Конспекти з історії на тему " Міфи в історії", " Усна історія, історична пам'ять.". ".

Про матеріал
Для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання
Перегляд файлу

Для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

5 клас,урок №19

Тема:  Міфи в історії

Добрий день, юні історики! Сьогодні ви будете знайомитися з міфами в історії.
Для цього вам потрібно:.
1. Відкрити підручник на с.102 та  розгадати закодоване слово в ребусі.
2. Виписати в зошит  та запам'ятати визначення  поняття: міфи.
3.Попрацювати  з текстом ! Визначте спільне й відмінне в міфах давнини й сучасних міфах. Результати дослідження запишіть до схеми.
ВІДМІННЕ - СПІЛЬНЕ- ВІДМІННЕ ( с.103.)
4.   Уважно розглянути сучасні фото одного із привабливих туристичних об’єктів Львова.

- Визначте, у чому полягає міф «Львівської копальні кави».

-Поміркуйте, навіщо сучасні львів’яни створили цей міф?
Назвіть елементи зображень і відомі факти про каву, які дозволяють розвінчати міф «Львівської копальні кави».
4. Як ви вважаєте, чи варто розвінчувати подібні міфи? Обґрунтуйте свою думку.
Переглянути презентацію та відео.
  Рубрика "Самооцінювання" . Оцініть свої успіхи в опануванні теми «Міфи в історії» — поєднайте кожне із запитань для самоконтролю з відповідним
смайликом успіху. Дайте відповіді на запитання.-  Що зумовлювало появу міфіву давнину?
Чому виникають сучасні історичні міфи?
Чому важливо критично ставитися до історичних міфів?( с.107).


 

 

 

Для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

5 клас,урок №20

Тема: Усна історія. Історична пам'ять.

Добрий день, юні історики! 
Чимало цікавих відомостей можна отримати і з усних історичних джерел. До них належать міфи, народні пісні, думи,перекази, легенди, спогади тощо. Сьогодні ви продовжуєте знайомитися з усною історією.
Для цього вам потрібно:.
1. Відкрити підручник на с.108,  та  виписати в зошит, запам'ятати значення понять " інтерв'ю" , " усна історія".
2. Перевірити, як ви зрозуміли, що таке усна історія — виконайте онлайн-вправу на с.109.
3. Скласти в зошиті схему чинників, які формують історичну пам'ять, с.110.
4.Виписати в зошит, запам'ятати значення поняття " історична пам'ять", с.110." культура пам'яті".
Переглянути презентацію та відео.
Рубрика "Самооцінювання" . 
Оцініть свої успіхи в опануванні теми «Історична пам’ять» — поєднайте кожне із запитань для самоконтролю із відповідним смайликом успіху. Дайте відповіді на запитання:
-Що означають поняття «усна історія», «історична пам’ять»?
 -Чому історична пам’ять спільнот відрізняється?
- На яких цінностях має базуватися культура пам’яті.
Рубрика "Домашнє завдання"   1.Відвідайте офіційний сайт Українського інституту
національної пам’яті. Дізнайтеся, якими питаннями
займається ця державна установа. Підготуйте віртуальну екскурсію сайтом УІНП, с.113.
2.Складіть запитання до матеріалу уроку. Скористайтесь хмаринкою підказкою. с.113.
 3. Спробуйте пояснити слова М. Грушевського: «Завдяки історичній
пам’яті людина стає особистістю, народ — нацією, країна —
державою»
Успіхів. Бережіть себе!!!

docx
Додано
1 березня 2023
Переглядів
2014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку