Конспект заняття "Жабка акторка"

Про матеріал
Цей матеріал призначений для педагогів, що працюють в театральній студії. Метою розробки є продовжувати узагальнювати знання дітей про професії автор, режисер, актор;продовжувати працювати роботу над звуковимовою, розвивати фонематичний слух, дикцію, інтонаційну виразність; продовжувати закріпляти вміння підтримувати бесіду, виражати своє ставлення; продовжувати вчити через міміку та пантоміму відображати характер та образ героїв.
Перегляд файлу

http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=2555359-04-72&n=21Конспект заняття

театральної студії «Усмішка»

«Жабка, що хотіла стати акторкою»

 

 

Мета:

  • продовжувати узагальнювати знання дітей про професії автор, режисер, актор;
  • продовжувати працювати роботу над звуковимовою, розвивати фонематичний слух, дикцію, інтонаційну виразність;
  • продовжувати закріпляти вміння підтримувати бесіду, виражати своє ставлення;
  • продовжувати вчити через міміку та пантоміму відображати характер та образ героїв;
  • продовжувати працювати над пластикою, координацією рухів тіла під час вправ ігрового стретчингу, танцювальних рухів;
  • продовжувати розвивати вміння взаємодіяти  з однолітками, проявляти ініціативу, адекватно сприймати художній образ.

 

Матеріал: іграшка жабка, книжечка, магнітофон, стрічки

Хід:

Доброго дня, діти! Сьогодні я вас знову вітаю в театральній студії «Усмішка». Давайте посміхнемось і привітаємо один одного.

Щелк – правою рукою,

Щелк  - лівою рукою,

Хлоп – правою рукою по правому коліну,

Хлоп – те саме з лівою рукою,

Щелк – дві руки,

Хлоп – хлопки перед собою,

1,2,3,4,5 – вітаються пальчики,

Раді всіх ми привітать – діти беруться за руки.

Сьогодні до нас завітала одна гостя, а хто ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку:

Скачуть на болоті
Зелененькі лапки,
Квакають завзято
Веселенькі ...
(Жабки)

А ось і вона. Давайте привітаємось з жабкою(радістю, сумом, з подивом, сердито, перелякано)

А чого це ти така сумна? Діти, наша гостя мріє стати акторкою, але її не беруть виступати на сцені, бо вона нічого не знає про акторську професію і всього того, що пов’язано з театром. Як ви гадаєте, ми можемо допомогти жабці? Ну що ж залишайся з нами, ми тебе навчимо всього, що знаємо і вміємо. О, жабка, я бачу ти любиш читати, яка гарна книжка і які тут цікаві віршики. А ти знаєш, як називається людина, яка створює віршики, оповідання, цікаві твори? А ви, діти? (Автор). Хотіла б ти спробувати себе в ролі автора? Тоді діти тебе навчать і складуть віршик про тебе.

Чистомовки

Аба – аба -  живе в болоті …… жаба,

Да – да – настали……. холода,

Ді – ді – жабі холодно в…. воді,

Ра – ра – пошукаємо ...комара,

Ва – ва – тут співають…ква- ква.

А я побачила в твоїй книжечці теж цікавий віршик, його написала дитяча письменниця Н.Забіла, ось послухайте його:

Очеретяна хатина
біля річечки була.
І жила у ній родина
не велика й не мала:
жабка-дід і жабка-бабка,
мама-жабка й тато-жабка,
і маленьке маленя
жабенятко-жабеня.
Мама-жабка ловить мушки,
тато шиє квапелюшки,
курить люльку жабка-дід,
бабка - варить всім обід,
а веселе жабеня
ім виспівує щодня: ква ква.

Як вигадаєте, діти, чи можна по цьому віршику створити невеличку виставу? А знаєш, жабка, як називається професія людини, що займає головне місце під час створення вистави? Підкажіть, діти? (Режисер). Хто виконує рекомендації режисера?(Актор). Давайте спробуємо всі побути режисерами, як повинен діяти актор в виставі по цьому віршику?

Припущення дітей

Тепер ви розіб’єтесь по парах, один актор, другий режисер, а потім навпаки.

Під супровід вірша діти виконують по черзі роль актора і режисера, оцінюють, як кожен впорався із завданням.

А як повинен розмовляти актор, чому, що в цьому допомагає? ( Відповіді дітей – скоромовки)

Жарко жабе лежать в луже,

Жаба ждет дождя и тужит,

Ох! Ужасная жара,

Лить дождю уже пора.

Етапи роботи над скоромовкою:

1.питання за змістом скоромовки;

2.промовляння тихо, голосно;

3.повільне промовляння з різними відтінками емоцій;

4. конкурс найкращого скоромовника.

А ще для того,щоб актор чітко розмовляв, йому допоможуть вправи для вправного язичка.

  1. «Жабка шукає комара» – рот відкритий, губи розтягнуті в посмішці, піднімати і опускати широкий язик до верхньої та нижньої губи.
  2. «Жабка квакає» - губи розтягнуті в посмішці, широкий язик прижатий до верхнього ньоба, із клацанням  відірвати язик.

А ще актори повинні мати треноване тіло, для цього вони виконують різні фізичні вправи

Вправа ігрового стретчинга або фізхвилинка «Дві квакушки»

На долині дві квакушки

Дві зелениї подружки

Рано вранці умивались,

Рушниками розтирались,

Вліво-вправо нахилялись

І на місце повертались,

А секрет здоров’я в тому,

Що не знають лапки втоми.

Ой, діти, жабці так сподобались наші вправи, що вона їх буде виконувати кожного ранку. Але вона нас запитує, чи повинен актор бути уважним? Зараз жабка вас і перевірить.

Гра на увагу «Буль  - квак»

Мета: розвиток зорової уваги.

Коли жабка занурюється – діти ховають руки за спину, кажуть: «буль – буль», а коли вистрибує -  діти плескають в долоні, «квак – квак».

Ось жабка, наші діти дуже всі уважні. Ще хочеш перевірити дітей, як вони можуть перевтілюватись в різних героїв до відповідної музики? Діти, а ви впораєтесь? Спочатку музика для дівчат, а потім для хлопців.

Гра «Кому ця музика підійде».

А тепер я запрошую дітей і жабку на веселий танок із стрічками, рухи ви повинні придумати самі.

Ритмічні вправи із стрічками

Ну що, жабка, тобі у нас сподобалась? Тепер ти зможеш вступити до жаб’ячого театру. Якщо захочеш потренуватись, то приходь до нас ще.

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку