Консультація «Портрет дошкільника дошкільного віку»

Про матеріал
Провідна діяльність молодшого дошкільника - сюжетно-рольова гра, яка створює як найсприятливіші умови для загального фізичного, психічного та соціального розвитку дитини, становлення основ її особистості, самосвідомості як її ядра. Саме цей вид діяльності найбільше наближає дитину до світу дорослих, допомагає моделювати їхню поведінку, діяльність, систему взаємин з людьми, що її оточують.
Перегляд файлу

C:\Users\User\Desktop\шаблони до папок\unnamed.pngПортрет дошкільника дошкільного віку

Провідна діяльність молодшого дошкільника - сюжетно-рольова гра, яка створює як найсприятливіші  умови для загального фізичного, психічного та соціального розвитку дитини, становлення основ її особистості, самосвідомості як її ядра. Саме цей вид діяльності найбільше наближає дитину до світу дорослих, допомагає моделювати їхню поведінку, діяльність, систему взаємин з людьми, що її оточують. Показниками зрілої форми моделі розвитку сюжетно-рольової діяльності є: наявність у дитини потреби гратися з однолітками, здатність створювати ігрову ситуацію, обирати зручне для ігри місце, організовувати ігрову обстановку; вміння формулювати мету та вербалізувати свій  задум, пропонувати елементарний сюжет, стежити за його розгортанням; готовність узяти на себе одну з двох-трьох ролей  , дотримуватись рольової поведінки; керуватися в ігрових діях моральними правилами, узгоджувати свої дії з діями однолітків, поводитися культурно, брати до уваги пропозиції дорослого; називати для інших дітей виконувану роль, добирати та називати предмети, іграшки та атрибути відповідно до виконуваної ролі. Дитина вміє виконувати умовні ігрові дії, використовувати предмети замінники; здатна самостійно, без допомоги дорослого розвивати нескладні сюжети(з однієї-двох ситуацій),спиратися на особистий досвід, набутий від спілкування з природою, предметним світом, людьми, відчуття власного Я; драматизувати знайомі казкові  сюжети та реальні життєві ситуації, використовувати вербальні та невербальні засоби спілкування з однолітками, елементи рухливих, дидактичних, музично-драматичних ігор та інших видів діяльності. Важливий показник повноцінного розвитку сюжетно-рольової гри як провідної  в молодшому дошкільному віці - своєчасна трансформація притаманної попередньому віковому періоду предметно-маніпулятивної діяльності на суто ігрову, яку характеризують сюжетність, кілька ігрових ролей, правила гри, ігрове використання предметів, спілкування партнерів по грі, особистісний смисл  дійства для самої дитини.

C:\Users\User\Desktop\картинки літо\leto1.jpg   Посилюється довільність поведінки: стійкішою та тривалішою стає цілеспрямована активність, дитина рідше відволікається на стороннє, самостійно виробляє елементарні цілі .Поступово розвивається свого роду смак до нескладних випробувань волі, шукає можливість випробувати свої зрослі сили. Молодший дошкільник чутливий до схвальних та негативних оцінок з боку авторитетних людей. Зростає довільність психічних процесів уможливлює здатність дитини концентрувати увагу протягом нетривалого часу, відкриває для себе багато цікавого, порівнює, виробляє простіші судження. Молодший дошкільник має коло елементарних обов,язків ,покладених на нього дорослими, розуміє що багато чого може робити самостійно, бути корисною собі та іншим. Зростає здатність дитини свідомо ставитися до доручень дорослого: дедалі частіше  запитує навіщо виконувати ту чи іншу роботу, чому це важливо, наслідки її виконання. Це свідчить про появу відповідальності, як базової якості особистості.

 

 

 

docx
Додано
14 жовтня 2021
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку