За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
математика
За підручником «Математика» Н. Листопад
Урок № 29
Тема. Компоненти дії додавання. Заходження суми чисел за малюнком
Мета. Формувати знання про назву чисел при додаванні; вміння читати вирази на додавання різними способами; складати, читати та записувати вирази на додавання; розвивати математичне мовлення
Очікувані результати:
Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.
Розуміє сутність арифметичної дій додавання.
Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.
Коментує виконання обчислення.
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
математика
За підручником «Математика» Н. Листопад
Урок № 29
Тема. Компоненти дії додавання. Заходження суми чисел за малюнком
Мета. Формувати знання про назву чисел при додаванні; вміння читати вирази на додавання різними способами; складати, читати та записувати вирази на додавання; розвивати математичне мовлення
Очікувані результати:
Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.
Розуміє сутність арифметичної дій додавання.
Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.
Коментує виконання обчислення.
Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід;
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1.Вправа «Веселі задачі»
Спочивало в холодку.
А вечірньої пори
Білка ще принесла 3.
Так до ранку й пролежали.
Скільки всіх горішків стало? (8)
Скрекотіли, скрекотіли…
Глянь! Он три іще летять,
Скрекотух вже стало…(5)
Їх пасе мала Маруся.
7 гусей ще біля броду,
3 вже увійшли у воду.
Ми попросимо дітей
Полічіть усіх гусей! (10)
2.Дайте характеристику числа 6.
4.Математичний диктант.
— Запишіть числа 8; 2; 9; 10; 1.
— Запишіть число, яке іде за числом 6.
— Запишіть число, яке передує числу 5.
— Запишіть «сусідів» числа 7.
— Запишіть число, яке стоїть між числами 5 і 7.
4.Фізкультхвилинка (для очей, для пальців)
ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.
Повідомлення теми і мети уроку.
1.Робота з таблицею
3 + 6 = 9
В цій країні живуть два гарних друга:
Перший Доданок
і Другий Доданок
І які б числа до них не потрапляли, вони їх додавали і перетворювали на суму.
Зараз до цієї країни потрапили числа 3 і 6
Навіть, цих друзів разом почали називати коротко «сумою» .
Підведемо підсумок: які назви мають компоненти дії додавання.
Тож на сьогоднішньому уроці ми вивчимо компоненти дії додавання, навчимося читати різними способами приклади на додавання.
2.Перегляд відеоролика «Назви чисел при додаванні»
https://www.youtube.com/watch?v=YZmlAgRdRa4
3.Робота з підручником, с. 34
Завдання 2, 3
https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU
ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1.Робота в зошиті з друкованою основою, с 25
Завдання 1. Знайти суму, користуючись малюнком
Завдання 2. Заповнити таблицю
Завдання 3. Знайти суму, користуючись числовим променем.
Завдання 4. Домалюй
V. Підсумок уроку.
Гра « Мікрофон»
Що ви запам’ятали з сьогоднішнього урока?