Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області
«Моя адреса – планета Земля »
Конспект інтегрованого заняття
Вихователь:
Семенюк Олена Миколаївна
с.Піщанка 2021р.
« Моя адреса – планета Земля»
Мета: ознайомити дітей з глобусом як із моделлю планети Земля; вчити берегти нашу планету; пояснити причино-наслідкові зв’язки між людиною та здоров’ям планети; поглибити уявлення про те , що Земля є домівкою для всього живого на ній і що кожен несе відповідальність за свої дії; розвивати інтерес до інформації про Землю; виховувати любов до природи та бажання берегти нашу планету.
Матеріал: глобус, картки із зображенням людей різної національності у традиційних костюмах ( українці, японці, монголи, нігерійці, італійці та інші), 3 контейнери для дидактичної гри «Сортування сміття-це просто!», елементи матеріалів для дидактичної гри «Сортування сміття-це просто!» (газета , картон, серветки паперові, поліетиленовий пакунок, пластикова пляшка, пластмасові столові прибори, шкарлупа горіха, чиста яєчна шкарлупа, яблуко), ілюстрації природи, ілюстрації сміттєвих звалищ.
Хід заняття
Вихователь пропонує дітям розказати про себе за власним прикладом (Ім’я, прізвище, де мешкає) .
Вихователь демонструє глобус.
Наш великий дім, у ньому затишно усім! На планеті Земля живуть багато-багато людей ,чи всі вони однакові? Чим вони відрізняються (зовнішнім виглядом). А ще вони відрізняються, своєю історією , мовою. Але у всіх народів є щось спільне – це те ,що всі намагаються тримати наш дім в чистоті і безпеці.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте , два присядьте.
І на місце тихо сядьте.
Розглядання ілюстрацій природи і сміттєвих звалищ.
Вихователь пропонує дітям пограти у гру і розсортувати сміття по контейнерам відповідно до міток.
Діти по черзі обирають матеріал , кладуть його до контейнера і пояснюють своє рішення.
Вихователь пропонує плеснути один раз на вірне твердження і два на не вірне. Пояснюють свій вибір.