Контроль знань з теми: « Вступ. Організм людини як біологічна система»

Про матеріал
Робота складається з двох варіантів, містить тестові завдання з однією правильною відповіддю, завдання на встановлення відповідності та ін.
Перегляд файлу

Контроль знань з теми:  « Вступ. Організм людини як біологічна система»

І-варіант

І рівень (0,5 бала за правильну відповідь)

1. Наука, що вивчає життєві функції всього організму, його органів і систем:

а) анатомія;  б) генетика;               в) гістологія;             г) фізіологія.

2. Ознака людини, яка відрізняє її від інших ссавців:

а) дихання;      б) живлення;       в) складна соціальна поведінка;       г) виділення .

3. Тканина внутрішнього середовища:

 а) хрящі;   б) нейрони;            в) нейроглія;     г) м’язи.

4. Нирки є органом:

а) травної системи;                 б) кровоносної системи;

в) видільної системи;              г) нервової системи.

5. Чужорідні  біологічні  молекули:

 а) рецептори     б) токсини    в) антигени      г) антитіла

6. За допомогою рефлекторної дуги здійснюється регуляція:

а) гуморальна;       б) нервова;                 в) ендокринна;                       г) імунна.

7. Розмноження людини забезпечує система:

а) дихальна ;                          б) репродуктивна;                       в) травна;                 г) сенсорна.

8. Регуляцію функцій організму з допомогою біологічно активних речовин  здійснює система:

а) кровоносна     б) гуморальна    в) нервова        г) травна

9. Будова епітеліальної тканини характеризується:

а) чітким виділенням міжклітинної речовини;     б) розташуванням клітин щільно одна до одної

в) видовженістю клітин;                                           г) наявністю у клітин тіла і відростків

10. Гормони утворюються у:

а) мозку;      б) крові;        в) залозах внутрішньої секреції;     г) залозах зовнішньої секреції.

11. Що таке функціональна система?

а) об’єднання органів для виконання певної функції;

б) частина тіла, що має певну форму і будову та виконує одну або

декілька функцій;

в) сукупність клітин і міжклітинної речовини, подібних за будовою,

походженням та функціями;

г) тимчасове об’єднання систем органів для досягнення корисного для

організму результата.

12. Який  з перелічених органів належить до складу імунної системи:

а) нирки     б) жовчний міхур      в) лімфатичні вузли      г) щитоподібна залоза

 

ІІ-Ш рівень рівень (1бал  за виконане завдання)

13. Допишіть речення.

1. Стан живого організму, за якого організм у цілому й усі його органи зокрема здатні виконувати свої життєві функції в повному обсязі, називається _____________.

2. Основною нервової тканини є спеціалізовані клітини  - _____________.

3. Частина тіла, яка має певне розташування, характеризується певною формою й будовою, називається ___________.

14. Установіть відповідність між основними групами тканин в організмі  людини та їх характеристикою.

A) нервова;         1. зв’язує органи, утворює внутрішнє середовище, забезпечує опору органів;

Б) сполучна;         2. установлює зв’язок між різними частинами організму, регулює

                               зв’язок організму з навколишнім середовищем;

B) епітеліальна.     3. забезпечує функції руху і рухливості більшості внутрішніх органів;

                                4. утворює покриви тіла, залози, вистилає порожнини внутрішніх органів.

15. Виберіть  із запропонованих термінів зайвий та обґрунтуй свій вибір:  шлунок, печінка, нирка, стравохід.

IV рівень ( 3 бали за повну відповідь на питання )

16. Охарактеризуйте принципи  нервової регуляції функцій організму людини.

 

 

 

 

Контроль знань з теми:  « Вступ. Організм людини як біологічна система»

ІІ-варіант

І рівень (0,5 бала за правильну відповідь)

1. Найменша функціональна одиниця організму людини - це:

а) клітина              б) тканина           в) органела    г)орган

3. Тканина людини, що утворює внутрішнє середовище та забезпечує опору органів:

а) м’язова;  б) сполучна;                    в) нервова;  г) епітеліальна.

4 Якої з наведених груп тканин немає в організмі людини?

а) твірної;        б) епітеліальної;    в) м’язової;   г)сполучної;

5. В якому варіанті вказані лише види сполучних тканин?

а) кров, жирова, кісткова, хрящова, сухожілля;

б) кров, жирова, кісткова, хрящова, епідерміс;

в) жирова, хрящова, аксон, дендрит, сухожілля;

г) сухожілля; епідерміс, хрящова, нейрон, лімфа;

6. специфічні білки, що синтезуються організмом у відповідь на потрапляння чужорідних біомолекул:

а) токсини       б) антигени       в) алергени        г) антитіла

7. Стравохід належить до систем органів:

а) дихальної        б) кровоносної       в)травної                  г) видільної

8. Укажіть орган, який не належить до видільної системи:

а) стравохід                   б) нирка                       в)сечовий міхур     г) сечовидільний канал

9. Що таке система органів?

а) система клітин в організмі, подібних за походженням, будовою та

функціями;

б) частина тіла, що має певну форму і будову та виконує одну або

декілька функцій;

в) сукупність органів, що виконують загальну функцію;

10. Печінка є органом системи:

а) епітеліальної;          б) м’язової;                 в) травної;             г) нервової.

11. Ендокринна регуляція здійснюється:

а) киснем;          б) нейронами;          в) слиною;                г) гормонами.

12. Основним структурним і функціональним елементом нервової системи є:

а) мозок                       б)нейрон                     в) нерви         г) нейроглія

ІІ-ІІІ рівень ( 1 бал за виконане завдання)

13. Допишіть речення.

Процес, який проявляється в порушенні будови, обміну речовин та функціонуванні організму або його частин, називається _____________.

Схожі за будовою клітини організму, які виконують спільну функцію, називаються  _____________.

 Сукупність органів, які спільно забезпечують перебіг найважливіших процесів, називається _________  ________.

14. Установіть відповідність між основними системами в організмі

людини та їх характеристикою.

Система

Функція системи

1

Нервова система

Забезпечує злагоджену роботу всіх органів і систем, а також зв’язок організму  із навколишнім середовищем

2

Ендокринна

Забезпечує розмноження організмів

3

Видільна

За допомогою гормонів забезпечує злагоджену роботу всіх органів і систем

4

Репродуктивна

Виведення з організму непотрібних і шкідливих речовин

15. Виберіть із запропонованих термінів зайвий та обґрунтуйте свій вибір:  серце, судини, мозок, кров.

IV рівень ( 3 бали за повну відповідь на питання )

16. Виберіть із запропонованих термінів зайвий та обґрунтуйте свій вибір:  серце, судини, мозок, кров.

 

 

 

Розклад уроків на 04.10.2019року

5 клас

6клас

7клас

  1. Англ.мова (Сергієнко І)
  1. Математика (Демчук В.)
  1. Хімія

(Гнатишак Д)

  1. Укр.мова (Тітенко В.)

2. Англ. Мова   (Сергієнко І)

2.Малювання (Демчук В.)

3. Математика (Демчук В)

3. Музика   (Гнатишак Д)

3.Укр.мова

(Тітенко В.)

4. Малювання (Демчук В)

4. Фіз. культура (Деменко А)

4.Біологія (Гнатишак Д)

 

 

РОЗКЛАД    ДЗВІНКІВ

04 жовтня 2019 року

 

1 урок – 8.00 – 8.30  - 10 хв

2 урок  8.40 – 9.20   -  10 хв.

3 урок 9.30 – 10.00 – 10хв.

4 урок 10.10. – 10.40  - 20 хв

docx
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
4763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку