Урок "Компоненти дії додавання. Заходження суми чисел за малюнком "

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

математика

За підручником «Математика» Н. Листопад

Урок № 29

Тема. Компоненти дії додавання. Заходження суми чисел за малюнком

Мета. Формувати знання про назву чисел при додаванні; вміння читати вирази на додавання різними способами; складати, читати та записувати вирази на додавання; розвивати математичне мовлення

Очікувані результати:

Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.

Розуміє сутність арифметичної дій додавання.

Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.

Коментує виконання обчислення.

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

математика

За підручником «Математика» Н. Листопад

Урок № 29

Тема. Компоненти дії додавання. Заходження суми чисел за малюнком

Мета. Формувати знання про назву чисел при додаванні; вміння читати вирази на додавання різними способами; складати, читати та записувати вирази на додавання; розвивати математичне мовлення

Очікувані результати:

Відтворює:  послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.

Розуміє сутність арифметичної дій додавання.

Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.

Коментує виконання обчислення.

Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід;

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Вправа  «Веселі задачі»

  • 5 горішків на пеньку

Спочивало в холодку.

А вечірньої пори

Білка ще принесла 3.

Так до ранку й пролежали.

Скільки всіх горішків стало? (8)

  • Дві сороки прилетіли,

Скрекотіли, скрекотіли…

Глянь! Он три іще летять,

Скрекотух вже стало…(5)

  • На лугу пасуться гуси,

Їх пасе мала Маруся.

7 гусей ще біля броду,

3 вже увійшли у воду.

Ми попросимо дітей

Полічіть усіх гусей! (10)

2.Дайте характеристику числа 6.

  1. «Сусіди» числа
  2. Попереднє число
  3. Наступне число
  4. Склад числа
  1. Повторення написання  цифри 6 (два рядки)

4.Математичний диктант.

— Запишіть числа 8; 2; 9; 10; 1.

— Запишіть число, яке іде за числом 6.

— Запишіть число, яке передує числу 5.

— Запишіть «сусідів» числа 7.

— Запишіть число, яке стоїть між числами 5 і 7.

4.Фізкультхвилинка (для очей, для пальців)

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.

Повідомлення теми і мети уроку.

 1.Робота з таблицею

3 + 6 = 9

В цій країні живуть два гарних друга:

Перший Доданок

і Другий Доданок 

І які б числа до них не потрапляли, вони їх додавали і перетворювали на суму.

Зараз до цієї країни потрапили числа 3 і 6

Навіть, цих друзів разом почали називати коротко «сумою» .

Підведемо підсумок: які назви мають компоненти дії додавання.

Тож на сьогоднішньому уроці ми вивчимо компоненти дії додавання, навчимося читати різними способами приклади на додавання.

2.Перегляд відеоролика «Назви чисел при додаванні»

https://www.youtube.com/watch?v=YZmlAgRdRa4

 

3.Робота з підручником, с. 34

Завдання 2, 3

  1. Фізкультхвилинка (під музику)

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота в зошиті з друкованою основою, с 25

Завдання 1. Знайти суму, користуючись малюнком

Завдання 2. Заповнити таблицю

Завдання 3. Знайти суму, користуючись числовим променем.

Завдання 4. Домалюй

  1. Гра «Так, ні?»
  • Доданок, доданок, сума — це назви чисел при додаванні. (Так)
  • 2 + 4 = 7 .(Ні)
  • 5 + 5 = 10. (Так)
  • Відрізок має початок і кінець. (Так)
  • Довжину відрізка вимірюють лінійкою. (Так)

V. Підсумок уроку.

 Гра « Мікрофон»

Що ви запам’ятали з сьогоднішнього урока?

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
5406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку