Конспект заняття з теми: «Поділ волосся на зони за фасоном стрижки. Стрижка «Сессун»

Про матеріал
Конспект заняття з теми: «Поділ волосся на зони за фасоном стрижки. Стрижка «Сессун»
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ДНЗ «БЦПТО»

_____________В.Д.Гищук

„____” ______________ 20__р.

 

ПЛАН УРОКУ виробничого навчання гр. № _П15__ на „_14 ” ___вересня__ 2015р.

  1. Тема: Засвоєння прийомів володіння інструментом._____________________________________­_

підтема: Тримання гребінця і робота ножицями. ___________________________________________

2. Мета уроку Ознайомити учнів з прийомами володіння інструментом, сформувати вміння та навички тримання гребінця і роботи ножицями. Розвивати увагу, мислення, пам’ять, творчі здібності. Виховувати бережливе ставлення до інструментів, любов до професії, культури праці.__ _____________________________________________________________________________________

3. Матеріально-технічна база Майстерня, перукарські інструменти: гребінці, ножиці.__________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Хід уроку (елементи уроку) __________________________________________________________

І. Організаційна частина:  

1. Підготовка майстра до роботи план уроку, розгорнутий план конспекту, підготовка робочого місця майстра.__________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

2. Перевірка учнів на наявність, перевірка зовнішнього вигляду, наявність інструментів для_ заняття.________________________________________________________________________

ІІ. Ввідний інструктаж:

1. Повідомлення теми і мети уроку: Засвоєння прийомів володіння інструментом. Тримання гребінця і робота ножицями.______________________________________________________

2. Повторення вивченого матеріалу ________________________________________________

а) Які категорії перукарень ви знаєте?_______________________________________________

б) Чим характеризується вища категорія перукарень?__________________________________

в) Які групи перукарських приміщень ви знаєте?_____________________________________ г) Чим відрізняється перукарня від салону?__________________________________________

 3. Пояснення нового матеріалу Залежно від операцій користуються п’ятьма основними та трьома допоміжними прийомами тримання гребінця. Основні прийоми:________________________           1) гребінець тримають за обушок зубцями вниз, великий палець і мізинець із внутрішнього боку гребінця, вказівний, середній, підмізинний – із зовнішнього; _________________________________

2) гребінець у лівій руці, зубцями вгору, великий палець на обушку, вказівний – на зубцях, інші пальці підтримують гребінець зовні (тушування волосся);___________________________________

3) гребінець у лівій руці, зубцями вниз, великий палець із внутрішнього боку гребінця, вказівний – із зовнішнього (тушування, вичісування волосся);__________________________________________

4) неробоче положення. Гребінець тримають у лівій руці, зубцями в долоню, великий палець_____ притискає його до долоні;_______________________________________________________________

5) взаємодія гребінця та ножиць під час стрижки. Гребінець і ножиці у правій руці, кільце ножиць на підмізинному пальці, великий палець притискає гребінець до ножиць, зубці гребінця спрямовані до пальців.____________________________________________________________________________

Прийоми тримання ножиць:____________________________________________________________

1) основний робочий; ножиці тримають у правій руці, великий палець фіксує нижнє кільце, підмізинний – верхнє, вказівний та середній пальці охоплюють верхній важіль ножиць. Якщо є підсилювач, на ньому знаходиться мізинець. Положення ножиць – горизонтальне;_______________

2) положення пальців аналогічне, але долоня повернута догори, кінці ножиць спрямовані донизу. Положення ножиць вертикальне, під кутом;_______________________________________________

3) неробочий – ножиці знімають з великого пальця, утримують у долоні іншими пальцями.  __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Показати прийоми роботи і послідовність виконання завдання (обробки), правила  т/б Допоміжні прийоми тримання гребінця: 1) гребінець у правій руці зубцями вниз, великий палець із внутрішнього боку гребінця, усі інші – зовні (розчісування волосся);__________________________

2) гребінець зубцями в долоню у лівій руці, мізинець притискає гребінець до долоні (накручування волосся);_____________________________________________________________________________

3) гребінець у правій руці зубцями від себе, великий палець притискає гребінець до кулака.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Закріплення нового матеріалу (запитання та показ прийомів)_______________________________

1) Скільки існує прийомів тримання гребінця?_____________________________________________

2) Назвіть основні прийоми тримання гребінця.____________________________________________

3) Які допоміжні прийоми тримання гребінця ви знаєте?_____________________________________

4) Які прийоми тримання ножиць ви знаєте?_______________________________________________

_____________________________________________________________________________________

6. Видача завдань учням Відпрацювати основні та допоміжні прийоми тримання гребінця, ножиць.______________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

ІІІ. Поточний інструктаж, самостійна робота учнів Учні самостійно відпрацьовують прийоми тримання перукарських інструментів на своїх робочих місцях.________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обхід робочих місць з метою: Перевірки самостійної роботи учнів, її якості, активності дітей.____

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Заключний інструктаж Для якісного виконання стрижки важливо засвоїти узгоджені прийоми тримання ножиць і гребінця, тому від цілеспрямованості учнів, їх наполегливості та бажання, залежить швидкість та якість оволодіння цими прийомами.__________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз виконаних робіт Аналіз уважності та активності учнів, обговорення помилок, які були___ допущені учнями, виставлення оцінок.____________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Домашнє завдання Вивчення нового матеріалу, засвоєння та відпрацювання прийомів тримання гребінця та ножиць.____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Майстер в/н                  П.Ю. Данченко

 

Старший майстер    В.І. Жигула

 

Заст.директора з НВР   О.М.Мрига

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гольяшева Александра
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
400
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку