Констпект уроку математики "Тема: Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів."

Про матеріал

Тема: Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнка­ми. Обчислення виразів.

Мета: вчити складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, ознайомити з поняттям «кругові приклади», формувати вміння обчислювати кругові приклади, знаходити невідомий доданок. Закріплювати знання про склад числа 10. Виробляти усвідомлені і міцні обчислювальні навички, навички читання різними способами рівностей, що містять дії додавання і віднімання, письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення до природи. Формувати математичну, соціальну компетентності. Виховувати дисциплінованість, сумлінність, здатність до подолання труднощів, працелюбство, почуття взаємодопомоги, любов до рідного краю, бажання захищати і примножувати багатства природи; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу.

Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнка­ми. Обчислення виразів.

Мета: вчити складати приклади на додавання і віднімання за малюнками,  ознайомити з поняттям «кругові приклади», формувати вміння обчислювати кругові приклади, знаходити невідомий доданок. Закріплювати знання про склад числа 10. Виробляти усвідомлені і міцні обчислювальні навички, навички читання різними способами рівностей, що містять дії додавання і віднімання,  письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення  до природи. Формувати математичну,  соціальну компетентності. Виховувати дисциплінованість, сумлінність, здатність до подолання труднощів, працелюбство, почуття взаємодопомоги, любов до рідного краю, бажання захищати і примножувати багатства природи; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу.

 Основні завдання психосоціального розвитку:

розвивати логічне мислення, довготривалу образну пам’ять, увагу, спостережливість,  розумові здібності,  самостійні пошукові дії, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення  до природи.

Передбачувані результати:

Знати: поняття «кругові приклади».

Вміти: складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, обчислювати їх, читати приклади на додавання і віднімання різними способами, розв’язувати кругові приклади, працювати групою, в парі.

Цінувати: час, природу рідного краю.

Організація навчальної діяльності:

1.Загальні методи навчання: демонстративний, діалогічний, евристичний, інтерактивні

2. Методи викладання: стимулюючий,  спонукаючий, пояснювальний.

3. Методи виявлення знань учнів: усний, письмовий.

4. Форми організації навчального процесу: фронтальна, групова, індивідуальна, парна.

5. Методи роботи учнів: виконавський, частково-пошуковий.

6. Етапи виявлення знань:  фронтальний, індивідуальний, груповий.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обладнання:муляжі фруктів та овочей, малюнки овочем та фруктів, конверт із індивідуальними завданнями,дидактична гра «математичні ваги».

 

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Повторення девізу уроків математики

Міркуємо — швидко!

Відповідаємо — точно!

Лічимо — правильно!

Пишемо — гарно!

2. Повторення правил класу за малюнками

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба (математика разом)

• Шість метеликів літають

і на квіточки сідають.

Прилетів іще один,

сів на квіточку і він.

Полічімо швидше всіх —

цих метеликів прудких.

• По дорозі їжак біг,

ніс п’ять яблук на пиріг.

Одне яблуко упало, покотилось.

Скільки яблук залишилось? (4)

• Киця й котик залюбки

Випікали пиріжки,

Киця з тіста три зліпила.

Котик з снігу тільки два.

Скільки всіх, малеча мила,

Пиріжків вони з’їдять? (3)

2. Усна лічба(математика разом)

— Полічіть від 1 до 10; від 10 до 1; від 3 до 9; від 10 до 2; від 4 до 8.

3. Повторення складу чисел 8 і 9 (математика самостійно)

ІІІ. Основна частина

1.Робота з математичними вагами

2. Робота у зошиті

До нас у гості завітав їжачок, він назбирав багато плодів, нам треба допомогти йому її порахувати.

  • 2 яблука і 3 яблука
  • 5 грибів і 4 гриба

Але їжачок дуже добрий і він поділився з білочкою. Давайте згадаємо скільки яблук він назбирав ?

  • 5 яблук
  • Одне яблучко він віддав білочці;
  • Яблук у нього стало більше? Чи менше?
  • Який математичний знак ми можемо використати + чи – ?
  • 5 – 1  скільки яблук залишилось у їжачка?
  • Хто може записати цей приклад на дошці?
  • А тепер записуємо його у зошит.
  • Також він поділився і грибами. Скільки будо у нього грибів?
  • 9 грибів
  • 3 гриба він віддав білочці.
  • Грибів у нього стало більше? Чи менше?
  • Який математичний знак ми можемо використати + чи – ?
  • 9 – 3  скільки яблук залишилось у їжачка?
  • Хто може записати цей приклад на дошці?
  • А тепер записуємо його у зошит.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (ми одна сім я)

3. Робота з підручником (усно)

4.Математика разом складання прикладів з карток на дошці на партах.

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

Пальчику, пальчику,

Де ти бував?

Я з цим братом вліс ходив,

А з цим братом борщ варив,

З цим я кашки скуштував,

А з найменшим заспівав.



https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/rycka/image007.jpg 

 

https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/rycka/image008.png

Вправу виконувати два-три рази.

 

5. Математика для себе робота у власних блокнотах

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Що ми робили на уроці (складали приклали)?
  • Кому ми допомоги на уроці?
  • Що вам сподобалось більше за все на уроці?
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
2706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку