Конспекти уроків із зарубіжної літератури для 8 класу

Про матеріал
Розробка уроків 7-8 для 8 класу за календарним плануванням О.Г.Куцінко. З ссилками на тести до даної теми.
Перегляд файлу

23.09.2019

Конспект уроку

для 8 класу

№7-8

Тема. Новий Заповіт (Євангеліє).Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів.Втілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві (література, живопис,скульптура,архітектура,кіно та ін..).УРМ(усно)

Мета:

  • навчальна: продовжити ознайомлення з Біблією,пояснити відмінності між Старим Заповітом та Новим Заповітом;ознайомити зі змістом окремих євангельських притч;поглибити знання учнів про притчу;продемонструвати вплив Біблії на світове мистецтво;розкрити особливості відображення сюжетів і образів священних книг у різних видах мистецтва – живописі,музиці,кіно та ін...,гуманістичні цінності,втілені у священних книгах людства;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та увагу,уміння характеризувати міфологічні образи,символи,що трапляються в сюжетах священних книг,навички роботи в групах,спонукати до дослідницької та аналітичної роботи;удосконалювати навички виразного читання та вчити учнів мовленнєвої культури; розвивати художню уяву та творчі здібності:
  • виховна : виховувати повагу до християнського вчення та прагнення високих моральних ідеалів,розуміння та інтерес до різних творів мистецтва.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і формування на їх основі вмінь та навичок учнів,урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання:тексти біблійних притч,репродукції картин та скульптур,давньоруського іконопису,архітектурних пам’яток.

І Слово сталося тілом,і перебувало між нами,

повне благодаті і правди,і ми бачили славу Його,

славу як Однородженого від Отця.

Євангеліє від Іоанна.14

Важлива думка християнського вчення – любов до людини.

Нагірна проповідь

У Свіщенному письмі знаходиш усе людське життя.

Релігія створила літературу і мистецтво,все,що було

великого.Біблія – книга всесвітня.

О.Пушкін

Хід уроку

І.Організаційний момент

Перевірка домашнього завдання.

1.Написаних творів-мініатюр «Найважливіша для мене заповідь»

2.Виконання авторського онлайн тесту( https://naurok.com.ua/test/bibliya-yak-osnova-dvoh-religiy-12538.html ).

ІІ.Актуалізація опорних знань

Бесіда

  • Чому Біблія має таку назву?
  • Що ви знаєте про час появи Біблії?
  • Хто і якими мовами її писав?
  • Скільки частин має Біблія?
  • Що таке притча?
  • Що таке алегорія?
  • Які життєві принципи утверджують у Книзі книг?
  • Що вам відомо про твори мистецтва біблійної тематики?
  • Чому біблійні сюжети привалювали художників,скульпторів,композиторів?

ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку.Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя(виділене записати у зошит)

   Під час ознайомленн з Біблією ви зазначали,що серед життєвих орієнтирів,які визначає книга,є такі поняття,як порядність,відповідальність за свої вчинки, чесність, відданість Богові та любов.

   Слово любов у Біблії асоціюється з іменем Ісуса Христа,який став проповідником нової віри – християнства.Саме він закликав відмовитись від будь-якої помсти і любити ближнього свого,як самого себе. Про життя та смерть Ісуса Христа,його вчення та послідовників розповідається в Новому Заповіт,з яким ми сьогодні  і працюватимемо.

IV.Вивчення нового матеріалу

1.Словникова робота (поняття,які учні зможуть пояснити до зошита можна не записувати)

Біблія –книга.

Заповіт(Завіт) – Союз.

Ісус – Спаситель.

Христос – Месія.

Євангеліє – блага звістка.

2.Загальні відомості про Євангеліє

Слово вчителя(виділене записати у зошит)

   Євангеліє – головна частина Нового Заповіту. Євангеліє містить розповідь про Ісуса Христа,його життя,вчення,смерть і воскресіння.Християнською церквою канонізовано (оголошено священними і внесено до Нового заповіту) чотири Євангелія:Євангеліє від Матвія, Євангеліє від Марка, Євангеліє від Луки, Євангеліє від Івана.

   З точки зору багатьох спеціалістів,канонічні Євангелія,котрі було визнано дуже рано,відрізняються від апокрифів по-перше,своєю простотою та правдивістю;по-друге,мають найдавніше походження;по-третє,правильно подають догматичні питання,що є запорукою чистоти віровчення;по-четверте,підкріплені авторитетом апостолів або їхніх безпосередніх учнів.

   Христос навчав людей притчами: «Відкрию у притчах уста свої,розповім таємниці від почину світу». З деякими із притч ми сьогодні ознайомимось.

3.Читання та аналіз євангельських притч

Притча про сіяча(Євангеліє від Матвія;13:1-23)

  • Чому Христос говорив притчами?
  • У чому суть притчі про сіяча?
  • Укажіть приклади алегорій у притчі.
  • Доведіть,що ця розповідь справді є притчею.

Притча про загублену вівцю й загублену драхму(Євангеліє від Луки;15:1-10)

  • Укажіть приклади алегорій у притчі.
  • У чому суть цієї притчі?
  • Як саме Христос відповідає на слова дорікання з боку фарисеїв та книжників?
  • Чому Христос підкреслює,що і людина,І Бог однаково радіють,що загублене було знайдено?

Притча про блудного сина(Євангеліє від Луки;15:11-32)

  • Чи правильно вчинив батько,відпустивши сина?
  • Чому батько простив молодшого сина?
  • Як ви розумієте слова батька про сина: «Був мертвий і ожив»?
  •  
  • Що б могло статись,якби батько сина не простив?
  • Який висновок із цієї притчі ми можемо зробити для себе?
  • Чи перші дві притчі допомагають зрозуміти суть викладеного у третій?

4.Слово вчителя(виділене записати у зошит)

   Біблія – це бездонна криниця,з якої черпали сюжети для своїх творів митці усіх часів.Сьогодні ми поговоримо про втілення деяких біблійних сюжетів,і,можливо,нам відкриється велика тайна Святої Книги – джерела натхнення багатьох митців.

5.Самостійна робота

На основі запропонованого вчителем матеріалу підготувати повідомлення.

1-ша група – «Біблійні мотиви в образотворчому мистецтві»

2-г група – «Біблійні образи в архітектурі та скульптурі»

3-тя група – «Біблійні мотиви у музиці та кінематографі»

4-та група – «Втілення сюжетів і образів священних книг у літературі»

V.Підбиття підсумків уроку

1.Інтерактивна вправа «Продовж речення»

  • «Притча –це…»
  • «Найвідоміші біблійні притчі належать…»
  • «Своїми притчами Христос навчав…»
  • «Із євангельських прит для себе ми можемо взяти…»
  • «Згідно з християнською мораллю сенес людського буття полягає в тому,щоб

…»

2. Інтерактивна вправа «Закінчи речення»(вправу учні виконують в зошитах,

зачитують за бажанням)

  • Сьогодні на уроці я дізнався…
  • Сьогодні на уроці я навчився…
  • Сьогодні на уроці я здивувався…

VI.Домашнє завдання

1.Підготуватись до контрольної роботи.

2.Виконати онлайн тест

https://naurok.com.ua/test/noviy-zapovit-vangelie-moralno-filosofskiy-zmist-bibliynih-syuzhetiv-i-obraziv-vtilennya-syuzhetiv-i-obraziv-svyaschennih-knig-lyudstva-u-mistectvi-literatura-zhivopis-skulptura-arhitektura-kino-ta-in-urm-usno-13510.html

*піготувати повідомлення про Коран

 

 

 

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
1068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку