Урок. Число 10. Послідовність чисел в межах 10.

Про матеріал

Тема: Число 10. Послідовність чисел в межах 10. Складання рівностей. Написання числа 10.

Мета: ввести поняття числа « десятий», познайомити з написанням цифри 10; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; удосконалювати обчислювальні навички; узагальнити вміння записувати й розв`язувати приклади на додавання; розвивати мислення; виховувати бережливе ставлення до зимуючих пташок.

Хід уроку

І. Організація класу

По дзвінку ми всі старались:

До уроку готувались

Зошит, книжка і пенал

Наш учнівський «арсенал»

Хто любить рахувати? Поплескайте в долоньки

Хто любить розв'язувати приклади?. Прошу потупати ніжками.

Хто любить подорожувати ? Пострибайте.

А хто знає, як правильно сидіти за партами?

На уроці ми будемо рахувати,

Задачі розв'язувати, міркувати,

Свій розум розвивати.

А ще ми сьогодні більше дізнаємось про число10.

ІІ. Актуалізація набутих знань.

  • 1.Гра «Числова доріжка»
  • -Дорогою до школи я зустріла ... відгадайте кого?
  • Маленький хлопчик
  • У сірій свитині
  • По дворах стрибає,
  • Крихти збирає.
  • (Горобчик)
  • Він дуже полюбляє зернята. Він отримає їх лише тоді, коли пройде по числовій доріжці.
  • Допоможемо йому?
  • 10,7,9,5,3,6,2,4,8,1
  • -Поставте числа в порядку зростання.
  • -Прочитайте числа у зворотньому напрямку.
  • -Назвіть числа від 2 до 5, від 8 до 4, від 9 до 5, від 3 до 7.
  • 2.Весела лічба.
  • Кожен день виводить в сад
  • Наша мурка кошенят:
  • Двох рябих, біленьке, сіре.
  • Скільки ж всіх малих?
  • Зайчик із городу в ліс
  • Моркву в кошику приніс,
  • Зручно всівся коло хати і узявся рахувати:
  • Дві й одна. Одна та дві
  • Виклав морку на трава сорока із гори загукала:
  • Буде….
  • -Молодці. Допомогли пташці.
  • 3.Хвилинка – цікавинка ( казка про неслухняного горобчика)
  • Жив в одній зграї малюк горобчик, який був дуже неслухняним. Що б не казали йому старші горобці - робив все навпаки. Одного разу нашому горобчику захотілось втекти і він втік від своїх.
  • "Воля! Воля!" Радісно махав крилами малюк. Проте незабаром його крильця втомились. На однім із дерев горобчик побачив гніздечко. Туди він присів відпочити та задрімав.
  • Збудило його злісне: "Кар! Кар! Кар!". То лиха ворона вернулась до свого гнізда. Горобчик злякався та давай щодуху втікати, проте ворона наздоганяла його, намагалась задзьобати. Тут малюк злякався вже не на жарт. "І чому я не слухався старших горобців?"- Подумав він. А ворона вже була зовсім близько.
  • Коли раптом наш мандрівник почув цвірінькання. То його зграя шукала. Горобчик щосили полетів у бік своїх. Горобці гуртом відігнали ворону.
  • З тих пір наш горобчик став слухняним і більше ніколи не потрапляв у такі пригоди.
  • -Сподобалась вам казочка?
  • -Чи потребують птахи нашої допомоги взимку?
  • -Як допомогти їм перезимувати?
  • ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.
  • 1.Гра « Цікаве село»
  • У нашому селі 10 хатинок,
  • 10 ганків, 10 бабусь,
  • 10 цуценят, 10 півнів,
  • На 10 тинах сидять,
  • Один на одного не дивляться,
  • розпустили 10 хвостів,
  • кожний 10 кольорів.
  • -Чим цікаве це село?
  • - Як ви гадаєте, з яким числом ми будемо сьогодні працювати?
  • 2.Гра « Чарівні м`ячики»
  • -Викладіть 9 м`ячиків.
  • -Що потрібно зробити, щоб їх стало 10.
  • 3.Знаходження числа 10 у цифровому ряді.
  • -Читаємо числа від 1-10, від 10-1. Назвемо сусідів числа 10.
  • -Яке число більше 9 чи 10 ? (10) –
  • -Чим відрізняється число 10 від попередніх? Двоцифрове число, розпочинається ряд двоцифрових чисел, тому його називають найменшим двоцифровим.
  • 4.Фізкультхвилинка
  • 5.Ознайомлення з рукописною цифрою 10.
  • -Написання в зошиті цифри 10 з попереднім переглядом відео щодо написання цифри 10.
  • IV. розвиток математичних знань.
  • 1.Робота з підручником с. 38
  • Завдання 1.
  • -Поясніть, як отримали 10 прапорців, 10 сердечок?
  • -Як отримали число 10?
  • Завдання 2.
  • -Скільки кошенят зібралося біля миски з молоком?
  • -Скільки кошенят підбігає до них?
  • -Кошенят разом стане більше чи менше?
  • -Складіть рівність та поясніть , знак якої дії треба поставити?
  • 2.Фізкультпауза
  • 3.Робота в парах.
  • Самостійне складання рівності за малюнком.
  • V. Підсумок уроку. Метод « Мікрофон» .
  • - яке число вивчали?
  • Як воно утворюється?
  • Назвіть попереднє число до числа 10.
  • Якими цифрами на письмі позначається число 10?
  • Рефлексія діяльності
  • Руки вниз – у мене нічого не вийшло;
  • руки в боки – у мене були складнощі;
  • руки вверх – мені все вдалося.
docx
Додано
10 листопада 2018
Переглядів
1538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку