:в дитячий садок.
ЛЕГО – цеглинка:а ви знаєте хто я така?
Діти:ні.
ЛЕГО – цеглинка:Я маленька цеглинка з конструктора ЛЕГО.Я лежала у великій коробці з іншими подружками , та мені було дуже цікаво побачити куди мене несуть і я випала з коробки а без однієї деталі нічого не вийде. Ви мені допоможете знайти інші цеглинки ЛЕГО для конструювання.
Діти:Так , допоможемо.
Вихователь:діти ви згодилися допомогти ЛЕГО – цеглинці , це не просто , попереду вас ждуть різні випробування , ну що ж рушаймо. Діти під веселу музику ідуть по колу:знаходять коробку .
Діти подивіться , що це таке?
Як вигадаєте що може лежати в коробці?
Діти:цукерки , машинка бантик .
Вихователь:а ви хочете дізнатись що лежить в цій коробці , але зважайте на те що ця коробка не проста і так просто вона не відкриється. Потрібно назвати геометричні фігури якими прикрашена коробка.
Діти: називають геометричні фігури і відкривають коробку , в ній книжечка казок.
Вихователь:яка гарна книжечка . давайте я вам її почитаю.
Ой , а тут лист.
Від лісовичка дітям середньої групи
Добрий день мої любі дошкільнята!
Допоможіть мені будь – ласка. У мене біда. Злий вітруган налетів на мій ліс і зламав всі мої дерева. Чи не допоможете мені їх полікувати?
Діти: звичайно допоможемо.
Вихователь: із цеглинок ЛЕГО цілий ліс збудуємо.
ЛЕГО – цеглинка:а навіщо взагалі ліс , і який він цей ліс.
Вихователь:А ось зараз побачиш. Діти допоможемо лісовикові а заразом покажемо ЛЕГО – цеглинці що можна зробити з ЛЕГО – конструктора.
Відкладем свої всі справи
Балачки й усі забави ,
Сядемо усі зручненько ,
Допоможем всім швиденько.
Вихователь: ось які ви молодці!
А іще ми знаємо що в лісі живуть звірі. Цеглинко а ми з допомогою ЛЕГО зможемо й звірят тобі показати.
(підходять до столу і викладають зайчика , ведмедика ).
Вихователь:Які ж ви молодці! Гарно попрацювали , отож мабуть втомилися , підходьте до мене зараз будем розважатись.
ЛЕГО – цеглинка дістає з коробки деталі роздає дітям.
Кубик ЛЕГО непростий
Він маленький , чарівний.
Ось цеглиночку візьмемо
На голівку покладемо.
Всі присядемо гарненько
Щоб не впала потихеньку.
Обережненько встаємо
Цеглинку в руки знов візьмемо.
Покладемо на підлогу ,
Знову вирушим в дорогу.
Біля іншої зупинка.
Знов до рук візьмем цеглинку.
З нею весело стрибати
І сусіду дарувати.
(На екрані мультфільм Баба – Яга проти.)
Вихователь:діти , а це хто така?
Відповіді дітей.
(зла , страшна , хитра).
Вихователь:А чому вона така?
Діти:Тому що вона самотня і не має грошей .
Вихователь: а що треба зробити щоб Баба Яга стала доброю.
Діти:подарувати цукерки , квіти .
Вихователь:Діти , скоро уже весна , будуть розцвітати квіти ,але ми з допомогою лЕГО можемо зробити , квіти вже зараз.
Діти сідають за столи , де лежать набори конструктора і схеми квітки. У однієї дитини за схемою не вистачає однієї деталі.
ЛЕГО – цеглинка дістає з свого мішечка деталь такого ж кольору як сама і дає дитині .Ось нарешті я знайшла своє місце.Тепер я буду частиною червоної квіточки. Бувай малята.