Конспекти уроків із зарубіжної літератури для 8 класу

Про матеріал
Розробка уроків 7-8 для 8 класу за календарним плануванням О.Г.Куцінко. З ссилками на тести до даної теми.
Перегляд файлу

23.09.2019

Конспект уроку

для 8 класу

№7-8

Тема. Новий Заповіт (Євангеліє).Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів.Втілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві (література, живопис,скульптура,архітектура,кіно та ін..).УРМ(усно)

Мета:

  • навчальна: продовжити ознайомлення з Біблією,пояснити відмінності між Старим Заповітом та Новим Заповітом;ознайомити зі змістом окремих євангельських притч;поглибити знання учнів про притчу;продемонструвати вплив Біблії на світове мистецтво;розкрити особливості відображення сюжетів і образів священних книг у різних видах мистецтва – живописі,музиці,кіно та ін...,гуманістичні цінності,втілені у священних книгах людства;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та увагу,уміння характеризувати міфологічні образи,символи,що трапляються в сюжетах священних книг,навички роботи в групах,спонукати до дослідницької та аналітичної роботи;удосконалювати навички виразного читання та вчити учнів мовленнєвої культури; розвивати художню уяву та творчі здібності:
  • виховна : виховувати повагу до християнського вчення та прагнення високих моральних ідеалів,розуміння та інтерес до різних творів мистецтва.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і формування на їх основі вмінь та навичок учнів,урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання:тексти біблійних притч,репродукції картин та скульптур,давньоруського іконопису,архітектурних пам’яток.

І Слово сталося тілом,і перебувало між нами,

повне благодаті і правди,і ми бачили славу Його,

славу як Однородженого від Отця.

Євангеліє від Іоанна.14

Важлива думка християнського вчення – любов до людини.

Нагірна проповідь

У Свіщенному письмі знаходиш усе людське життя.

Релігія створила літературу і мистецтво,все,що було

великого.Біблія – книга всесвітня.

О.Пушкін

Хід уроку

І.Організаційний момент

Перевірка домашнього завдання.

1.Написаних творів-мініатюр «Найважливіша для мене заповідь»

2.Виконання авторського онлайн тесту( https://naurok.com.ua/test/bibliya-yak-osnova-dvoh-religiy-12538.html ).

ІІ.Актуалізація опорних знань

Бесіда

  • Чому Біблія має таку назву?
  • Що ви знаєте про час появи Біблії?
  • Хто і якими мовами її писав?
  • Скільки частин має Біблія?
  • Що таке притча?
  • Що таке алегорія?
  • Які життєві принципи утверджують у Книзі книг?
  • Що вам відомо про твори мистецтва біблійної тематики?
  • Чому біблійні сюжети привалювали художників,скульпторів,композиторів?

ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку.Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя(виділене записати у зошит)

   Під час ознайомленн з Біблією ви зазначали,що серед життєвих орієнтирів,які визначає книга,є такі поняття,як порядність,відповідальність за свої вчинки, чесність, відданість Богові та любов.

   Слово любов у Біблії асоціюється з іменем Ісуса Христа,який став проповідником нової віри – християнства.Саме він закликав відмовитись від будь-якої помсти і любити ближнього свого,як самого себе. Про життя та смерть Ісуса Христа,його вчення та послідовників розповідається в Новому Заповіт,з яким ми сьогодні  і працюватимемо.

IV.Вивчення нового матеріалу

1.Словникова робота (поняття,які учні зможуть пояснити до зошита можна не записувати)

Біблія –книга.

Заповіт(Завіт) – Союз.

Ісус – Спаситель.

Христос – Месія.

Євангеліє – блага звістка.

2.Загальні відомості про Євангеліє

Слово вчителя(виділене записати у зошит)

   Євангеліє – головна частина Нового Заповіту. Євангеліє містить розповідь про Ісуса Христа,його життя,вчення,смерть і воскресіння.Християнською церквою канонізовано (оголошено священними і внесено до Нового заповіту) чотири Євангелія:Євангеліє від Матвія, Євангеліє від Марка, Євангеліє від Луки, Євангеліє від Івана.

   З точки зору багатьох спеціалістів,канонічні Євангелія,котрі було визнано дуже рано,відрізняються від апокрифів по-перше,своєю простотою та правдивістю;по-друге,мають найдавніше походження;по-третє,правильно подають догматичні питання,що є запорукою чистоти віровчення;по-четверте,підкріплені авторитетом апостолів або їхніх безпосередніх учнів.

   Христос навчав людей притчами: «Відкрию у притчах уста свої,розповім таємниці від почину світу». З деякими із притч ми сьогодні ознайомимось.

3.Читання та аналіз євангельських притч

Притча про сіяча(Євангеліє від Матвія;13:1-23)

  • Чому Христос говорив притчами?
  • У чому суть притчі про сіяча?
  • Укажіть приклади алегорій у притчі.
  • Доведіть,що ця розповідь справді є притчею.

Притча про загублену вівцю й загублену драхму(Євангеліє від Луки;15:1-10)

  • Укажіть приклади алегорій у притчі.
  • У чому суть цієї притчі?
  • Як саме Христос відповідає на слова дорікання з боку фарисеїв та книжників?
  • Чому Христос підкреслює,що і людина,І Бог однаково радіють,що загублене було знайдено?

Притча про блудного сина(Євангеліє від Луки;15:11-32)

  • Чи правильно вчинив батько,відпустивши сина?
  • Чому батько простив молодшого сина?
  • Як ви розумієте слова батька про сина: «Був мертвий і ожив»?
  •  
  • Що б могло статись,якби батько сина не простив?
  • Який висновок із цієї притчі ми можемо зробити для себе?
  • Чи перші дві притчі допомагають зрозуміти суть викладеного у третій?

4.Слово вчителя(виділене записати у зошит)

   Біблія – це бездонна криниця,з якої черпали сюжети для своїх творів митці усіх часів.Сьогодні ми поговоримо про втілення деяких біблійних сюжетів,і,можливо,нам відкриється велика тайна Святої Книги – джерела натхнення багатьох митців.

5.Самостійна робота

На основі запропонованого вчителем матеріалу підготувати повідомлення.

1-ша група – «Біблійні мотиви в образотворчому мистецтві»

2-г група – «Біблійні образи в архітектурі та скульптурі»

3-тя група – «Біблійні мотиви у музиці та кінематографі»

4-та група – «Втілення сюжетів і образів священних книг у літературі»

V.Підбиття підсумків уроку

1.Інтерактивна вправа «Продовж речення»

  • «Притча –це…»
  • «Найвідоміші біблійні притчі належать…»
  • «Своїми притчами Христос навчав…»
  • «Із євангельських прит для себе ми можемо взяти…»
  • «Згідно з християнською мораллю сенес людського буття полягає в тому,щоб

…»

2. Інтерактивна вправа «Закінчи речення»(вправу учні виконують в зошитах,

зачитують за бажанням)

  • Сьогодні на уроці я дізнався…
  • Сьогодні на уроці я навчився…
  • Сьогодні на уроці я здивувався…

VI.Домашнє завдання

1.Підготуватись до контрольної роботи.

2.Виконати онлайн тест

https://naurok.com.ua/test/noviy-zapovit-vangelie-moralno-filosofskiy-zmist-bibliynih-syuzhetiv-i-obraziv-vtilennya-syuzhetiv-i-obraziv-svyaschennih-knig-lyudstva-u-mistectvi-literatura-zhivopis-skulptura-arhitektura-kino-ta-in-urm-usno-13510.html

*піготувати повідомлення про Коран

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Diachenko Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
10273
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку