Заняття з використанням LEGO - конструктора "Неслухняна цеглинка"

Про матеріал
Розвивати здібності дітей через ЛЕГО – конструктор.Розвивати зорове і просторове сприйняття.Закріпити вміння дітей будувати по зразку. Розвивати у дітей вміння , передавати характерні особливості тварин , спираючись на схему.
Перегляд файлу

 

Неслухняна цеглинка.

   Програмовий зміст:Розвивати здібності дітей через ЛЕГО – конструктор.Розвивати зорове і просторове сприйняття.Закріпити вміння дітей будувати по зразку. Розвивати у дітей вміння , передавати характерні особливості тварин , спираючись на схему.

 

 

 

 Вихователь:Діти підійдіть всі до мене , до нас сьогодні прийшло багато гостей ,давайте привітаємось з ними

(діти вітаються.)

Вихователь:Ой , хтось стукає до нас!

Я зараз піду подивлюся.(ЗаходитьЛЕГО – цеглинка.)

ЛЕГО – цеглинка:Ой , привіт! А куди це я потрапила.

Діти:в дитячий садок.

ЛЕГО – цеглинка:а ви знаєте хто я така?

Діти:ні.

ЛЕГО – цеглинка:Я маленька цеглинка з конструктора ЛЕГО.Я лежала у великій коробці з іншими подружками , та мені було дуже цікаво побачити куди мене несуть  і я випала з коробки а без однієї деталі нічого не вийде. Ви мені допоможете знайти інші цеглинки ЛЕГО для конструювання.

Діти:Так , допоможемо.

Вихователь:діти ви згодилися допомогти ЛЕГО – цеглинці , це не просто , попереду вас ждуть різні випробування , ну що ж рушаймо. Діти під веселу музику ідуть по колу:знаходять коробку .

Діти подивіться , що це таке?

Як вигадаєте що може лежати в коробці?

Діти:цукерки , машинка бантик .

Вихователь:а ви хочете дізнатись що лежить в цій коробці , але зважайте на те що ця коробка не проста і так просто вона не відкриється. Потрібно назвати геометричні фігури якими прикрашена коробка.

Діти: називають геометричні фігури і відкривають коробку , в ній книжечка казок.

Вихователь:яка гарна книжечка . давайте я вам її почитаю.

Ой , а тут лист.

          Від лісовичка дітям середньої групи

Добрий день мої любі дошкільнята!

Допоможіть мені будь – ласка. У мене біда. Злий вітруган налетів на мій ліс і зламав всі мої дерева. Чи не допоможете мені їх полікувати?

Діти: звичайно допоможемо.

Вихователь: із цеглинок ЛЕГО цілий ліс збудуємо.

ЛЕГО – цеглинка:а навіщо взагалі ліс , і який він цей ліс.

Вихователь:А ось зараз побачиш. Діти допоможемо лісовикові а заразом покажемо ЛЕГО – цеглинці що можна зробити з ЛЕГО – конструктора.

Відкладем свої всі справи

Балачки й усі забави ,

Сядемо усі зручненько ,

Допоможем всім швиденько.

 

Вихователь: ось які ви молодці!

А іще ми знаємо що в лісі живуть звірі. Цеглинко а ми з допомогою ЛЕГО зможемо й звірят тобі показати.

(підходять до столу і викладають зайчика , ведмедика ).

Вихователь:Які ж ви молодці! Гарно попрацювали , отож мабуть втомилися , підходьте до мене зараз будем розважатись.

ЛЕГО – цеглинка дістає з коробки деталі роздає дітям.

          Кубик ЛЕГО непростий

          Він маленький , чарівний.

          Ось цеглиночку візьмемо

          На голівку покладемо.

          Всі присядемо гарненько

          Щоб не впала потихеньку.

          Обережненько встаємо

          Цеглинку в руки знов візьмемо.

           Покладемо на підлогу ,

           Знову вирушим в дорогу.

           Біля іншої зупинка.

           Знов до рук візьмем цеглинку.

           З нею весело стрибати

           І сусіду дарувати.

(На екрані мультфільм Баба – Яга проти.)

Вихователь:діти , а це хто така?

Відповіді дітей.

(зла , страшна , хитра).

Вихователь:А чому вона така?

Діти:Тому що вона самотня і не має грошей .

Вихователь: а що треба зробити щоб Баба Яга стала доброю.

Діти:подарувати цукерки , квіти .

Вихователь:Діти , скоро уже весна , будуть розцвітати квіти ,але ми з допомогою лЕГО можемо зробити , квіти вже зараз.

Діти сідають за столи , де лежать набори конструктора і схеми квітки. У однієї дитини за схемою не вистачає однієї деталі.

ЛЕГО – цеглинка дістає з свого мішечка деталь такого ж кольору як сама і дає дитині .Ось нарешті я знайшла своє місце.Тепер я буду частиною червоної квіточки. Бувай малята.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сільвертюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
18433
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку