План конспект уроку з фізичної культури
для учнів 8-го класу
Тема уроку: Формування навиків оволодіння елементами гімнастики.
Мета: Формувати навички оволодіння елементами гімнастики, розвивати основні фізичні якості для збереження та зміцнення здоров’я учнів.
Завдання уроку: 1. Повторити та закріпити техніку безпеки на уроках гімнастики.
2. Розвивати силу та гнучкість учнів під час роботи по відділеннях.
Інвентар: скакалки, тренажери, палиці, набивні м’ячі, перекладина, шведська стінка, джгути.
Місце проведення: спортивний зал.
Дата проведення:
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина (15хв.) |
|||
1. |
Шикування класу в одну шеренгу. Перевірка самопочуття учнів |
2 хв. |
Слідкувати за дистанцією між учнями, дисципліною строю. |
2. |
Ознайомлення із завданням уроку. |
1 хв. |
Бесіда. |
3. |
Техніка безпеки. |
30с. |
Бесіда. |
4. |
Стройові вправи: - повороти праворуч; - повороти ліворуч; - повороти кругом. |
30 с. |
Правильність виконання, постава. |
5. |
Демонстрація відеоролика. |
3 хв. |
Мотиваційний - спортивний. |
6. |
Різновиди ходьби зі скакалками: - руки вгору, на носках; - руки перед собою, на п’ятках; - руки за головою, на внутрішній частині стопи; - руки за спину, на зовнішній частині стопи. |
2 хв. |
Слідкувати за правильністю виконання вправ, поставою, дистанцією і диханням. |
7. |
Різновиди бігу зі скакалками: - приставними кроками правим, лівим боком. - з закиданням гомілок назад; - з високим підійманням колін; - біг в кроці.
|
2 хв. |
Скакалка в четверо. Корекція помилок. |
8. |
Вправи на відновлення дихання: 1- вдих носом, руки вгору; 2- видих ротом, руки до низу; 3-4- те ж саме. |
30 с. |
Виконувати вправу під рахунок. Амплітуда рухів. |
9. |
Перешикування з колони по одному в колону по п’ять. |
30 с. |
Через центр залу. |
10. |
ЗРВ на місці зі скакалками: 1. В.п.- стійка ноги нарізно, скакалка за головою; 1- поворот головою в ліво; 2- в.п.; 3- поворот головою в право; 4-в.п.
2. В.п.-складену вчетверо скакалку вниз; 1-2- праву назад на носок, скакалку вгору; 3-4- в.п.; 5-6- те саме з іншої ноги; 7-8- в.п.
3. В.п.- скакалка складена вчетверо, ззаду; 1-3- пружні нахили вперед, руки з скакалкою вверх; 4-в.п.
4. В.п.- широка стійка на скакалці, кінці її в руках; 1-3- пружні присідання, натягуючи скакалку вперед-назовні; 4- в.п. |
4-5 хв. |
Правильність виконання вправ. Амплітуда рухів.
Спину тримати прямо. Руки піднімати максимально вгору.
Кожен нахил по можливості робити глибшим.
Спину тримати прямо. Дихання рівномірне.
|
Основна частина (25-27хв.) |
|||
1.
|
Розподіл класу по відділеннях. |
30 сек.
|
Через центр залу. Визначення направляючих.
|
|
Відділення№ 1 Вправа через палиці: 1.В.п.- стоячи боком до палиць; 1- стрибок між палиць у присід; 2- упор лежачи; 3- упор присівши; 4- стрибок у гору сплеском долонь у в.п.
Вправа виконуються в проміжках між кожною палицею.
2.Через тунель: - Пролізти почергово дистанцію, під партнерами. |
5-6 разів
|
Виконання вправи діти дивляться самостійно, на ноутбуках.
|
|
Відділення №2 Вправи з набивними м’ячами: 1.В.п. – лежачи на спині м’яч над головою; 1- піднімання тулуба, кидок м’яча партнеру, що стоїть навпроти; 2- в.п. 3- те ж саме; 4- в.п.
|
6-8 разів |
Слідкувати за правильністю виконання вправ.
|
|
2.В.п. – стоячи на колінах м’яч за головою; - кидок м’яча із за голови партнеру, що стоїть навпроти.
|
6-8 разів |
Через кожні 7-8 виконань зміна партнера.
|
|
3.В.п. – стійка ноги нарізно з набивним мечем в руках навпроти партнера; 1- присід з м’ячем ; 2- в.п. і кидок м’яча партнеру; 3-4- те саме виконує партнер. |
6-8 разів |
|
|
Відділення №3.
Вправи на гімнастичній стінці: 1. В.п. – стоячи боком до стінки, тримаючись однією рукою за поручень; 1- присід на правій нозі, ліва пряма; 2- в.п..
|
7-9 разів |
Після 7-9 виконань зміна ноги.
|
|
2.В.п. – вис на гімнастичній стінці; 1- підіймання прямих ніг до кута 90 градусів (до заданої висоти); 2- опускання ніг у в.п.
|
7-9 разів |
Підвішений м’яч.
|
|
Відділення №4.
Вправи з джгутом: 1.В.п.- стоячи спиною до гімнастичної стінки, руки із джгутом у низу. 1- рука вперед; 2- руки вгору; 3- руки вперед; 4- в.п.
|
7-9 разів |
Слідкувати за технікою виконання, поставою.
|
|
2. В.п.- стійка ноги нарізно спиною до стінки, руки на пояс; 1-3 - три нахили тулуба ліворуч, праву руку вгору; 4- в.п. 5-7 - те саме праворуч; 8- в.п. |
7-9 разів |
Слідкувати за амплітудою рухів.
|
|
3. В.п.- стійка ноги нарізно обличчям до стінки, нахил у перед, руки в сторони; 1- праву руку вгору, ліву вниз; 2- змінити положення рук (млин).
|
7-9 разів |
Руки та ноги прямі.
|
|
4.Вправи з гантелями: -відведення рук в сторони;
-піднімання рук перед собою.
Естафети з елементами гімнастики.
|
7-9 разів
7-9 разів
1-2разів |
Руки на рівні плечей, прямі.
|
Заключна частина (5хв.) |
|||
1. |
Шикування класу. |
30 сек. |
Півколом. |
2. |
Спортивна вікторина. |
3 хв. |
Робота з мультимедійним комплексом. |
3. |
Підведення підсумків роботи на уроці. |
1 хв. |
Дисципліна строю. Оцінити роботу учнів. |
4. |
Домашнє завдання. |
30 сек. |
Вправи для м’язів спини та живота, на силу м’язів верхнього плечового поясу. |
5. |
Організований вихід учнів із залу. |