конспект занятяя "Барви осені"

Про матеріал
Конспект заняття для дітей з особливими освітніми потребами. Створено для дітей гарний настрій вміння спілкуватися один з одним. дізнались про барвисту красу осені її ознаки та щедру своїми дарами.Було проведено з дітками ігри на розвиток дрібної моторики,рухливі та на увагу.Всі були задоволені та отримали дарунки від Пані Осені.
Перегляд файлу

 

Мета:  Вчити слухати музику, виконувати певні рухи під неї, називати ознаки осені. Закріпити знання дітей про осінні зміни в природі.

Розвивати загальну та дрібну моторику.

Виховувати любов до рідного краю, його природи, культуру поведінки, дружні стосунки між дітьми.

 

Обладнання: музичний супровід, наочний матеріал для оформлення,   муляжі овочів, фруктів, овочі, фрукти, засушені листочки різних дерев, два кошики, сюжетні малюнки про осінь.

Хід заняття

І.Вступна частина

Встаньте, діти, ви у коло,

Посміхніться всім довкола,

Поверніться до гостей,

Привітайтесь : «Добрий день!»

Загадка про осінь (демонстрація малюнка про осінь)

Відгадайте загадку:

Жовте листячко летить,

Під ногами шелестить.

Сонце вже не припікає,

Коли, діти, це буває? (восени)

- Скільки осінь має місяців?

- Назвемо їх – вересень, жовтень, листопад.

- А який місяць зараз? (жовтень)

- Як видумаєте, чому він так називається? (жовтіє листя)

- А як називається місяць, коли опадає листя? (листопад)

- Як змінюється природа восени? (жовтіє, опадає листя, стає  прохолодніше, частіше ідуть дощі, птахи відлітають у теплі краї)

 

Так, сьогодні ми з вами поговоримо про осінь, її красу і щедрість.

 

 

 

 

Вірш про осінь

У садах, лісах блукає,

В жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль –

Жде сестрицю білу в гості.

 

На землю осінь вже ступила,

Дододолу листячко летить,

Гніздо лелече опустіло,

Тепер у ньому хмарка спить…

 

ІІ. Основна частина

Гра для розвитку моторики «Ознаки осені»

- А зараз пограємо у веселу гру:

- Дощ – тупочете ногами.

- Туман – закриваєте долоньками очі.

- Опадає листя – плескаєте в долоні. (Темп прискорюємо)

 

Хвилинка релаксу – звучить повільна музика

- Діти, послухайте цю чарівну музику і уявіть, що ви на галявині у лісі… Закрийте очі і спробуйте відчути аромат осені.

- Чим пахне осінь? (опалими листочками, овочами з городу, грибами, дощем…)

- Пані Оосінь багата своїми барвами, кольорами. Скрізь вона хазяйнує – прибрала золотом сади, парки, ліси, струшує додолу жовте, багрянее листя.

 

Дидактична гра «З якого дерева листок»

Перед дітьми два кошики, один з листям дерев, інший – з плодами (листя з різних дерев попередньо зібране під час прогулянок та спостережень за змінами у природі восени). Вихователь показує листок і запитує, з якого він дерева. Діти повинні вибрати з іншого кошика плід, що відповідає листочку (горіх, яблуко, каштан, груша, жолудь).

- Молодці, гарно впоралися з цим завданням. А тим часом надворі піднявся сильний вітер і опале листячко закружляло у танку.

Танок листочків (А. Вівальді «Осінь»)

Дидактична гра «Овочі-фрукти»

(Музичний супровід – пісня «Осінь-чарівниця»)

  • Давайте пригадаємо, де ростуть фрукти? (на деревах). А  овочі? (на городі).
  • Господиня зібрала урожай, але потрібна ваша допомога, весь урожай треба розкласти у два кошики, окремо фрукти і овочі. Хто хоче допомогти? (діти по черзі підходять і кладуть у потрібний кошик фрукти та овочі).

Овочі: картопля, морква, огірок, цибуля, помідор, буряк, часник, перець, баклажан, капуста.

Фрукти: яблуко, груша, слива, персик, лимон, банан, апельсин.

Дерево дружби

  • А зараз погляньте сюди, що ви бачите? (дерево)
  • Це чарівне дерево, але воно зовсім без листочків, подув вітер і обтрусив усе листя. Та ми можемо повернути дереву чарівність і зігріти його нашими долоньками. Ось перед вами на папері відбитки ваших долоньок, які ми підготувалина попередньому занятті, ми їх виріжемо і прикрасимо ними наше деревце, йому буде затишніше, воно стане деревом нашої дружби (діти вирізають та по черзі підходять і наклеюють на дерево долоньки з кольорового картону).

 

Руханка «Осіннє дерево»

Ось це – деревце, мій друже,

Кучеряве, гарне дуже,

Гілля з вітром грається,

Хилиться, гойдається,

А листочки шелестять,

Ніби казку шепотять.

Вітерець гуляв. Бродив,

З віт листочків натрусив.

Осінь деревце вже чує,

Листя в золото фарбує!

 

ІІІ. Підведення підсумків

 

  • Наше дерево буде нам нагадувати, що  ми усі дружні дівчатка та хлопці. Сподіваюся, що у всіх зараз гарний настрій.

Дякуємо нашим гостям за увагу і терпіння!

Для усіх – частування від господині Осені! (фрукти).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

«Барви осені»

 

 

 

 

 

Підготували:

вихователі реабілітаційного класу     

Михайловська Віта Федорівна,

Ковальчук Алла Михайлівна

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 січня 2020
Переглядів
1426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку