Всі діти люблять вірші, із задоволенням їх слухають і намагаються запам'ятати і переказати. При виборі віршованого матеріалу треба, перш за все, звернутися до народної творчості, використовувати народні пісеньки, жарти, примовки, які відрізняються стислістю вірша і простим, чітким ритмом, а їх герої знайомі дітям.
Всі діти люблять вірші, із задоволенням їх слухають і намагаються запам'ятати і переказати. При виборі віршованого матеріалу треба, перш за все, звернутися до народної творчості, використовувати народні пісеньки, жарти, примовки, які відрізняються стислістю вірша і простим, чітким ритмом, а їх герої знайомі дітям. При заучуванні віршованих текстів можна користуватися методичними рекомендаціями, але вносити певні поправки з урахуванням мовних особливостей дитини:
1.Кожний новий вірш дорослий читає двічі.
2.Після цього читається кожен рядок вірша, а дитина повторює.
3. Далі задаються питання за змістом вірша, що допомагає дитині усвідомити основну думку.
4. Після цього з'ясовується, які слова дитині незрозумілі і в доступній формі пояснюється їх значення.
5. Заучування віршів сприяє розвитку у дитини почуття ритму.
Тому можна при заучуванні вірша відплескувати або відстукувати його ритм, зберігаючи виразність читання. При заучуванні вірші добре використовувати і деякі ігрові прийоми. Читати по ролям. Таке читання близько до гри-драматизації і сприймається дітьми з великим інтересом.
Супроводжувати читання вірша грою. Рекомендується підбирати до знайомих дитині віршам відповідні картинки. Картинки викладаються, а дорослий читає вірш. З метою повторення і кращого запам'ятовування вивчених віршів можна запропонувати такий прийом роботи. Виставляються кілька картинок або іграшок. Дитина повинна пригадати про кожну з них вірш.